Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Τι συμβαίνει στη μνήμη σου όταν πίνεις γάλα κάθε μέρα

Τι συμβαίνει στη μνήμη σου όταν πίνεις γάλα κάθε μέρα

Αν δεν έχετε ευαισθησίες στο αγελαδινό γάλα, δεν είναι κακό να συμπεριλάβετε το γάλα στην καθημερινή σας διατροφή ακόμα και ως ενήλικας.

Για όσους δεν έχουν δυσανεξία στη λακτόζη  ή είναι αλλεργικοί στα γαλακτοκομικά, η έρευνα δεν υποστηρίζει αυτούς τους ισχυρισμούς. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν αρκετά οφέλη που προκύπτουν από την κατανάλωση ενός θρεπτικού ποτηριού γάλακτος. Ωστόσο οι ενήλικες που τείνουν να τρώνε μια πιο ποικίλη διατροφή, είναι πιθανό να λαμβάνουν αυτά τα θρεπτικά συστατικά από άλλα τρόφιμα. Εκτός από εξαιρετική πηγή ασβεστίου, το γάλα περιέχει και άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως πρωτεΐνες, βιταμίνες, κάλιο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο και ιώδιο.

 

Τα υγιή οστά είναι ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη όσον αφορά την κατανάλωση γάλακτος, αλλά αποδεικνύεται ότι μπορείτε να κάνετε πολλά και για τη μνήμη σας όταν πίνετε γάλα κάθε μέρα. Και αυτή τη φορά, η σύσταση είναι για ενήλικες που θέλουν να αποτρέψουν εγκεφαλικές ασθένειες όπως το Αλτσχάιμερ. Υπάρχει ένα αντιοξειδωτικό στον εγκέφαλό σας που ονομάζεται γλουταθειόνη ή GSH που ενισχύεται από την τακτική κατανάλωση γάλακτος και αυτό μπορεί να είναι ευεργετικό για την υγεία του εγκεφάλου και τη μνήμη.

Έχουμε σκεφτεί από καιρό ότι το γάλα είναι πολύ σημαντικό για τα οστά και πολύ σημαντικό για τους μύες. Όμως αυτή η μελέτη δείχνει ότι θα μπορούσε να είναι σημαντικό και για τον εγκέφαλό. Σε μια διαφορετική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο International Dairy Journal, στην οποία συμμετείχαν 972 άτομα ηλικίας 23 έως 98, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι ανέφεραν ότι κατανάλωναν γαλακτοκομικά 5-6 φορές την εβδομάδα, είχαν καλύτερες επιδόσεις στα τεστ μνήμης από εκείνους που δεν το έκαναν . Αυτή τη φορά, οι ερευνητές απέδωσαν την ώθηση στην υγεία του εγκεφάλου στο μαγνήσιο στο αγελαδινό γάλα.

Αυτό σημαίνει ότι οι ενήλικες πρέπει να καταναλώνουν γάλα κάθε μέρα;

Λοιπόν, αν δεν έχετε ευαισθησίες στο αγελαδινό γάλα, δεν είναι κακό να συμπεριλάβετε το γάλα στην καθημερινή σας διατροφή ακόμα και ως ενήλικας. Μάλιστα, για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας συνιστάται η τακτική κατανάλωση γάλακτος για την πρόληψη του εκφυλισμού των μυών και της οστεοπόρωσης. Τα γαλακτοκομικά είναι μια απίστευτα σημαντική ομάδα τροφίμων για τους ανθρώπους καθώς μεγαλώνουν. Όμως όπως με κάθε τρόφιμο, να θυμάστε ότι το μέτρο είναι το κλειδί. Δεδομένου ότι υπάρχουν γαλακτοπαραγωγοί παντού, δοκιμάστε να επιλέξετε ένα γάλα που παράγεται τοπικά. Η σύνδεση με έναν τοπικό αγρότη μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε ένα προϊόν καλύτερης ποιότητας που θα επιβαρύνει λιγότερο το περιβάλλον επίσης.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διατροφή - Αναπόσπαστο κομμάτι της υγείας και της ευεξίας μας

Γάλα καμήλας: Μπορεί να είναι η λύση για την δυσλιπιδαιμία;

Πώς να χρησιμοποιήσετε το μπρόκολο στην καθημερινότητά σας με νόστιμο τρόπο;

5 καλύτερες επιλογές ροφημάτων για να αντικαταστήσετε τον καφέ

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι περιλαμβάνει το πλούσιο πλούσιο πρωινό της Αυστραλίας;

Αυστραλιανό πρωινό: Ένα αυστραλιανό πρωινό είναι ποικίλο και αντανακλά τις πολυπολιτισμικές επιρροές της χώρας, συνδυάζοντας παραδοσιακά βρετανικά στοιχεία πρωινού με σύγχρονες ανατροπές και τοπικά υλικά

Κάσιους: Ένας γευστικός σύμμαχος για την υγεία της καρδιάς σας

Κάσιους: Χάρη στα υγιή λίπη, το μαγνήσιο, τις φυτικές ίνες και τα αντιοξειδωτικά τους, τα κάσιους μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της χοληστερόλης, στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, στη μείωση της φλεγμονής και στην προστασία των κυττάρων.

Κροκέτες με γαρίδες και ρύζι 

Θαλασσινά συνταγή: Οι κροκέτες με γαρίδες και ρύζι είναι ένα νόστιμο και γευστικό πιάτο που είναι τέλειο για μια ειδική περίσταση ή απλώς για ένα ζεστό δείπνο στο σπίτι.

Close Icon