Συνταγές

Φασόλια Μαύρα: Σούπα βελουτέ με ιδιαίτερη εμφάνιση και γεύση

Φασόλια Μαύρα: Σούπα βελουτέ με ιδιαίτερη εμφάνιση και γεύση

Προσεκτικά μεταφέρουμε με μια κουτάλα τη μισή σούπα σε ένα μπλέντερ και χτυπάμε μέχρι να γίνει απαλή σαν πουρές. Επιστρέφουμε τη σούπα πίσω στην κατσαρόλα με την υπόλοιπη σούπα και ανακατεύουμε. Αν έχετε ραβδομπλέντερ, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κατευθείαν αυτό στην κατσαρόλα. Βεβαιωθείτε όμως ότι θα αφήσετε ένα μέρος που δεν θα έχει πολτοποιηθεί.

Φασόλια Μαύρα: Ψάχνετε για ένα ζεστό δείπνο γεμάτο πρωτεΐνη για τους επόμενους χειμωνιάτικους μήνες; Αυτή η απλή σούπα μαύρων φασολιών μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που ψάχνετε. Μάλιστα, είναι ιδανική συνταγή για δείπνο αφού χρειάζεται λίγο χρόνο.

Τα μαύρα φασόλια είναι μια σπουδαία επιλογή πηγής πρωτεϊνών, ειδικά για όσους είναι χορτοφάγοι. Σε ένα φλιτζάνι μαύρων φασολιών βρίσκουμε πάνω από 15 γραμμάρια πρωτεΐνης, μαζί με 15 γραμμάρια φυτικών ινών. Εδώ διατηρούμε τα πράγματα απλά με μόλις 9 υλικά, αλλά τόσο εξισορροπημένα που δημιουργούν μια απαλή γεύση.

Κρεμώδης θρεπτική σούπα μαύρων φασολιών για τις κρύες μέρες του χειμώνα

Για 8 μερίδες

 

Υλικά

– 1 κουταλιά της σούπας έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

– 1 μεσαίου μεγέθους κρεμμύδι, κομμένο σε κυβάκια

– 2 σέλερι, κομμένα σε κυβάκια

– 2 καρότα, ξεφλουδισμένα και κομμένα σε κυβάκια

– 4 σκελίδες σκόρδο, τριμμένες

– 1 πιπεριά σε κυβάκια

– 4 κονσέρβες μαύρων φασολιών (των 400 περίπου γραμμαρίων), στραγγισμένα

– 4 φλιτζάνια ζωμό λαχανικών

– 1 κουταλάκι του γλυκού κύμινο

Υλικά για γαρνίρισμα

– Μισό αβοκάντο κομμένο σε κύβους

– Χυμός από 1 λάιμ

– ¼ φλιτζάνι τριμμένη φέτα

– 2 κουταλιές της σούπας σχοινόπρασο

– 2 κουταλιές της σούπας φρέσκο κόλιαντρο

Μέθοδος παρασκευής

  1. Σε μια μεγάλη κατσαρόλα, ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο σε μέτρια φωτιά. Προσθέτουμε το κρεμμύδι, το σέλερι και τα καρότα. Αφήνουμε τα υλικά να σοταριστούν μέχρι να μαλακώσουν, για περίπου 10 – 15 λεπτά. Προσθέτουμε το σκόρδο και σοτάρουμε για 30 – 45 δευτερόλεπτα.
  2. Προσθέτουμε την πιπεριά, τα μαύρα φασόλια, τον ζωμό λαχανικών και το κύμινο. Ανακατεύουμε και αφήνουμε το μίγμα να φτάσει σε σημείο βρασμού πριν μειώσουμε λίγο τη θερμοκρασία. Καλύπτουμε την κατσαρόλα και αφήνουμε τη σούπα να σιγοβράσει για 20 λεπτά.
  3. Προσεκτικά μεταφέρουμε με μια κουτάλα τη μισή σούπα σε ένα μπλέντερ και χτυπάμε μέχρι να γίνει απαλή σαν πουρές. Επιστρέφουμε τη σούπα πίσω στην κατσαρόλα με την υπόλοιπη σούπα και ανακατεύουμε. Αν έχετε ραβδομπλέντερ, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κατευθείαν αυτό στην κατσαρόλα. Βεβαιωθείτε όμως ότι θα αφήσετε ένα μέρος που δεν θα έχει πολτοποιηθεί.
  4. Μεταφέρετε τη σούπα σε μπολ και σερβίρετε με την επιθυμητή γαρνιτούρα – αβοκάντο, φρεσκοστυμμένο λάιμ, φέτα, σχοινόπρασο και κόλιαντρο.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Με ποιες πρωτεϊνούχες τροφές θα αντικαταστήσουμε το κρέας λόγω Σαρακοστής

Μαύρα φασόλια: Μειώνουν τον κίνδυνο εμφράγματος

Εντάξτε στην διατροφική σας καθημερινότητα αυτές τις πρωτεϊνούχες τροφές

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Εύκολο γιαουρτογλυκό για απόλαυση χωρίς ενοχές

Βάζουμε τη φόρμα στο ψυγείο για τουλάχιστον 4 έως 6 ώρες ώστε να στερεοποιηθούν και να δέσουν καλά τα υλικά του γλυκού μεταξύ τους. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, αφήνουμε τη φόρμα στο ψυγείο ένα ολόκληρο βράδυ.

Αλμυρή πίτα για μικρούς και μεγάλους

Χτυπάμε όλα μαζί τα υλικά του χυλού για να ενωθούν. Περιχύνουμε την πίτα και την αφήνουμε να σταθεί μισή ώρα. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 C στις αντιστάσεις, μέχρι να ροδίσει, περίπου μια ώρα.

Σάντουιτς παγωτό χωρίς καμία ενοχή

Βγάλτε τα μπισκότα σοκολάτας από την κατάψυξη και βάλτε μια μεγάλη κουταλιά παγωτού στα τέσσερα από τα οκτώ κομμάτια. Χρησιμοποιήστε τα άλλα τέσσερα μπισκότα για να κάνετε σάντουιτς. Ξαναβάλτε τα στην κατάψυξη για περίπου 20-30 λεπτά και ύστερα σερβίρετε!

Tips που θα απογειώσουν τη μαγειρική σας

και αυτό είναι για το βασικότερο συστατικό κάθε κουζίνας: το ελαιόλαδο! Επίλεξε ένα ποιοτικό ελαιόλαδο που να ολοκληρώνει τη γεύση και το άρωμα κάθε πιάτου!

Μια ελαφρύτερη εκδοχή από τα κλασσικά σουτζουκάκια για το καλοκαίρι

Αλευρώνουμε προσεκτικά και τα βάζουμε σε ένα τηγάνι με καυτό λάδι. Ψήνουμε σε μέτρια προς δυνατή φωτιά για να πάρουν χρώμα. Τα βάζουμε σε ένα ταψί  που έχουμε στρώσει  απορροφητικό χαρτί.

Δύο πεντανόστιμα και υγιεινά πιάτα για όσους νηστεύουν

Αφού βράσουν, υπάρχουν δύο επιλογές. Είτε να τα αφήσεις κομματάκια είτε να τα πολτοποιήσεις σε πουρέ, με τη βοήθεια της κουζινομηχανής την οποία ρυθμίζεις σε υψηλή ταχύτητα. Αραιώνεις με λίγο νερό, αν έχει βγει πηχτή η σούπα, και προσθέτεις το κριθαράκι