Διατροφή

Πρωτεΐνες Υδατάνθρακες: Τροφές που μειώνουν το βάρος χωρίς πείνα

Πρωτεΐνες Υδατάνθρακες: Τροφές που μειώνουν το βάρος χωρίς πείνα

Τυπικά, οι τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να χωνευτούν. Επομένως, η αύξηση της κατανάλωσής τους αυξάνει τον κορεσμό και γι’ αυτό βοηθά στην απώλεια βάρους. Επίσης, καταναλώνοντας λιγότερους υδατάνθρακες, το σώμα μας μαθαίνει να καίει περισσότερο λίπος ως καύσιμο.

Πρωτεΐνες Υδατάνθρακες: Οι τροφές με υψηλά ποσοστά πρωτεΐνης και ελάχιστους υδατάνθρακες έχουν γίνει αρκετά διαδεδομένες, χάρη σε δίαιτες όπως οι κετογονικές, η Άτκινς και η paleo. Και ο λόγος για τον οποίο λειτουργούν αποτελεσματικά οι τροφές συμπυκνώνεται στον παράγοντα του κορεσμού.

Τυπικά, οι τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να χωνευτούν. Επομένως, η αύξηση της κατανάλωσής τους αυξάνει τον κορεσμό και γι’ αυτό βοηθά στην απώλεια βάρους. Επίσης, καταναλώνοντας λιγότερους υδατάνθρακες, το σώμα μας μαθαίνει να καίει περισσότερο λίπος ως καύσιμο.

Αλλά υπάρχουν δύο σημαντικά χαρακτηριστικά που χρειάζεται να προσέχουμε όταν στρεφόμαστε σε τέτοιες τροφές. Για αρχή, πρέπει να προσέξουμε τα κορεσμένα λιπαρά, καθώς τα υψηλά ποσοστά τους κάνουν κακό στην υγεία της καρδιάς – και όσοι έχουν νεφροπάθειες επίσης πρέπει να τα αποφεύγουν.

Επίσης, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες στη δίαιτά σας, μπορεί να αρχίσετε να λαχταράτε υλικά, όπως μακαρόνια, ψωμί και πατάτες. Με άλλα λόγια, βεβαιωθείτε ότι επιμένετε σε μια δίαιτα που λειτουργεί για εσάς και σας κρατά χορτάτους. Οι παρακάτω τροφές μπορεί να σας βοηθήσουν.

10 τροφές με πολύ πρωτεΐνη και λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στη μείωση του βάρους

– Αυγά: 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και μόλις 1 γραμμάριο υδατάνθρακες

– Στήθος κοτόπουλου: 20 γρ. πρωτεΐνης και 0 γρ. υδατάνθρακες

– Τόνος σε κονσέρβα: 20 γρ. πρωτεΐνης και 0 γρ. υδατάνθρακες. Κατάλληλη επιλογή για τις φορές εκείνες που δεν προλαβαίνουμε να μαγειρέψουμε.

– Γιαούρτι: 20 γρ. πρωτεΐνης και 8 γρ. υδατάνθρακες. Συνδυάστε το με κόκκινα φρούτα και μέλι.

– Φιστίκια: 9 γρ. πρωτεΐνης και 6 γρ. υδατάνθρακες

– Μπρόκολο: 3 γρ. πρωτεΐνης και 6 γρ. υδατάνθρακες. Μία από τις καλύτερες επιλογές υγιεινών λαχανικών που δεν περιέχουν άμυλο.

– Τυρί χαμηλό σε λιπαρά, όπως μοτσαρέλα: 7 γρ. πρωτεΐνης και 1 γρ. υδατάνθρακες

– Τόφου: 10 γρ. πρωτεΐνης και 2 γρ. υδατάνθρακες. Εξαιρετική επιλογή για χορτοφάγους και vegan, αφού φτιάχνεται από σόγια.

– Σπόροι κάνναβης: 10 γρ. πρωτεΐνης και 3 γρ. υδατάνθρακες. Αυτοί οι μικροί σπόροι ταιριάζουν ιδιαίτερα σε σούπες αλλά και σκέτοι.

– Χούμους: 2 γρ. πρωτεΐνης και 5 γρ. υδατάνθρακες. Αν το αγοράσετε, βεβαιωθείτε για τα συστατικά του διαβάζοντας την ετικέτα του προϊόντος.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τροφές που συστήνονται για απώλεια βάρους

Διατροφή και Αδυνάτισμα: Μύθοι, αλήθειες και θεωρίες

Οι τοπ τροφές που καίνε γρήγορα το λίπος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σήμερα η Google τιμά με Doodle την πίτσα!

Google Doodle πίτσα: Την ημέρα αυτή το 2007, η μαγειρική τέχνη του Ναπολιτάνου «Pizzaiuolo» εγγράφηκε στον Αντιπροσωπευτικό Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ανθρωπότητας της UNESCO.

Δοκιμάστε μπιφτέκια σολομού με βρώμη

Μπιφτέκια σολομού: Ο σολομός είναι ένα λιπαρό ψάρι, το οποίο έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Αποτελεί πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων, πρωτεϊνών, βιταμίνης Β12 κι άλλων βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων.

Ένα πιάτο σοφιστικέ και γκουρμέ, ιδανικό για ένα σπέσιαλ ελαφρύ δείπνο, τα φιλετα τσιπούρας με σπανάκι φλορεντίν σε σφολιατα

Μιλάμε για πολύ υψηλό εστιατορικό επίπεδο, μαζί με όλη τη κομψή θαλπωρή ενός σπιτικού, όπου ο οικοδεσπότης έμπρακτα αποδεικνύει ότι διαθέτει και λεπτό γούστο αλλά και μαγειρική ικανότητα.

Μπεκρή μεζέ: Μια λιχουδιά με μοσχάρι που θα λατρέψει όλη η παρέα

Μπεκρή μεζέ: Αν σκοπεύετε να καλέσετε την παρέα σας σύντομα στο σπίτι σας για φαγητό, ίσως θα μπορούσατε να ετοιμάσετε κάτι που οι περισσότεροι το έχουν φάει μόνο βγαίνοντας έξω σε κάποια ταβέρνα.

Ζουμερό σουφλέ ζυμαρικών με φρέσκο σολομό

Σολομός συνταγή: Ο σολομός αποτελεί τροφή με πλούσια διατροφική αξία. Είναι πηγή πρωτεϊνών και βιταμινών. Είναι πλούσιος σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Επίσης είναι γνωστός και για τα Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα που περιέχει.

Γιατί είναι σημαντική η κατανάλωση αμύλου και φυτικών ινών στη διατροφή

Άμυλο Υδατάνθρακες: Μια διατροφή που δίνει έμφαση στα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα λαχανικά, τα όσπρια και τα φρούτα είναι σχεδόν πάντα χαμηλή σε λιπαρά που μπορούν να βλάψουν την υγεία και υψηλή σε διαιτητικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα. Όλοι αυτοί οι παράγοντες συνεργάζονται και μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των κινδύνων παχυσαρκίας, καρκίνου, καρδιαγγειακών παθήσεων, διαβήτη, οδοντικής τερηδόνας, γαστρεντερικών διαταραχών και υποσιτισμού.