Διατροφή

Ταπεράκι πρωτεΐνη: Ιδέες για να ετοιμάσετε γευστικά ταπεράκια με αρκετή πρωτεΐνη για το γραφείο

Ταπεράκι πρωτεΐνη: Ιδέες για να ετοιμάσετε γευστικά ταπεράκια με αρκετή πρωτεΐνη για το γραφείο

Ταπεράκι πρωτεΐνη: Βαρεθήκατε να παίρνετε συνέχεια σαντουιτσάκια στο γραφείο; Δείτε πώς μπορείτε να απογειώσετε το ταπεράκι σας και να απολαμβάνετε κάθε μέρα υγιεινά γεύματα στη δουλειά γεμάτα πρωτεΐνη.

Κυριακή σήμερα και μια νέα εβδομάδα μάς χτυπά την πόρτα. Πέρα από χαλάρωση και διασκέδαση, η Κυριακή ανέκαθεν ήταν η ημέρα της προετοιμασίας και της οργάνωσης. Γι’ αυτό και πολλοί ήδη αναρωτιέστε τι να ετοιμάσετε για τα γεύματά σας στο γραφείο. Καλά είναι τα σαντουιτσάκια και το delivery, αλλά κάποιες φορές είναι καλό να έχετε υγιεινές επιλογές στο τάπερ που κουβαλάτε στη δουλειά. Άλλωστε, με τόσα κομψά lunchboxes στην αγορά, είναι κρίμα να μην τα χρησιμοποιείτε. Ωστόσο, είναι δύσκολο να βρείτε γεύματα για το μεσημεριανό σας που να καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις σας. Πρέπει να είναι γευστικά, υγιεινά, γεμάτα ενέργεια και να καλύπτουν τις διατροφικές σας ανάγκες σε πρωτεΐνη. Παραδίνεστε τόσο γρήγορα;

Ορίστε κάποιες συμβουλές για να ετοιμάσετε το ιδανικό ταπεράκι για το γραφείο…ή φυσικά για την σχολή, το ταξίδι, την επίσκεψη στους φίλους!

  • Επιλέξτε καθαρή πρωτεΐνη: Μη γεμίσετε το τάπερ με σάλτσες, λίπη και πολύπλοκες υφές. Αντιθέτως, δοκιμάστε άπαχη πρωτεΐνη που μεταφέρεται εύκολα και τρώγεται σε συνδυασμό με πολλά. Για παράδειγμα, γαλοπούλα ή κοτόπουλο κομμένα σε φέτες, μπακαλιάρο ή σολομό, γαρίδες, αυγά βραστά ή ομελέτα.
  • Συνοδέψτε με σαλάτα: Πάντα πρέπει να ικανοποιείτε τις αισθήσεις σας σε κάθε γεύμα. Μην περιορίζεστε στη γεύση, καθώς και το χρώμα αποδεικνύεται ιδιαίτερα σημαντικό. Επιλέξτε πολύχρωμες πιπεριές, μαρούλι και ρόκα, cherry tomatoes και μικρά αγγουράκια στο τάπερ σας. Θα δείτε κι εσείς πως το γεύμα σας ζωντανεύει!
  • Το dressing ξεχωριστά: Μην κάνετε το λάθος και βάλετε το dressing για το γεύμα σας αποβραδίς στο τάπερ. Αντιθέτως, περιμένετε την τελευταία στιγμή. Μάλιστα, είναι ακόμη καλύτερο να τοποθετήσετε τα υγρά στοιχεία σε ξεχωριστό δοχείο. Έτσι, αφενός κάνετε σωστή χρήση και δε λερώνεστε. Αφετέρου, μπορείτε να ελέγξετε την ποσότητα πολύ πιο εύκολα.
  • Συνδυάστε υφές: Ακόμα και η πιο απλή σαλάτα απογειώνεται γευστικά με την προσθήκη λίγων σπόρων, κρουτόν ή έξτρα μυρωδικών. Κόβοντας το αγγουράκι σε ροδέλες και αφήνοντας τη φλούδα, πετυχαίνετε το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα στις υφές. Τριμμένη παρμεζάνα, σύκα που λιώνουν στο στόμα, μαλακή μοτσαρέλα και τραγανά αμύγδαλα. Οι επιλογές είναι πρακτικά αμέτρητες.
  • Ευκολία στη χρήση: Μπορεί να λαχταρήσατε ψαρόσουπα. Όμως σκεφτείτε λίγο πριν την συσκευάσετε για το γραφείο. Τι σας φταίνε οι υπόλοιποι να μυρίζουν την έντονη εσάνς που αναδύεται από το δικό σας ταπεράκι; Αντίθετα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κομμάτια ψαριού μέσα σε μία σαλάτα ή σε μία τορτίγια ολικής. Η ψαρόσουπα καλό είναι να περιμένει μέχρι να επιστρέψετε στο σπίτι.

Πειραματιστείτε με εύκολα και υγιεινά γεύματα. Στην αρχή ίσως σας φανεί δύσκολη η προετοιμασία. Ωστόσο, μετά από λίγο καιρό θα συνειδητοποιήσετε κι εσείς πόσο πιο εύκολη είναι η ζωή σας έτσι!

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Απολαύστε πρωτεΐνη φυτικής προέλευσης, είτε είστε vegan ή όχι

Τι κινδύνους κρύβει το dry scooping πριν την προπόνηση

Η θρεπτική αξία της γαλοπούλας στη διατροφή

Επιλέγοντας τα κατάλληλα protein shakes για τη διατροφή σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το ανθεκτικό άμυλο είναι απαραίτητο σε μια υγιεινή διατροφή

Ανθεκτικό άμυλο: Η τακτική κατανάλωση τροφών που περιέχουν ανθεκτικό άμυλο, μαζί με άφθονα φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς, μπορεί να βελτιώσει την υγεία και να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης μιας σειράς χρόνιων ασθενειών, όπως ο καρκίνος του παχέος εντέρου, ο διαβήτης τύπου 2 και οι καρδιακές παθήσεις.

Ξεκινάμε την εβδομάδα με μοσχάρι στιφάδο

Μοσχάρι στιφάδο: Η εβδομάδα ξεκινάει με μοσχάρι στιφάδο. Ένα φαγητό χορταστικό, θρεπτικό και νόστιμο. Το κρέας σιγοβράζει με τα κρεμμύδια και το γαστρονομικό αποτέλεσμα δεν παίζεται!

Το σημερινό δείπνο έχει νηστίσιμη τάρτα μανιταριών

Νηστίσιμη τάρτα μανιταριών: Τα μανιτάρια είναι το απόλυτο νηστίσιμο φαγητό και πολύ υγιεινό. Για τους αρχαίους Αιγύπτιους θεωρούνταν το ελιξίριο της αθανασίας. Θεωρούνται εξαιρετική τροφή, καθώς περιέχουν αμελητέες ποσότητες λίπους και σακχάρων, αλλά σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών και πρωτεΐνης.

Φτιάχνουμε χαλβά σιμιγδαλένιο με αμύγδαλα

Χαλβάς σιμιγδαλένιος με αμύγδαλα: Είναι μία από τις πιο κλασικές χειμερινές συνταγές, αν και πολλοί το φτιάχνουν και το καλοκαίρι. Σίγουρα πάντως, είναι μία συνταγή, που είναι και γλυκιά, αλλά και θρεπτική, καθώς περιέχει βασικά συστατικά της ελληνικής κουζίνας, όπως το ελαιόλαδο, το σιμιγδάλι και τα αμύγδαλα.

Άρωμα ανατολής σε μία συνταγή που θα σας ταξιδέψει

Λιβανέζικα ψωμάκια: Αν συνηθίζετε να φτιάχνετε ψωμί στο σπίτι, αυτή η συνταγή θα σας καταπλήξει. Θα μπορούσατε να τα φάτε είτε σαν συνοδευτικό με το φαγητό σας, είτε να φτιάξετε με αυτά φοβερά σάντουιτς.

Φτιάξτε μοσχάρι κοκκινιστό και διεκδικήστε συγχαρητήρια από όλους

Μοσχάρι κοκκινιστό: Το μοσχάρι αποτελεί βασικό κομμάτι στη διατροφή μικρών και μεγάλων, χάρη στην πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας και την πληθώρα βιταμινών και ιχνοστοιχείων που περιέχει. Όμως ταυτόχρονα πρόκειται για ένα πολύ γευστικό κρέας, το οποίο αν μαγειρευτεί σωστά μπορεί να κλέψει την παράσταση.

Τάρτα μπανάνας με γιαούρτι, εύκολη και υγιεινή

Τάρτα μπανάνας: Η τάρτα μπανάνας είναι ένα υπέροχο γλυκό, που θα το καταναλώσεις σιγά σιγά (αν έχεις εγκράτεια..) χωρίς όμως να σε λιγώσει, ή να σε πιάσει το στομάχι σου, και χωρίς να νιώσεις τύψεις γιατί είναι αρκετά υγιεινό.