Διατροφή

Τα πιο θρεπτικά φρούτα και λαχανικά του Σεπτεμβρίου

Τα πιο θρεπτικά φρούτα και λαχανικά του Σεπτεμβρίου

Ο Σεπτέμβρης μας δυσκολεύει συνήθως μετά από ένα ανέμελο καλοκαίρι. Επιστρέφουμε στις υποχρεώσεις και συνήθως δεν νιώθουμε πολύ ευχαριστημένοι με το γεγονός ότι σε λίγο καιρό ο καιρός θα κρυώσει. Όμως, ο Σεπτέμβρης έχει κάποιους θησαυρούς να μας προσφέρει• και μάλιστα πολύ θρεπτικούς.

Τα φρούτα του Σεπτεμβρίου

Αχλάδια: Βελτιώνουν την πέψη λόγω των πολλών φυτικών τους ινών, μειώνουν το βάρος, έχουν αντιοξειδωτική δράση και φροντίζουν επιδερμίδα και μαλλιά λόγω της βιταμίνης Α.

Σύκα: Τα σύκα συγκαταλέγονται ανάμεσα στα παλαιότερα φρούτα που καταναλώνονται από ανθρώπους και έχουν αμέτρητα οφέλη. Ήταν μάλιστα το αγαπημένο φρούτο της Κλεοπάτρας.

Μήλα: Τα μήλα συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος και στην υγιή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Πεπόνι: Το πεπόνι είναι ένα από τα πιο γλυκά φρούτα. Βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, περιέχει θρεπτικά συστατικά ζωτικά για την οστική υγεία και είναι πλούσιο σε ηλεκτρολύτες και νερό.

Δαμάσκηνο: Συγγενής με το ροδάκινο, το νεκταρίνι και το αμύγδαλο, το δαμάσκηνο είναι τόσο χυμώδες, όσο και θρεπτικό. Διαθέτει βιταμίνες A, C και Κ.

Μύρτιλα: Κάνουν γευστικότατη μαρμελάδα. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και μάλιστα πρόσφατη έρευνα απέδειξε ότι μειώνουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας μέχρι και κατά 40%.

Τα λαχανικά του Σεπτεμβρίου

Αγκινάρα: Αν και δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλές σαν λαχανικό στην κουζίνα μας, μελέτες αποδεικνύουν ότι η αγκινάρα αποτελεί μία από τις πιο θρεπτικές και υγιεινές τροφές, αφού εκτός από νοστιμάδα, προσθέτει φαρμακευτικές ιδιότητες στο φαγητό μας.

Βλίτα: Κυρίαρχη θέση στο ελληνικό, μεσογειακό τραπέζι. Πλούσια σε σίδηρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, φώσφορο και κάλιο.

Καρότα: Τα καρότα αποτελούν πλούσια πηγή του αντιοξειδωτικού β- καροτίνη που μετατραπεί σε βιταμίνη Α στον οργανισμό βοηθώντας στη διατήρηση υγιούς δέρματος.

Κουνουπίδι: Το κουνουπίδι ανήκει στην ποικιλία των βρώσιμων λουλουδιών και στην οικογένεια των σταυρανθών. Με υψηλή διατροφική αξία, έχει πλούσια αντιοξειδωτική δράση κυρίως μέσω των βιταμινών C και Κ.

Μπάμια: Οι μπάμιες είναι ένα λαχανικό που ευδοκιμεί τους ζεστούς ακόμα μήνες και είναι μια πλούσια πηγή βιταμινών και φυτικών ινών.

Άλλα λαχανικά και καρποί του Σεπτεμβρίου: Λάχανο, κρεμμύδι ξερό, πατάτα, νωπό καρύδι και φιστίκι Αιγίνης.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τροφές που πρέπει να τρώμε όταν είμαστε άρρωστοι για ταχύτερη ανάρρωση

Ποια είναι τα οφέλη στην υγεία μας αν τρώμε πικάντικα και καυτερά φαγητά;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συμβουλές για να χάσετε βάρος γρήγορα

Απώλεια βάρους: Εφαρμόζοντας αυτές τις συμβουλές και κάνοντας βιώσιμες αλλαγές στον τρόπο ζωής, μπορείτε να επιτύχετε τους στόχους σας για απώλεια βάρους και να βελτιώσετε τη συνολική υγεία και ευεξία σας.

Λαχανικά χωρίς άμυλο: Οι θρεπτικοί σύμμαχοι της διατροφής σας

Λαχανικά χωρίς άμυλο: Τα μη αμυλούχα λαχανικά είναι μια εξαιρετική προσθήκη στη διατροφή σας. Είναι νόστιμα, θρεπτικά και μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους διατροφικούς σας στόχους.

Λαζάνια με σπανάκι, ντομάτα και πράσο

Περιέχει αρκετά λαχανικά, μυρωδικά και τα λαζάνια, ως βασική πηγή υδατάνθρακα. Η μερίδα είναι χορταστική και μας δίνει 570 θερμίδες, κάτι που αποτελεί ένα πλούσιο και χορταστικό γεύμα.