Διατροφή

Ποιες τροφές δίνουν περισσότερη ποσότητα βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι

Ποιες τροφές δίνουν περισσότερη ποσότητα βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι
Πολλά ακόμη φρούτα και λαχανικά παρέχουν περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι. Επειδή ο οργανισμός μας δεν παράγει αλλά ούτε αποθηκεύει τη βιταμίνη C, πρέπει να του παρέχουμε εμείς καθημερινά τις απαραίτητες ποσότητες μέσω της διατροφής μας. Οι ενήλικες άντρες χρειάζονται περίπου 90 mg βιταμίνης C ημερησίως, ενώ οι γυναίκες 75 mg.  Ένα μέτριο πορτοκάλι παρέχει περίπου 70 mg βιταμίνης C. 
 
Δείτε ποιες τροφές δίνουν μεγαλύτερες ποσότητες της βιταμίνης.
 
Κόκκινη πιπεριά
Ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένη κόκκινη πιπεριά περιέχει σχεδόν τρεις φορές περισσότερη βιταμίνη C από ένα πορτοκαλί. Οι κόκκινες πιπεριές είναι επίσης μια καλή πηγή βιταμίνης Α, η οποία προάγει την υγεία των ματιών.
 
Πράσινη πιπεριά
Ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένο πράσινο πιπέρι περιέχει λιγότερη βιταμίνη C από την γλυκιά αδελφή του, την κόκκινη πιπεριά, αλλά τα 120 mg που περιέχει, είναι πολύ περισσότερα της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης. Η πράσινη πιπεριά είναι επίσης μια καλή πηγή φυτικών ινών.
 
Μπρόκολο
Παρέχει 132 mg βιταμίνης C, ενώ έχει πολύ λίγες θερμίδες. Επιπλέον, το μπρόκολο μπορεί να έχει ιδιότητες πρόληψης του καρκίνου.
 
Παπάγια
Οι έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση παπάγιας μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε λαμπερό δέρμα και να ενισχύσετε τα οστά σας. Ένα φλιτζάνι παρέχει 88,3 mg βιταμίνης C.
 
Φράουλες
Ένα φλιτζάνι αυτού του υπερ-φρούτου περιέχει 84,7 mg βιταμίνης C, συν υγιείς δόσεις φυλλικού οξέος και άλλες ενώσεις που προάγουν την υγεία της καρδιάς. Ένα άλλο απροσδόκητο πλεονέκτημα που έχουν οι φράουλες, είναι ότι μπορούν να βοηθήσουν στη λεύκανση των δοντιών.
 
Λαχανάκια Βρυξελλών
Τα λαχανάκια Βρυξελλών είναι πλούσιο με φυτοθρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες, για να μην αναφέρουμε τα 74,8 mg βιταμίνης C.
 
Ανανάς
Εκτός από τα 78,9 mg βιταμίνης C, ο ανανάς περιέχει βρωμελίνη, ένα πεπτικό ένζυμο που βοηθά στη διάσπαση της τροφής και στη μείωση του αισθήματος φουσκώματος. Η βρωμελίνη δρα επίσης ως ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες.
 
Ακτινίδια
Μια μερίδα ακτινιδίου (περίπου 2 φρούτα) μπορεί να υπερηφανεύεται ότι περιέχει 137,2 mg βιταμίνης C.
 
Μάνγκο
Το εξωτικό αυτό φρούτο έχει 122,3 mg της βιταμίνης C. Το μάνγκο είναι επίσης μια καλή πηγή βιταμίνης Α, η οποία όπως και η βιταμίνη C διαδραματίζει βασικό ρόλο στην ανοσία και επιπλέον διατηρεί τα μάτια σας υγιή.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Ποιες τροφές μειώνουν τον κίνδυνο φλεγμονών

Γαλακτοκομικά διατροφή: Συμβουλές εξαιρετικά υγιεινών τροφών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Διατροφικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν στην ισορροπία του πλανήτη μας

Άλλες διατροφικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν είναι οι εξής: αποφεύγουμε τροφές που μεταφέρονται με αεροπλάνα, μειώνουμε τη σπατάλη φαγητού, χρησιμοποιούμε λιγότερο πλαστικό, τρώμε προϊόντα εποχής, μειώνουμε την κατανάλωση κρέατος και γαλακτοκομικών, καλλιεργούμε τις δικές μας τροφές.

Διατροφή χάστε βάρος: Δίαιτα για ζευγάρια

Διατροφή χάστε βάρος: Σας βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε τρόπους για να χάσετε τα περιττά κιλά που έχετε και να την κάνετε μαζί με το ζευγάρι σας, ώστε να μην ζηλεύει ο ένας τι θα τρώει ο άλλος.

Κουρκουμίνη: Ο φυσικός σας σύμμαχος στην προστασία του θυρεοειδούς

Κουρκουμάς Οφέλη Θυρεοειδής: Μάθετε πώς ο κουρκουμάς σας ωφελεί και συμβάλει στη διατήρηση της καλής συνολικής υγείας, προλαμβάνοντας και μειώνοντας τα συμπτώματα των επιπλοκών του θυρεοειδούς.

Φυτικές πηγές που μας δίνουν την απαραίτητη πρωτεΐνη

Σύμφωνα με την Αμερικανική Διαιτητική Εταιρία, ο μέσος ενήλικας χρειάζεται μόνο 0.8 g πρωτεΐνης ανά κιλό. Έτσι, ένα άτομο 59 κιλών για παράδειγμα χρειάζεται το πολύ 47g πρωτεΐνης την ημέρα – λιγότερη δηλαδή απ’ όση νομίζαμε.

Δύο πεντανόστιμα και υγιεινά πιάτα για όσους νηστεύουν

Αφού βράσουν, υπάρχουν δύο επιλογές. Είτε να τα αφήσεις κομματάκια είτε να τα πολτοποιήσεις σε πουρέ, με τη βοήθεια της κουζινομηχανής την οποία ρυθμίζεις σε υψηλή ταχύτητα. Αραιώνεις με λίγο νερό, αν έχει βγει πηχτή η σούπα, και προσθέτεις το κριθαράκι

Διατροφή υγεία: Τι πρέπει να καταναλώνεται για να αυξήσετε το προσδόκιμο ζωής σας

Διατροφή υγεία: Σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε τα φρούτα και λαχανικά που θα πρέπει να καταναλώνεις αν θέλει και εσύ να αυξήσεις το προσδόκιμο τη ζωής σου και να ζήσεις πολλά περισσότερα χρόνια.

Τα τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη βοηθούν στο αδυνάτισμα

Γλυκαιμικός Δείκτης: Πολλοί άνθρωποι αναζητούν τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη προκειμένου να περιορίσουν την πείνα τους, να αποφύγουν την υπερκατανάλωση φαγητού και κατ’ επέκταση να αδυνατίσουν. Πράγματι, ερευνητικές μελέτες δείχνουν ότι ένα πρόγραμμα διατροφής με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.