Διατροφή

Βότανα ευτυχία: Τρία δραστικά βότανα που μας φτιάχνουν το κέφι και μας κάνουν ευτυχισμένους

Βότανα ευτυχία: Τρία δραστικά βότανα που μας φτιάχνουν το κέφι και μας κάνουν ευτυχισμένους

Τα βότανα της φύσης έχουν πολλές ευεργετικές ιδιότητες με την δράση τους στο νευρικό σύστημα και τη βελτίωση της διάθεσης να θεωρείται μια από τις πιο σημαντικές.

Βότανα ευτυχία: Σε ορισμένα φυτά όπως ο κρόκος (ή σαφράν), το βαλσαμόχορτο και το μελισσοβότανο αποδίδονται τονωτικές και αντικαταθλιπτικές ιδιότητες και χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της διάθεσης. Μάλιστα ο κρόκος ή σαφράν αποκαλείται και φυτό της χαράς. Μπορούμε να ρίχνουμε μια πρέζα σαφράν στο φαγητό μας ή να ρίχνουμε 5 -6 σταγόνες βάμμα σαφράν σε ένα ποτήρι νερό και να πίνουμε 3 φορές ημερησίως, πριν το φαγητό. Το βαλσαμόχορτο (Hypericum perforatum, υπερικόν το διάτρητο, σπαθόχορτο ή χόρτο του Αγίου Ιωάννη -St John’s wort) περιέχει τη δραστική ουσία υπερικίνη στα κίτρινα άνθη του φυτού στην οποία αποδίδονται ηρεμιστικές ιδιότητες. Μπορούμε να προσθέτουμε συστηματικά μια πρέζα στο φαγητό μας ή να πίνουμε 1-2 ροφήματα (εγχύματα) την ημέρα.

Το μελισσοβότανο (αγριομέλισσα, κιτροβάλσαμο) είναι το βότανο Μέλισσα η φαρμακευτική (Melissa officinalis) και θεωρείται ότι έχει κατασταλτική και αντικαταθλιπτική δράση. Μπορούμε να το πιούμε σε ρόφημα (ένα την ημέρα) ρίχνοντας μισό κουταλάκι φύλλα μελισσόχορτου σε νερό που βράζει για 10 λεπτά. Πέρα από τα βότανα φαίνεται ότι και το κατάλληλο άρωμα μπορεί να τονώσει την διάθεσή μας. Αρκεί να ρίξουμε λίγες σταγόνες από το κατάλληλο αιθέριο έλαιο στην άκρη της μαξιλαροθήκης ή στον αρωματικό λύχνο έτσι ώστε να αρωματίσουμε το χώρο μας. Τα αιθέρια έλαια του περγαμόντου, του τριαντάφυλλου και του γιασεμιού στα οποία αποδίδεται ήπια αντικαταθλιπτική δράση είναι κατάλληλες επιλογές.Mπορούμε να ρίξουμε 2-3 σταγόνες περγαμόντο, τριαντάφυλλο ή γιασεμί σε έναν αρωματικό λύχνο ή 1-2 σταγόνες στο μαξιλάρι μας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διατροφή : Κατάλληλα τρόφιμα για πριν τον ύπνο

Βότανα μπαχαρικά : Αυτά πρέπει να τρώτε για υγιή οργανισμό

Τσάι από βότανα για να καταπραΰνετε το άγχος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι θαυματουργές ιδιότητες του καρότου και στα φύλλα του

Φύλλα καρότου: Όλοι γνωρίζουμε για τις εξαιρετικές ιδιότητες του καρότου, καθώς και για τα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό μας. Εξίσου υγιεινά όμως είναι και τα φύλλα καρότου, τα οποία συχνά παραβλέπουμε.

Τα οφέλη των αμυλούχων τροφών για την υγεία

Άμυλο διατροφή: Το άμυλο είναι η πιο σημαντική πηγή ενέργειας για τον άνθρωπο. Το σώμα αφομοιώνει το άμυλο μεταβολίζοντας το σε γλυκόζη, η οποία περνά στην κυκλοφορία του αίματος και κυκλοφορεί στο σώμα. Η γλυκόζη τροφοδοτεί σχεδόν κάθε κύτταρο, ιστό και όργανο του σώματος.

Περουβιανό κοτόπουλο με αβοκάντο και σαλάτα κινόα

Περουβιανό κοτόπουλο: Γεύσεις από την Λατινική Αμερική προσφέρουν ένα γεύμα γεμάτο πρωτεΐνη, που το χαρακτηρίζει η φρεσκάδα. Μια πανδαισία χρωμάτων, υφών και ποιοτικών υλικών στο πιάτο σας.

Μπακαλιάρος με αμύγδαλα: Λαχταριστή συνταγή της Αργεντινής με αρωματικά βότανα

Μπακαλιάρος με αμύγδαλα: Δοκιμάστε μια συνταγή με ψάρι από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού Ωκεανού και την μακρινή Αργεντινή, σε συνδυασμό με αρωματικά βότανα και καβουρδισμένα αμύγδαλα.

Patacon με μπανάνες: Μια συνταγή από την Κολομβία που αξίζει να τολμήσετε

Patacon με μπανάνες: Τα patacon είναι πολύ ευέλικτη συνταγή και μπορούν εύκολα να αναμειχθούν με πολλά άλλα συστατικά, όπως το γουακαμόλε ή το τυρί. Να θυμάστε ότι σερβίρετε ζεστό και ρίχνετε από πάνω τους μια πρέζα αλάτι.

Bacon Cheeseburger Pasta: Ζυμαρικά με μπέικον και γεύση burger που θα σας ξετρελάνουν

Bacon Cheeseburger Pasta: Εάν βρίσκεστε σε δίλημμα για το φαγητό που θέλετε να απολαύσετε και το μυαλό σας έχει χωριστεί ανάμεσα σε burger και ζυμαρικά, τότε αυτή εδώ η συνταγή πρόκειται να σας λύσει τα χέρια και να σας συναρπάσει γευστικά!

Πώς λειτουργεί η τάση προς την ανθυγιεινή διατροφή και πώς να τη σταματήσουμε

Κάποια στιγμή, ένας γιατρός μου εξήγησε ότι η κατανάλωση μεγάλων δόσεων αλατιού αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού ανεξαρτήτως της αρτηριακής πίεσης. Με άλλα λόγια, η χαμηλή μου πίεση δεν με προστατεύει από τον κίνδυνο, ενώ εγώ δεν το γνώριζα καν αυτό.