Συνταγές

Φθινόπωρο Συνταγές: Ιδιαίτερες σαλάτες που θα τις αγαπήσετε

Φθινόπωρο Συνταγές: Ιδιαίτερες σαλάτες που θα τις αγαπήσετε

Υπάρχουν πολλές επιλογές για χορταστικές φθινοπωρινές σαλάτες, που ίσως να μην είχατε στο παρελθόν σκεφτεί.

Φθινόπωρο συνταγές: Το καλοκαίρι μας κακομαθαίνει αρκετά με την πληθώρα των επιλογών που μας προσφέρει στο φαγητό και όταν φτάνει το φθινόπωρο βρίσκουμε πως δεν έχουμε αρκετές εναλλακτικές. Κι όμως, σε αυτό το άρθρο σας δείχνουμε ότι είναι λανθασμένη αυτή η αντίληψη και στην πραγματικότητα το αντίθετο συμβαίνει. Υπάρχουν πολλές επιλογές για χορταστικές φθινοπωρινές σαλάτες, που ίσως να μην είχατε στο παρελθόν σκεφτεί.

Σαλάτες με φθινοπωρινά λαχανικά και φρούτα που μας χορταίνουν

Ανάμεικτη σαλάτα με μήλο και αχλάδι

Γι’ αυτή τη συνταγή, προμηθευτείτε φρέσκα πράσινα λαχανικά, όπως ρόκα, κάλε, σπανάκι ή μαρούλι. Κόψτε σε λεπτές φέτες ή σε κυβάκια το αχλάδι και το μήλο. Στη συνέχεια, προσθέστε τριμμένη φέτα και προαιρετικά λίγο βραστό κοτόπουλο. Για την σάλτσα, ανακατέψτε μηλόξιδο με μέλι και έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Μπορείτε στη σάλτσα να προσθέσετε και ψιλοκομμένο κρεμμύδι.

Τραγανή σαλάτα με dressing φιστικιού

Για τη σαλάτα κόψτε: πολύχρωμες πιπεριές, καρότα, λάχανο, κόλιαντρο και φρέσκο κρεμμύδι, αμύγδαλο. Για το κρεμμώδες dressing θα χρειαστείτε: φιστικοβούτυρο σε κρεμμώδη μορφή, μέλι, λίγο ξίδι, χυμό λεμονιού και κόλιαντρο. Προαιρετικά, προσθέστε λίγο λάδι από καρύδα ή ελάχιστο ελαιόλαδο.

Σαλάτα του Καίσαρα με γλυκοπατάτες και τραγανά ρεβίθια

Για τη σαλάτα θα χρειαστείτε: 3 γλυκοπατάτες, έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, πιπέρι, καπνιστή πάπρικα, αλάτι, βραστά ρεβίθια, κάλε, ψητά λαχανάκια Βρυξελλών και 1-2 αβοκάντο κομμένα σε φέτες. Για το dressing θα ανακατέψετε: λίγο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, χυμό από 2 λεμόνια, 3 κουταλιές μουστάρδα Dijon, 2 κουταλιές ταχίνι, 1-2 λιωμένες σκελίδες σκόρδου, αλάτι, πιπέρι, λίγη τριμμένη παρμεζάνα. Προαιρετικά, μπορείτε να προσθέστε λίγο φρέσκο ψιλοκομμένο μαϊντανό στο τέλος.

Σαλάτα με εσπεριδοειδή

Για τη σαλάτα θα χρειαστούν: κόκκινο κρεμμύδι (για να κάνετε γρήγορες πίκλες ανακατέψτε το και αφήστε το για λίγες ώρες σε ξύδι από κόκκινο ξύδι, λίγη ζάχαρη και νερό), 1 κάλε, 1 γκρέιπφρουτ ή πορτοκάλι, 1 μήλο και μισό ρόδι. Για τη σάλτσα dressing ανακατεύουμε: 3 κουταλιές ξίδι από κόκκινο κρασί, 1 κουταλιά μουστάρδα, αλάτι και μαύρο πιπέρι, λίγο γλυκαντικό της επιλογής μας, ελαιόλαδο και 2 κουταλιές χυμό πορτοκαλιού.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πέντε κετο-φιλικά ντρέσινγκ για τη σαλάτα σας

Πόσο υγιεινές είναι οι έτοιμες, κομμένες σαλάτες;

Οφέλη με πιθανές παρενέργειες από το σπανάκι

Γαρίδες σαγανάκι -Νόστιμο και εύκολο πιάτο

Ρίχνετε τμηματικά (για να μην πέσει η θερμοκρασία του λαδιού) τις γαρίδες με τα κεφάλια τους, μαζί με τις σκελίδες του σκόρδου, κομμένες στη μέση και τις σοτάρετε σε δυνατή φωτιά, μέχρι να αλλάξουν χρώμα και να γίνουν ροζ (υπολογίστε 1'-2' από κάθε πλευρά).

Ζυμαρικά με άσπρη σάλτσα και μπλε τυρί

Ρίξτε τη σάλτα τυριών στην κατσαρόλα με τα ζυμαρικά, προσθέστε το μπλε τυρί και τα καρύδια, ανακατέψτε (αν χρειαστεί προσθέστε και το νερό που κρατήσατε) και σερβίρετε με το ψιλοκομμένο σχοινόπρασο (προαιρετικά).

Μακαρόνια: Λάθη που κάνεις συχνά από την αρχή μέχρι το τέλος

Δεν αλατίζουμε συνήθως το νερό όσο πρέπει, αν και το βραστό νερό είναι το μόνο σημείο της διαδικασίας όπου καρυκεύονται ομοιόμορφα τα μακαρόνια. Το νερό πρέπει να είναι πολύ αλμυρό, θυμίζοντας το θαλασσινό νερό που γεύεσαι μετά τη βουτιά. Τα μακαρόνια δεν θα το απορροφήσουν όλο, άνοστα μια φορά δεν θα ξαναβγούν ποτέ...

Χούμους σε τρεις εκδοχές

Τα ρεβίθια είναι μια σπουδαία πηγή φυτικών πρωτεϊνών, σύνθετων υδατανθράκων και φυτικών ινών. Αλλά και το ταχίνι περιέχει υγιεινά λιπαρά και πρωτεΐνη.