Διατροφή

Μαύροι Κύκλοι: Τρεις τροφές άκρως ευεργετικές [vid]

Μαύροι Κύκλοι: Τρεις τροφές άκρως ευεργετικές [vid]

Η ικανότητα της ντομάτας να προστατεύει τα αγγεία κάτω από τα μάτια σας και να βελτιώνει την κυκλοφορία εκεί ενισχύεται περαιτέρω από την κουερσετίνη (συναντάται, επίσης, και ως κερσετίνη ή κερκετίνη) που περιέχουν, η οποία διατηρεί το δέρμα νέο και σφριγηλό.

Μαύροι Κύκλοι: Τα μάτια αποτελούν το χαρακτηριστικό στοιχείο του προσώπου που όλοι κοιτάζουμε άμεσα όταν επικοινωνούμε μεταξύ μας. Ως το επίκεντρο των προσώπων μας, λοιπόν, είναι αδύνατο να αγνοήσουμε, εκτός αν κάποιος φοράει γυαλιά ηλίου, τους μαύρους κύκλους κάτω από αυτά, οι οποίοι μπορούν να σας κάνουν να φαίνεστε κουρασμένοι όταν αισθάνεστε απόλυτα ξεκούραστοι και γεμάτοι ενέργεια, καθώς και άρρωστους όταν στην πραγματικότητα σφύζετε από υγεία.

Αν θέλετε, λοιπόν, να βελτιώσετε την εικόνα των ματιών σας και θέλετε να το πετύχετε φυσικά, τότε δεν έχετε παρά να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας άμεσα τις παρακάτω τρεις τροφές, που αποδεικνύονται άκρως ευεργετικές στον «αγώνα» κατά των μαύρων κύκλων!

Ντομάτες

Ενώ περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά, οι ντομάτες είναι γνωστές για το λυκοπένιό τους, μια αντιοξειδωτική ουσία που οφείλεται και για το κόκκινο χρώμα τους. Το λυκοπένιο, λοιπόν, βοηθά στην προστασία των αιμοφόρων αγγείων, καθώς και στην κυκλοφορία του αίματος. Η ικανότητα της ντομάτας να προστατεύει τα αγγεία κάτω από τα μάτια σας και να βελτιώνει την κυκλοφορία εκεί ενισχύεται περαιτέρω από την κουερσετίνη (συναντάται, επίσης, και ως κερσετίνη ή κερκετίνη) που περιέχουν, η οποία διατηρεί το δέρμα νέο και σφριγηλό.

Αγγούρια

Η πρώτη σας σκέψη βλέποντας τα αγγούρια σε αυτήν τη λίστα μπορεί να είναι ότι εννοούμε ότι πρέπει να βάλετε μια φέτα αγγουριού στα μάτια σας. Αυτός είναι ένας δημοφιλής τρόπος για να μειώσετε το πρήξιμο των ματιών, αλλά τα αγγούρια είναι, επίσης, ευεργετικά για τα μάτια σας και μέσω της κατανάλωσής τους στη διατροφή σας. Η υψηλή περιεκτικότητα σε νερό βοηθά στην ενυδάτωση της περιοχής κάτω από τα μάτια, η οποία καταπολεμά τους μαύρους κύκλους. Το πιο σημαντικό, ωστόσο, είναι το γεγονός ότι περιέχουν, επίσης, διοξείδιο του πυριτίου, το οποίο μπορεί να ενισχύσει την παραγωγή κολλαγόνου.

Σουσάμι

Τα αντιοξειδωτικά στους σπόρους σουσαμιού μπορούν να βελτιώσουν τα συμπτώματα της κόπωσης, τα οποία μπορεί να προκαλούν τους κύκλους κάτω από τα μάτια σας. Επίσης, περιέχουν βιταμίνη Ε για τη γενική υγεία των ματιών σας, συμπεριλαμβανομένης και της όρασής σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Εύκολες λύσεις για τους μαύρους κύκλους στα μάτια

Πως θα απαλλαγείτε από τους μαύρους κύκλους

Φυσικοί τρόποι για να βάλετε τέλος στους μαύρους κύκλους

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Φυτικές ίνες : Τα οφέλη τους στον οργανισμό

Φυτικές ίνες : Όπως έχει γίνει γνωστό μέσω μελετών οι φυτικές ίνες έχουν πολλά και σημαντικά οφέλη για τον ανθρώπινο οργανσμό. Γι αυτό και εμείς σου παρουσιάζουμε τις τροφές που περιέχουν φυτικές ίνες για να τις εντάξεις στην διατροφή σου.

Ποιες τροφές μειώνουν τον κίνδυνο φλεγμονών

Μια νέα εξήγηση πίσω από τη θετική επίδραση μια διατροφής μεσογειακού τύπου στη ρύθμιση της φλεγμονής ανέδειξε πρόσφατη έρευνα, σύμφωνα με την οποία πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζουν ωφέλιμα βακτήρια του εντέρου

Γαλακτοκομικά διατροφή: Συμβουλές εξαιρετικά υγιεινών τροφών

Γαλακτοκομικά διατροφή: Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι πολύ χρήσιμα στον ανθρώπινο οργανισμό και πρέπει να τα τρώμε σε καθημερινή βάση . Γι αυτό σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε υγιεινές γαλακτοκομικές τροφές.

Διατροφικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν στην ισορροπία του πλανήτη μας

Άλλες διατροφικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν είναι οι εξής: αποφεύγουμε τροφές που μεταφέρονται με αεροπλάνα, μειώνουμε τη σπατάλη φαγητού, χρησιμοποιούμε λιγότερο πλαστικό, τρώμε προϊόντα εποχής, μειώνουμε την κατανάλωση κρέατος και γαλακτοκομικών, καλλιεργούμε τις δικές μας τροφές.

Διατροφή χάστε βάρος: Δίαιτα για ζευγάρια

Διατροφή χάστε βάρος: Σας βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε τρόπους για να χάσετε τα περιττά κιλά που έχετε και να την κάνετε μαζί με το ζευγάρι σας, ώστε να μην ζηλεύει ο ένας τι θα τρώει ο άλλος.

Κουρκουμίνη: Ο φυσικός σας σύμμαχος στην προστασία του θυρεοειδούς

Κουρκουμάς Οφέλη Θυρεοειδής: Μάθετε πώς ο κουρκουμάς σας ωφελεί και συμβάλει στη διατήρηση της καλής συνολικής υγείας, προλαμβάνοντας και μειώνοντας τα συμπτώματα των επιπλοκών του θυρεοειδούς.

Φυτικές πηγές που μας δίνουν την απαραίτητη πρωτεΐνη

Σύμφωνα με την Αμερικανική Διαιτητική Εταιρία, ο μέσος ενήλικας χρειάζεται μόνο 0.8 g πρωτεΐνης ανά κιλό. Έτσι, ένα άτομο 59 κιλών για παράδειγμα χρειάζεται το πολύ 47g πρωτεΐνης την ημέρα – λιγότερη δηλαδή απ’ όση νομίζαμε.