Διατροφή

Τέσσερα συχνά λάθη στη λήψη παυσίπονου

Τέσσερα συχνά λάθη στη λήψη παυσίπονου

Δεν είναι λίγες οι φορές που αισθανόμαστε πόνο είτε στο κεφάλι, είτε στα δόντια, τη μέση ή ακόμα οι γυναίκες κατά την έμμηνο ρύση.  Η πρώτη κίνηση που κάνουμε είναι να πάρουμε ένα οποιοδήποτε παυσίπονο και να ανακουφιστούμε. Ωστόσο, το κάνουμε με το σωστό τρόπο;

Τα κόβουμε στη μέση

Είναι από τα πιο συνηθισμένα λάθη, καθώς για κάποιο λόγο θεωρούμε ότι έτσι θα πάρουμε τη μισή δόση. Ωστόσο, τα δισκία εκείνα που μπορούμε να κόψουμε στη μέση, μοιράζοντας έτσι τη δόση τους, διαθέτουν μια χαρακτηριστική εγκοπή. Όσα δεν έχουν τη γραμμή αυτή είναι σχεδιασμένα να διαλύονται στο έντερο ή με αργό ρυθμό στο στομάχι. Έτσι, αν τα κόψουμε, καταστρέφουμε το περίβλημα που τα προστατεύει από το όξινο περιβάλλον του στομάχου μας.

Τα λιώνουμε σε νερό

Όσοι δεν καταπίνουν δισκία, συχνά καταφεύγουν στη λύση αυτή. Ωστόσο, τα χάπια δεν έχουν σχεδιαστεί να λαμβάνονται στη μορφή αυτή και έτσι επηρεάζεται η δράση τους. Όσοι, λοιπόν, δυσκολευόμαστε να τα καταπιούμε, καλύτερα να τα αναζητήσουμε σε άλλες μορφές, όπως είναι το σιρόπι, το υπόθετο και τα αναβράζοντα δισκία.

Αργούμε να τα πάρουμε

Τα παυσίπονα δεν είναι άμεσης δράσης και χρειάζονται χρόνο για να… κάνουν τη δουλειά τους. Αν, λοιπόν, τα πάρουμε αφού ο πόνος έχει γίνει έντονος, ας μη βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα για το αν μας έπιασαν ή όχι. Είναι καλύτερο να τα λαμβάνουμε πριν ο πόνος γίνει αβάσταχτος.

Κατανάλωση αλκοόλ

Φάρμακα και αλκοόλ καλό είναι να μη συνδυάζονται, ακόμα και αν η λήψη τους δεν είναι ταυτόχρονη, καθώς τα φάρμακα χρειάζονται συνήθως αρκετή ώρα προκειμένου να μεταβολιστούν από τον οργανισμό μας. Αποτέλεσμα; Το αλκοόλ μπορεί να επιβραδύνει τη δράση τους, περιορίζοντας έτσι την αποτελεσματικότητά τους, ή να ενισχύσει τη δράση τους και έτσι να προκληθούν παρενέργειες (π.χ. προβλήματα στο στομάχι).

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τα τέλεια αλμυρά pancakes για brunch με αυγά και μανιτάρια

Αγαπημένη μαλτέζικη συνταγή μαγειρεμένη με μοσχάρι

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι είναι το άμυλο και γιατί είναι αναπόσπαστο μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής

Άμυλο: Τα αμυλούχα τρόφιμα είναι η κύρια πηγή υδατανθράκων για τους περισσότερους ανθρώπους. Παίζουν καθοριστικό ρόλο σε μια θρεπτική, καλά ισορροπημένη διατροφή, καθώς παρέχουν στον οργανισμό γλυκόζη, η οποία είναι η κύρια πηγή ενέργειας για κάθε κύτταρο. Παρέχουν επίσης μια σειρά από βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά.

Σοκολατόπιτα με μπανάνα και φυστικοβούτυρο

Σοκολατόπιτα μπανάνα: Ποιος δε λατρεύει ένα πλούσιο γλυκό με σοκολάτα και μπανάνα; Με τον συνδυασμό του φυστικοβούτυρου, το γευστικό αποτέλεσμα πραγματικά απογειώνεται.

Βελγικό μοσχάρι Carbonnade με μπύρα

Μοσχάρι Carbonnade a la Flamande: Ταξιδεύουμε στο Βέλγιο και δοκιμάζουμε το εμβληματικό μοσχάρι carbonnade, παραδοσιακά μαγειρεμένο με τοπική μπύρα.

Τα προτερήματα της πρωτεΐνης στο πρωινό σας

Πρωινό πρωτεΐνη: Επιβραδύνοντας την απορρόφηση των υδατανθράκων και ενισχύοντας το αίσθημα του κορεσμού, η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη στα πλαίσια ενός υγιεινού πρωινού.