Διατροφή

Τροφές μαλλιά: Τροφές που βοηθούν στην πύκνωση των μαλλιών

Τροφές μαλλιά: Τροφές που βοηθούν στην πύκνωση των μαλλιών

Τροφές μαλλιά: Μέχρι την ηλικία των 50 ετών, έως και το 85 τοις εκατό όλων των ανδρών έχουν βιώσει αραίωση των μαλλιών τους!

Μέχρι την ηλικία των 50 ετών, έως και το 85 τοις εκατό όλων των ανδρών έχουν βιώσει αραίωση των μαλλιών τους, σύμφωνα με την American Hair Loss Association, μια οργάνωση καταναλωτών αφιερωμένη στην πρόληψη και τη θεραπεία της τριχόπτωσης. Οι γυναίκες, επίσης, βλέπουν συχνά απώλεια μαλλιών καθώς γερνούν, με το 40 τοις εκατό όλων των γυναικών να αντιμετωπίζουν αραίωση μαλλιών. Για τις γυναίκες, η πιο κοινή αιτία είναι η γυναικεία τριχόπτωση (FPHL), μια πάθηση που επηρεάζει εκατομμύρια, ειδικά εκείνες 50 ετών και άνω, σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Δερματολογίας. 

Οι λόγοι για την τριχόπτωση ποικίλλουν. Μπορεί να προκληθεί από τον τοκετό ή άλλα αγχωτικά γεγονότα. Η κληρονομικότητα, τα επίπεδα θυρεοειδούς και ακόμη και η συχνή χρήση σιδήρου μπορεί επίσης να ευθύνονται. Δεδομένου ότι η τριχόπτωση είναι λιγότερο κοινωνικά αποδεκτή για τις γυναίκες από ό,τι για τους άνδρες, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη συναισθηματική ευημερία και το επίπεδο αυτοπεποίθησης μιας γυναίκας, λένε οι ειδικοί. Ακόμα κι έτσι, η απώλεια μαλλιών μπορεί να είναι ανησυχητική και για τα δύο φύλα. Αλλά τα καλά νέα είναι ότι δεν είναι όλη οι τύποι τριχόπτωσης δεν είναι μόνιμοι. Αυξάνοντας την πρόσληψη τροφών πλούσιων σε ορισμένα θρεπτικά συστατικά, μπορεί να μπορέσετε να ενισχύσετε τα σκέλη σας.

  • Καρότα

Τα καρότα είναι πλούσια σε βήτα-καροτίνη, η οποία στο σώμα, μετατρέπεται σε βιταμίνη Α. Η βιταμίνη Α όχι μόνο βοηθά στη διατήρηση της καλής όρασης και ενισχύει το ανοσοποιητικό σας σύστημα, είναι επίσης καλή για τα μαλλιά και το δέρμα σας. Επιπλέον, τα καρότα περιέχουν βιοτίνη, η οποία βοηθά στην προώθηση της ανάπτυξης των μαλλιών. Άλλες καλές πηγές βήτα-καροτίνης είναι οι γλυκοπατάτες, το σπανάκι και το λάχανο.

  • Σολομός

Επειδή η βιταμίνη D φαίνεται να βοηθά στην τόνωση και τη θρέψη των τριχοθυλακίων. Μία από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης D είναι ο σολομός, ο οποίος περιέχει επίσης ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Τα ωμέγα-3 λιπαίνουν το τριχωτό της κεφαλής και μειώνουν την ξηρότητα που μπορεί να οδηγήσει σε σπάσιμο των μαλλιών. 

  • Αυγά

Τα αυγά δεν έχουν μόνο πρωτεΐνη και σίδηρο, αλλά και βιοτίνη, η οποία βοηθά στον έλεγχο της τριχόπτωσης βελτιώνοντας την υποδομή της κερατίνης από την οποία φτιάχνονται τα μαλλιά. Πολλοί άνθρωποι λαμβάνουν βιοτίνη ακόμη και σε μορφή συμπληρώματος για να προσπαθήσουν να τονώσουν την ανάπτυξη των μαλλιών. Επιπλέον, το φυλλικό οξύ στα αυγά δρα και ως ενισχυτικό μαλλιών.

  • Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι πλούσια σε μονοακόρεστα είδη υγιεινού λίπους που μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα μαλλιά σας απαλά και λαμπερά. Έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Β12 και Ε, οι οποίες μπορεί να βελτιώσουν την ποιότητα των μαλλιών σας. Τα αβοκάντο μπορεί επίσης να βοηθήσουν στην παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης εάν εφαρμοστούν τοπικά στα μαλλιά και το τριχωτό της κεφαλής σας, συνήθως ως μέρος ενός κοντίσιονερ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μακρύνετε τα μαλλιά σας ακολουθώντας αυτά τα απλά βήματα

Μπορεί το υαλουρονικό οξύ να σας δώσει λαμπερά, υγιή μαλλιά;

Αν έχεις μακριά σγουρά μαλλιά, αυτά τα hacks αξίζει να τα γνωρίζετε

Πως θα «ζωντανέψετε» το φυσικό χρώμα των μαλλιών σας με υλικά της κουζίνας σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Επιλογές που κάθε γονέας πρέπει να συμπεριλάβει στη διατροφή του παιδιού του στις εξετάσεις

Υπερτροφές παιδιά: Η προετοιμασία των παιδιών για ακαδημαϊκή επιτυχία υπερβαίνει τη μελέτη. περιλαμβάνει την καλλιέργεια της γνωστικής τους υγείας μέσω της σωστής διατροφής. 

Πείτε αντίο στη δυσκοιλιότητα με χουρμάδες

Χουρμάδες: Με την πλούσια περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες και σορβιτόλη, μπορούν να βοηθήσουν στην εύκολη κίνηση του εντέρου και στη βελτίωση της υγείας του πεπτικού συστήματος.

Βρώμη: Ένας φυσικός σύμμαχος για τον έλεγχο της όρεξης

Βρώμη: Η ενσωμάτωση της βρώμης στη διατροφή σας μπορεί να προσφέρει σημαντικά οφέλη, βοηθώντας σας να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο διάστημα και να διαχειριστείτε πιο αποτελεσματικά το βάρος σας.

Δείκτης κορεσμού: Αίσθημα πληρότητας και λιγότερες θερμίδες

Δείκτης κορεσμού: Επιλέγοντας τρόφιμα με υψηλό δείκτη κορεσμού, μπορείτε να αισθανθείτε πιο χορτάτοι και ικανοποιημένοι για μεγαλύτερο διάστημα, να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων και να βελτιώσετε τη διατροφή σας.