Διατροφή

Σνακ : Κατάλληλα τρόφιμα για άτομα με νόσο chron

Σνακ : Κατάλληλα τρόφιμα για άτομα με νόσο chron

Σνακ : Η νόσος του Crohn είναι ένας τύπος φλεγμονώδους νόσου του εντέρου (IBD) που χαρακτηρίζεται από χρόνια φλεγμονή του γαστρεντερικού σωλήνα.

Η ζωή με τη νόσο του Crohn μπορεί να είναι δύσκολη, ειδικά όταν πρόκειται να παρακολουθείτε τι τρώτε. Ενώ δεν υπάρχει συγκεκριμένη διατροφή που μπορεί να προκαλέσει ή να θεραπεύσει το Crohn, η έρευνα δείχνει ότι ορισμένα τρόφιμα μπορεί να είναι πιο πιθανό να προκαλέσουν φλεγμονή από άλλα. Αλλά τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν επίσης τρόφιμα που βοηθούν στη μείωση των συμπτωμάτων του Crohn , στην αναπλήρωση των χαμένων θρεπτικών συστατικών και στην προώθηση της επούλωσης. Ακόμη καλύτερα

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον χρόνο σνακ για να διαχειριστείτε τα συμπτώματα του Crohn και να περιποιηθείτε τον εαυτό σας με κάποια καλούδια.

Κατανόηση του Crohn’s
  • Η νόσος του Crohn είναι ένας τύπος φλεγμονώδους νόσου του εντέρου (IBD) που χαρακτηρίζεται από χρόνια φλεγμονή του γαστρεντερικού σωλήνα.
  • Ενώ το Crohn’s μπορεί να επηρεάσει οποιοδήποτε μέρος του γαστρεντερικού σωλήνα, συνήθως επηρεάζει το λεπτό έντερο και το άνω κόλον, διεισδύοντας σε όλο το πάχος του εντερικού τοιχώματος.

Αυτό μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα όπως

  • κοιλιακό άλγος
  • επίμονη διάρροια
  • αιμορραγία από το ορθό
  • αέριο ή φούσκωμα
  • απώλεια βάρους ή μειωμένη όρεξη
  • πυρετός
  • κούραση
Φαγητό για Crohn’s
  • Δεν υπάρχει τέλεια διατροφή για άτομα με νόσο του Crohn, αλλά κάποια έρευνα έχει δείξει ότι μερικές διαφορετικές προσεγγίσεις μπορεί να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων.
  • Συνιστάται να καταναλώνετε συχνότερα μικρότερες ποσότητες τροφίμων. Για εξάρσεις, μια «ήπια» δίαιτα μπορεί να ανακουφίσει τα συμπτώματα. Αυτό σημαίνει να αποφεύγετε τα τρόφιμα με υπερβολικές ίνες ή μπαχαρικά και αντί να επιλέγετε μαλακά, ήπια, χαμηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες τρόφιμα .
  • Κατά τη διάρκεια των περιόδων ύφεσης, μια δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε FODMAP (ζυμώσιμος ολιγοσακχαρίτης, δισακχαρίτης, μονοσακχαρίτης και πολυόλες) που περιλαμβάνει μια ποικιλία επιτρεπόμενων τροφών μπορεί να ανακουφίσει τυχόν συμπτώματα τύπου IBS ενώ παρέχει επαρκή διατροφή.
  • Η χαμηλή δίαιτα FODMAP εξαλείφει τους ζυμώσιμους, ανεπαρκώς απορροφημένους υδατάνθρακες και πολυόλες από τη διατροφή σας για 6 έως 8 εβδομάδες. Στη συνέχεια, επιτρέπει στα τρόφιμα να επανεισάγονται αργά για να βοηθήσουν στον εντοπισμό τροφών που προκαλούν.

Τρόφιμα υψηλά σε λιπαρά

  1. λακτόζη (γαλακτοκομικό γάλα, βούτυρο, κρέμα και τυρί)
  2. φρουκτόζη (μήλα, μάνγκο, μέλι, νέκταρ αγαύης και άλλα γλυκαντικά)
  3. φρουκτάνες (κρεμμύδια, σκόρδο, σπαράγγια και σιτάρι)
  4. γαλακτο-ολιγοσακχαρίτες ή GOS (όσπρια, ξηροί καρποί, σπόροι και μερικοί κόκκοι)
  5. πολυόλες (κουνουπίδι και γλυκαντικά χωρίς ζάχαρη)
Ακολουθεί βίντεο για την νόσο του Chron

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Λάδι : Τα οφέλη του στα μαλλιά

Σεξ χωρίς προφύλαξη : Συμβουλές για να το αντιμετωπίσετε

Μήπως συνεχίζεις να ακολουθείς ξεπερασμένους κανόνες στο πρώτο ραντεβού από κεκτημένη ταχύτητα;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πρωινό χωρίς πολλούς υδατάνθρακες: Γίνεται; (Keto friendly edition)

Keto πρωινό συνταγές: Ιδέες για εύκολα και γρήγορα πρωινά, τα οποία μπορείτε να ετοιμάσετε μέσα σε ελάχιστα λεπτά χωρίς να σας γεμίσουν με κενές θερμίδες και υπερβολικούς υδατάνθρακες. Ενέργεια και γεύση για το πρωινό σας ξύπνημα!

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε σίδηρο

Στη νέα έρευνα σύμφωνα με τον Δρ Ζαχαρίου η ερευνητική ομάδα εστίασε σε συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά και όχι σε μια συγκεκριμένη διατροφή. Επρόκειτο για συστατικά που είτε συμβάλλουν στην αποβολή του πλεονάζοντος σιδήρου από τον εγκέφαλο είτε καταπολεμούν την επιβαρυντική του δράση.

Η μείωση της ζάχαρης στα συσκευασμένα τρόφιμα θα μπορούσε να αποτρέψει 2,48 εκατ. καρδιαγγειακά νοσήματα

ΗΠΑ Μελέτη: Ένα νέο μοντέλο υγείας και οικονομίας δείχνει σαφώς γιατί είναι επιτακτικό οι παρασκευαστές τροφίμων να μειώσουν την ποσότητα της προστιθέμενης ζάχαρης στα προϊόντα τους.

Δημιουργικοί τρόποι να εντάσσουμε σταφύλια στην καθημερινότητά μας

Επιπλέον, μια ανασκόπηση που δημοσιεύθηκε στο Korean Journal of Family Medicine τον Ιανουάριο του 2021 σημείωσε ότι τα σταφύλια έχουν συσχετιστεί με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 (και τα σταφύλια έχουν χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο, καθιστώντας τα κατάλληλο σνακ για άτομα που ζουν με αυτή την πάθηση).

Διατροφικό σχήμα για πιο αποτελεσματικά εμβόλια

Η χορήγηση καθημερινών συμπληρωμάτων βιταμίνης Ε σε άτομα άνω των 65 ετών βρέθηκε να αυξάνει την ποσότητα αντισωμάτων που παρήγαγαν μετά τον εμβολιασμό κατά της ηπατίτιδας Β και του τετάνου.

Χτένια με κουσκούς και σκορδάτη σάλτσα

Με ένα τσέρκι βάζετε το κουσκούς σε κάθε πιάτο και από πάνω 4 χτένια με λίγο απ’ το ζουμάκι τους και για διακόσμηση μπορείτε να βάλετε λίγο σχοινόπρασο.