Διατροφή

Ωμέγα 3 τροφές: 5 τροφές πλούσιες σε ωμέγα 3 για ενίσχυση του ανοσoποιητικού [vid]

Ωμέγα 3 τροφές: 5 τροφές πλούσιες σε ωμέγα 3 για ενίσχυση του ανοσoποιητικού [vid]

Ωμέγα 3 τροφές: Για τη διατήρηση και ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας συστήματος, της καρδιακής και ψυχικής σας υγείας, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι αναμφίβολα ένα ισχυρό θρεπτικό συστατικό που δεν πρέπει να λείπει από τη διατροφή σας.

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα σας όχι μόνο σας παρέχουν καλές θερμίδες, αλλά δίνουν ενέργεια στο σώμα σας, βοηθούν στην ενίσχυση της καρδιακής λειτουργίας, βελτιώνουν την ψυχική υγεία, ενισχύουν την ικανότητα των πνευμόνων και την ανοσοαπόκριση. Την ίδια στιγμή είναι επωφελή για την υγεία του ενδοκρινικού συστήματος. Συνεπώς, είναι εξαιρετικά σημαντικό να περιλάβετε στη διατροφή σας τρόφιμα που είναι πλούσιες πηγές ωμέγα-3 λιπαρών οξέων.

  • Σπόροι και ειδικότερα, οι λιναρόσποροι και οι σπόροι chia

Οι λιναρόσποροι και οι σπόροι chia έχουν υψηλή περιεκτικότητα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Προσφέρουν ακόμη σίδηρο, μαγνήσιο και φυτικές ίνες που μπορούν να σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε την υψηλή χοληστερόλη και να σας προστατεύσουν από τις επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες που παράγονται κατά τη διάρκεια των μεταβολικών διεργασιών.

  • Καρύδια

Τα καρύδια είναι μια άλλη πηγή πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Η κατανάλωσή τους συνίσταται για την υγεία της καρδιάς, ενώ λέγεται ότι βοηθούν στη μείωση της όρεξης. Τα καρύδια έχουν επίσης μονοακόρεστα λίπη που βελτιώνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, τα επίπεδα χοληστερόλης και έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

  • Ψάρια

Εάν δεν είστε χορτοφάγοι, το ψάρι είναι μια εξαιρετική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Οι περισσότεροι τύποι ψαριών όπως ο σολομός και το σκουμπρί έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3, σε πρωτεΐνες και μαγνήσιο, που μπορούν να βοηθήσουν στην αποκατάσταση των μυών και να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Σας παρέχουν επίσης βιταμίνε Β12, D και σελήνιο και έτσι βοηθούν στην οικοδόμηση της ανοσίας και στη βελτίωση της ψυχικής σας υγείας.

  • Σόγια

Εκτός από την παροχή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, η σόγια είναι μια καλή πηγή ινών και πρωτεϊνών. Η κατανάλωση σόγιας βοηθά στη μείωση των καρδιακών παθήσεων και βελτιώνει την υγεία της καρδιάς.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Αντιμετωπίστε άμεσα τους μαύρους κύκλους με χυμό πατάτας

Sex tips για να αναζωπυρώσετε την έλξη

Τσάι από βότανα για να καταπραΰνετε το άγχος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Παιδική παχυσαρκία - Δεν θα το πάρει "μπόι"

Συχνά οι γονείς επιβραβεύουν το παιδί όταν κάνει κάτι κάλο, με κάποιο γλυκό ή προσπαθούν να το "δωροδοκήσουν" με φράσεις όπως "Αν κάνεις τα μαθήματά σου, θα σου πάρω σοκολάτα" ή "Αν μαζέψεις το δωμάτιο σου, θα φάμε πίτσα".

Συνταγή για υγιεινή πραλίνα φουντουκιού με 3 υλικά και πλούσιο άρωμα

Αν και η γεύση της πραλίνας του εμπορίου είναι ακαταμάχητη, τα συντηρητικά είναι πολλά και πολλές φορές, αν ακολουθούμε κάποιο πρόγραμμα διατροφής στερούμαστε τις απολαύσεις που μας δίνουν χαρά.