Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Πρωτεΐνες Υδατάνθρακες: Τροφές που μειώνουν το βάρος χωρίς πείνα

Πρωτεΐνες Υδατάνθρακες: Τροφές που μειώνουν το βάρος χωρίς πείνα

Τυπικά, οι τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να χωνευτούν. Επομένως, η αύξηση της κατανάλωσής τους αυξάνει τον κορεσμό και γι’ αυτό βοηθά στην απώλεια βάρους. Επίσης, καταναλώνοντας λιγότερους υδατάνθρακες, το σώμα μας μαθαίνει να καίει περισσότερο λίπος ως καύσιμο.

Πρωτεΐνες Υδατάνθρακες: Οι τροφές με υψηλά ποσοστά πρωτεΐνης και ελάχιστους υδατάνθρακες έχουν γίνει αρκετά διαδεδομένες, χάρη σε δίαιτες όπως οι κετογονικές, η Άτκινς και η paleo. Και ο λόγος για τον οποίο λειτουργούν αποτελεσματικά οι τροφές συμπυκνώνεται στον παράγοντα του κορεσμού.

Τυπικά, οι τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να χωνευτούν. Επομένως, η αύξηση της κατανάλωσής τους αυξάνει τον κορεσμό και γι’ αυτό βοηθά στην απώλεια βάρους. Επίσης, καταναλώνοντας λιγότερους υδατάνθρακες, το σώμα μας μαθαίνει να καίει περισσότερο λίπος ως καύσιμο.

Αλλά υπάρχουν δύο σημαντικά χαρακτηριστικά που χρειάζεται να προσέχουμε όταν στρεφόμαστε σε τέτοιες τροφές. Για αρχή, πρέπει να προσέξουμε τα κορεσμένα λιπαρά, καθώς τα υψηλά ποσοστά τους κάνουν κακό στην υγεία της καρδιάς – και όσοι έχουν νεφροπάθειες επίσης πρέπει να τα αποφεύγουν.

Επίσης, χωρίς πολλούς υδατάνθρακες στη δίαιτά σας, μπορεί να αρχίσετε να λαχταράτε υλικά, όπως μακαρόνια, ψωμί και πατάτες. Με άλλα λόγια, βεβαιωθείτε ότι επιμένετε σε μια δίαιτα που λειτουργεί για εσάς και σας κρατά χορτάτους. Οι παρακάτω τροφές μπορεί να σας βοηθήσουν.

10 τροφές με πολύ πρωτεΐνη και λίγους υδατάνθρακες που βοηθούν στη μείωση του βάρους

– Αυγά: 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και μόλις 1 γραμμάριο υδατάνθρακες

– Στήθος κοτόπουλου: 20 γρ. πρωτεΐνης και 0 γρ. υδατάνθρακες

– Τόνος σε κονσέρβα: 20 γρ. πρωτεΐνης και 0 γρ. υδατάνθρακες. Κατάλληλη επιλογή για τις φορές εκείνες που δεν προλαβαίνουμε να μαγειρέψουμε.

– Γιαούρτι: 20 γρ. πρωτεΐνης και 8 γρ. υδατάνθρακες. Συνδυάστε το με κόκκινα φρούτα και μέλι.

– Φιστίκια: 9 γρ. πρωτεΐνης και 6 γρ. υδατάνθρακες

– Μπρόκολο: 3 γρ. πρωτεΐνης και 6 γρ. υδατάνθρακες. Μία από τις καλύτερες επιλογές υγιεινών λαχανικών που δεν περιέχουν άμυλο.

– Τυρί χαμηλό σε λιπαρά, όπως μοτσαρέλα: 7 γρ. πρωτεΐνης και 1 γρ. υδατάνθρακες

– Τόφου: 10 γρ. πρωτεΐνης και 2 γρ. υδατάνθρακες. Εξαιρετική επιλογή για χορτοφάγους και vegan, αφού φτιάχνεται από σόγια.

– Σπόροι κάνναβης: 10 γρ. πρωτεΐνης και 3 γρ. υδατάνθρακες. Αυτοί οι μικροί σπόροι ταιριάζουν ιδιαίτερα σε σούπες αλλά και σκέτοι.

– Χούμους: 2 γρ. πρωτεΐνης και 5 γρ. υδατάνθρακες. Αν το αγοράσετε, βεβαιωθείτε για τα συστατικά του διαβάζοντας την ετικέτα του προϊόντος.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τροφές που συστήνονται για απώλεια βάρους

Διατροφή και Αδυνάτισμα: Μύθοι, αλήθειες και θεωρίες

Οι τοπ τροφές που καίνε γρήγορα το λίπος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να μαγειρέψετε σαρδέλες;

Σαρδέλες μαγειρική: Το μαγείρεμα σαρδέλας είναι ένας απολαυστικός τρόπος για να απολαύσετε αυτό το πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά ψάρι, γνωστό για τα υψηλά επίπεδα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, βιταμίνη D και πρωτεΐνη.

Είναι καλό για την υγεία να καταναλώνουμε σπόρους από καρπούζι;

Σπόροι καρπουζιού: Οι σπόροι καρπουζιού είναι γεμάτοι οφέλη για την υγεία καθώς είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, μονοακόρεστων λιπαρών, μετάλλων, αντιοξειδωτικών και βιταμίνης C.

Είναι πραγματικά υγιεινή η βίγκαν διατροφή για το κατοικίδιό σας;

Vegan σκύλοι: Το πιο σημαντικό πράγμα για την υγεία του σκύλου είναι η δίαιτα να διαμορφώνεται σωστά, ώστε να καλύπτει όλες τις βασικές ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά, σύμφωνα με τεκμηριωμένες οδηγίες.

Γεμιστές μελιτζάνες: Μια γευστική μεσογειακή απόλαυση

Γεμιστές μελιτζάνες: Οι γεμιστές μελιτζάνες είναι ένας απολαυστικός συνδυασμός γεύσεων και υφών, προσφέροντας ένα υγιεινό και πλούσιο γεύμα που σίγουρα θα εντυπωσιάσει την οικογένεια και τους φίλους σας.

Αυγά: Σύμμαχος για την υγεία του θυρεοειδούς

Αυγά: Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε ιώδιο, σελήνιο, πρωτεΐνες και χολίνη, τα αυγά μπορούν να συμβάλουν στην καλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα και στη γενική υγεία σας.

Close Icon