Διατροφή

Πιπέρι Μέλι: Απίστευτες πρακτικές και ωφέλιμες χρήσεις

Πιπέρι Μέλι: Απίστευτες πρακτικές και ωφέλιμες χρήσεις

Το μαύρο πιπέρι έχει απροσδόκητα εύχρηστες χρήσεις πέρα από το καρύκευμα των φαγητών

Πιπέρι Μέλι: Το συγκεκριμένο μπαχαρικό έχει κι άλλες χρήσεις, ιδιαίτερα χρήσιμες και αποτελεσματικές. Όπως το επιτραπέζιο αλάτι έτσι και το μαύρο πιπέρι έχει απροσδόκητα εύχρηστες χρήσεις πέρα από το καρύκευμα των φαγητών.

Ποιες είναι αυτές;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μαύρο πιπέρι για τα:

Μυρμήγκια

Κρατήστε τα έξω από το σπίτι σας με λίγο πιπέρι. Απλώς ρίξτε ένα παχύ στρώμα πιπεριού στο σημείο όπου είναι πιθανό να εισβάλουν τα μυρμήγκια.

Ζιζάνια

Για να απομακρύνετε τα ζιζάνια από τον κήπο σας πασπαλίστε με λίγο πιπέρι και αλεύρι γύρω από τα φυτά σας. Τα ζιζάνια όπως και τα παράσιτα δεν θα πλησιάσουν ξανά.

Χρώματα

Διατηρήστε τα χρώματα των ρούχων πιο ζωντανά προσθέτοντας ένα κουταλάκι του γλυκού μαύρο πιπέρι στον κάδο του πλυντηρίου.

Μύτη

Το μαύρο πιπέρι δρα ως αποσυμφορητικό της μύτης. Εισπνεύστε πάνω από πιπέρι, ( προσοχή να μην είστε υπερβολικά κοντά), και η μύτη σας θα αρχίσει να …λειτουργεί. Ιδανικά μπορείτε να το προσθέσετε σε ζεστό νερό εισπνέοντας τους υδρατμούς.

Βήχας

Αν πάλι ταλαιπωρείστε από βήχα, δοκιμάστε λίγο πιπέρι. Ανακατέψτε 1 κουταλάκι του γλυκού πιπέρι με μια κουταλιά της σούπας μέλι και πιείτε το ρόφημα αργά.Το μαύρο πιπέρι μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανακούφιση ορισμένων παθήσεων όπως η δυσκοιλιότητα και η δυσπεψία. Απλά ανακατέψτε λίγο πιπέρι, μέλι και νερό. Η κατανάλωση αυτού θα βοηθήσει στην απομάκρυνση των τοξινών από το σώμα σας.

Μέλι: Έξι άγνωστες χρήσεις και ιδιότητές του

Το μέλι είναι μια υπερτροφή. Τα οφέλη του στην υγεία είναι πολλά και τεκμηριώνονται μέσα από δεκάδες επιστημονικές μελέτες. Για χιλιετίες, πολιτισμοί σε όλον τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των Αιγυπτίων, των Ελλήνων, των Ρωμαίων και των Κινέζων, το χρησιμοποιούσαν τόσο στην ιατρική όσο και στην κουζίνα.

Το μέλι αποτελείται από 70-80% ζάχαρη, και το υπόλοιπο είναι νερό, μέταλλα και πρωτεΐνες. Όμως ακόμα και σήμερα υπάρχουν αρκετές χρήσεις του μελιού που δεν είναι τόσο γνωστές. Μάθετε για αυτές ευθύς αμέσως:

Εγκαύματα

Το μέλι μπορεί να μειώσει τον χρόνο επούλωσης εγκαυμάτων. Μελέτες έδειξαν ότι η χρήση μελιού σε εγκαύματα δεν αφήνει τόσα σημάδια όσο κάποια άλλη θεραπεία.

Μνήμη

Το μέλι μπορεί να βελτιώσει τόσο τη βραχυπρόθεσμη όσο και τη μακροπρόθεσμη μνήμη, ειδικά σε γυναίκες με εμμηνόπαυση αλλά και μετά την εμμηνόπαυση. Σε έρευνα που έγινε σε γυναίκες με εμμηνόπαυση που έλαβαν θεραπεία με μέλι για αρκετές εβδομάδες, είδαν μεγάλη βελτίωση στην άμεση μνήμη τους όσο και στις γυναίκες που έλαβαν ορμονική θεραπεία οιστρογόνου και προγεστίνης.

Έρπης

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Ντουμπάι δείχνει ότι το μέλι είναι μια αποτελεσματική τοπική θεραπεία τόσο για τον έρπητα από το στόμα όσο και για τον έρπητα των γεννητικών οργάνων. Το μέλι μπορεί να θεραπεύσει τις βλάβες από τον έρπητα όσο οι αλοιφές ενώ παράλληλα ανακουφίζει από τη φαγούρα.

Αιμορροΐδες

Οι αιμορροΐδες προκαλούν κνησμό και πόνο στον πρωκτό, καθώς και αίμα στα κόπρανα. Εάν ψάχνετε για μια θεραπεία στο σπίτι, το μέλι είναι μια καλή λύση. Μια πιλοτική μελέτη που χρησιμοποίησε ένα μείγμα μελιού, ελαιολάδου και κεριού μελισσών ως τοπική θεραπεία διαπίστωσε ότι το μείγμα μείωσε σημαντικά τον πόνο και τον κνησμό, καθώς και την αιμορραγία.

Πληγές

Σύμφωνα με την κλινική Mayo το μέλι μπορεί να επουλώσει τις πληγές και επίσης να μειώσει τον πόνο, την οσμή και το μέγεθός τους. Άλλοι ερευνητές συμφωνούν ότι μπορεί να είναι αποτελεσματικό, ή ακόμα και ανώτερο, σε σχέση με άλλους επιδέσμους τραυμάτων, αλλά όλα εξαρτώνται από την πληγή. Ωστόσο δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε μέλι αν πρώτα δεν έχετε ενημερώσει το γιατρό σας.

Ψωρίαση

Η ψωρίαση είναι μια δερματική πάθηση που προκαλεί ερυθρότητα, φουσκάλες και φαγούρα. Συνήθως αντιμετωπίζεται με τοπικές κρέμες που περιέχουν κορτικοστεροειδή ή βιταμίνη D, αλλά το μέλι μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικό.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Οι πρακτικές χρήσεις του μαύρου πιπεριού

Πιπέρι καγιέν: 4 χρήσεις του εκτός κουζίνας

Πέντε χρήσεις του μελιού εκτός κουζίνας

Κολοκυθόσουπα ... Μία από τις πιο εύκολες συνταγές με υλικά που συμβάλλουν στην γονιμότητα

Τροφές γονιμότητας: Συνταγές με υλικά που ευνοούν την γονιμότητα. Η κολοκύθα είναι μια από τις τροφές που βοηθούν στην αύξηση της γονιμότητας, είναι καλή στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και την κατακράτηση υγρών, κατά τους μήνες της εγκυμοσύνης. Η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και βιταμίνες το καθιστούν το βασικό φαγητό στη διατροφή σας που βοηθά […]

Πρωτεϊνούχες τροφές που χορταίνουν και μειώνουν το βάρος

Τυπικά, οι τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να χωνευτούν. Επομένως, η αύξηση της κατανάλωσής τους αυξάνει τον κορεσμό και γι’ αυτό βοηθά στην απώλεια βάρους. Επίσης, καταναλώνοντας λιγότερους υδατάνθρακες, το σώμα μας μαθαίνει να καίει περισσότερο λίπος ως καύσιμο.

Αποκαλυπτική μελέτη για την επίδραση της ζάχαρης στον εγκέφαλό μας

Μια νέα έρευνα μας βοηθά να ρίξουμε λίγο φως σε αυτό το θέμα, καθώς ο Michael Winterdahl από το τμήμα Κλινικής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο Aarhus στη Δανία και οι συνάδελφοί του εξέτασαν την επίδραση της ζάχαρης στο σύστημα ανταμοιβής στον εγκέφαλο χοίρων.

Πρωτείνούχες τροφές που χορταίνουν και μειώνουν το βάρος

Τυπικά, οι τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να χωνευτούν. Επομένως, η αύξηση της κατανάλωσής τους αυξάνει τον κορεσμό και γι’ αυτό βοηθά στην απώλεια βάρους. Επίσης, καταναλώνοντας λιγότερους υδατάνθρακες, το σώμα μας μαθαίνει να καίει περισσότερο λίπος ως καύσιμο.

Αποξηραμένα Φρούτα: Λόγοι που πρέπει να τα επιλέγω

Τα αποξηραμένα φρούτα μπορούν να διατηρηθούν για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από τα φρέσκα φρούτα και είναι ιδανικά για μεγάλες εκδρομές και ταξίδια όπου δεν υπάρχει διαθέσιμο ψυγείο.

Έχω το αίσθημα μίας μόνιμης πείνας

Πεινάω συνέχεια: Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό; Όταν είμαστε πεινασμένοι είναι πολύ δύσκολο να ηρεμήσουμε αυτόν τον πόθο. Δεν έχει σημασία ότι έχετε τελειώσει το πρωινό, το μεσημεριανό ή ακόμα και το δείπνο. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, ένα κουμπί συναγερμού ανάβει και το στο στομάχι σας σάς μεταφέρει πίσω στο ψυγείο ή στη γωνία της […]

Ποια αποξηραμένα φρούτα αξίζει να προσθέσουμε στη διατροφή μας;

Αποξηραμένα φρούτα: Τα φρούτα έχουν πολλά θρεπτικά στοιχεία. Το ίδιο συμβαίνει και με όσα έχουν αποξηραθεί. Πολλά αποξηραμένα φρούτα υπάρχουν που μπορείτε να εισάγετε στη διατροφή σας. Δείτε ποια 6 αξίζει να τρώτε.