Συνταγές

Αμερικάνικη συνταγή για ζουμερό κέικ χωρίς μίξερ

Αμερικάνικη συνταγή για ζουμερό κέικ χωρίς μίξερ

Memorial Weekend γιορτάζουν οι Αμερικάνοι στις ΗΠΑ, παραμένοντας σε καραντίνα και φτιάχνοντας γλυκά! Κι εμείς βρήκαμε μια συνταγή από τις μακρινές ΗΠΑ που τη λες και κόλαση. Γιατί και μίξερ δεν χρειάζεσαι και τα υλικά θα τα βάλεις σε ένα μπολ κι από εκεί στην φόρμα ψησίματος.

Έχουμε λοιπόν την κλασική παραδοσιακή συνταγή για κίτρινο κέικ που είναι και ζουμερό και βουτυρένιο χωρίς να χρειάζεσαι μίξερ.

Τι χρειάζεσαι: Μόνο τρία αυγά που θα τα βγάλεις νωρίς από το ψυγείο για να είναι σε θερμοκρασία δωματίου ή απλά βάλτα σε μπολ με χλιαρό νερό για 15 λεπτά. Λιώνεις και 60 γραμμάρια ανάλατο βούτυρο και ενδιάμεσα προθερμαίνεις τον φούρνο στους 180 βαθμούς.

Παίρνεις το μεγάλο μπολ σου, σπας τα αυγά, προσθέτεις 250 γραμμάρια ζάχαρη άχνη και ανακατεύεις με αυγοδάρτη για ένα λεπτό.

Προσθέτεις το βούτυρο και 120 Ml ελαιόλαδο ή σπορέλαιο ή ηλιέλαιο και 240 ml βουτυρόγαλα ή έναν συνδυασμό στραγγιστού γιαουρτιού με sour cream.

Προσθέτεις ξύσμα πορτοκαλιού ή λεμονιού, εκχύλισμα βανίλιας, εκχύλισμα αμυγδάλου, ή λίγο λικέρ. Τέλος, βάζεις μισή κουταλιά του γλυκού αλάτι, μαγειρική σόδα και 2 κουταλιές μπέικιν.

Τέλος, προσθέτεις 255 γραμμάρια αλευριού για όλες τις χρήσεις και ανακατεύεις γρήγορα για 30 δευτερόλεπτα για να έχεις ένα λείο μείγμα.

Ψήνεις σε φόρμα για 35 λεπτά ή σε φορμάκια για 25 λεπτά και τρως το καλύτερο κέικ της ζωής σου.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Ποιος μπορεί να αντισταθεί σε μια τυροκροκέτα

Μυστικά που απογειώνουν τη γεύση και του καφέ και του σοκολατένιου κέικ

Γαρίδες σαγανάκι -Νόστιμο και εύκολο πιάτο

Ρίχνετε τμηματικά (για να μην πέσει η θερμοκρασία του λαδιού) τις γαρίδες με τα κεφάλια τους, μαζί με τις σκελίδες του σκόρδου, κομμένες στη μέση και τις σοτάρετε σε δυνατή φωτιά, μέχρι να αλλάξουν χρώμα και να γίνουν ροζ (υπολογίστε 1'-2' από κάθε πλευρά).

Ζυμαρικά με άσπρη σάλτσα και μπλε τυρί

Ρίξτε τη σάλτα τυριών στην κατσαρόλα με τα ζυμαρικά, προσθέστε το μπλε τυρί και τα καρύδια, ανακατέψτε (αν χρειαστεί προσθέστε και το νερό που κρατήσατε) και σερβίρετε με το ψιλοκομμένο σχοινόπρασο (προαιρετικά).

Μακαρόνια: Λάθη που κάνεις συχνά από την αρχή μέχρι το τέλος

Δεν αλατίζουμε συνήθως το νερό όσο πρέπει, αν και το βραστό νερό είναι το μόνο σημείο της διαδικασίας όπου καρυκεύονται ομοιόμορφα τα μακαρόνια. Το νερό πρέπει να είναι πολύ αλμυρό, θυμίζοντας το θαλασσινό νερό που γεύεσαι μετά τη βουτιά. Τα μακαρόνια δεν θα το απορροφήσουν όλο, άνοστα μια φορά δεν θα ξαναβγούν ποτέ...

Χούμους σε τρεις εκδοχές

Τα ρεβίθια είναι μια σπουδαία πηγή φυτικών πρωτεϊνών, σύνθετων υδατανθράκων και φυτικών ινών. Αλλά και το ταχίνι περιέχει υγιεινά λιπαρά και πρωτεΐνη.