Διατροφή

Μανιτάρια portobello: Η καλύτερη επιλογή στο αδυνάτισμα

Μανιτάρια portobello: Η καλύτερη επιλογή στο αδυνάτισμα

Μανιτάρια portobello: Μία προκαταρκτική έρευνα του Πανεπιστημίου του Μπάφαλο έδειξε ότι συγκεκριμένα τα μανιτάρια portobello είναι αποτελεσματικά στο να βοηθούν τις γυναίκες να χάνουν βάρος, ρυθμίζοντας τα επίπεδα του σακχάρου τους. Οι ερευνητές υποστήριξαν ότι η κατανάλωση μανιταριών μπορεί να είναι χρήσιμη στην σταθεροποίηση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα. Αυτό από μόνο του είναι ευεργετικό για την απώλεια κιλών.

Όλα τα είδη βρώσιμων μανιταριών που κυκλοφορούν στην αγορά είναι διαιτητικά και πλούσια σε πρωτεΐνη. Ωστόσο ένας συγκεκριμένος μύκητας μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στο να καταλάβετε γιατί το σώμα σας αποθηκεύει τη ζάχαρη και τα λίπη με ένα συγκεκριμένο τρόπο και να αποδειχθεί βοηθητικός στην προσπάθειά σας να χάσετε βάρος.

Μία προκαταρκτική έρευνα του Πανεπιστημίου του Μπάφαλο έδειξε ότι συγκεκριμένα τα μανιτάρια portobello είναι αποτελεσματικά στο να βοηθούν τις γυναίκες να χάνουν βάρος, ρυθμίζοντας τα επίπεδα του σακχάρου τους. Οι ερευνητές υποστήριξαν ότι η κατανάλωση μανιταριών μπορεί να είναι χρήσιμη στην σταθεροποίηση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα. Αυτό από μόνο του είναι ευεργετικό για την απώλεια κιλών.

Τα μανιτάρια περιέχουν φυτοθρεπτικά συστατικά, καθώς και το αντιοξειδωτικό εργοθειονίνη, ένα αμινοξύ που εντοπίζεται στα φυτά. Ο συνδυασμός αυτών των δύο προστατεύει ενάντια στον τραυματισμό των ιστών και ισορροπεί το σάκχαρο του αίματος μέσα σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Δεδομένης της επιβαρυμένης με ζάχαρη διατροφής που ακολουθούμε οι περισσότεροι σήμερα, τα σώματά μας δυσκολεύονται να επεξεργαστούν τη μεγάλη ποσότητα ζάχαρης που προσλαμβάνουμε, μετατρέποντάς τη σε λίπος, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται χρόνιες παθήσεις, όπως ο διαβήτης και η παχυσαρκία.

Τα μανιτάρια portobello δεν έχουν λίπος και έχουν ελάχιστες θερμίδες, επομένως αποτελούν γενικά μια εξαιρετική προσθήκη στο διαιτολόγιό σας. Επίσης, περιέχουν θρεπτικά συστατικά, όπως σελήνιο, χαλκό, βιταμίνη D, φυτικές ίνες και πρωτεΐνη.

Φυσικά, όλα τα είδη βρώσιμων μανιταριών που κυκλοφορούν στην αγορά είναι διαιτητικά και πλούσια σε πρωτεΐνη, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει ότι μπορούν να αντικαταστήσουν την πρωτεΐνη των ζωικών προϊόντων απαραίτητα.

Απολαύστε το βίντεο που ακολουθεί και δοκιμάστε μία πεντανόστιμη συνταγή με μανιτάρια και σκορδοβούτυρο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Ημικρανία Πρόληψη: Τροφές που είναι ασφαλείς για τον πόνο

Οι διατροφικοί σύμμαχοί μας για τη ρύθμιση της υπέρτασης

Με αυτή τη διατροφή θα αποκτήσεις γράμμωση στην κοιλιά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κουρκουμίνη: Ο φυσικός σας σύμμαχος στην προστασία του θυρεοειδούς

Κουρκουμάς Οφέλη Θυρεοειδής: Μάθετε πώς ο κουρκουμάς σας ωφελεί και συμβάλει στη διατήρηση της καλής συνολικής υγείας, προλαμβάνοντας και μειώνοντας τα συμπτώματα των επιπλοκών του θυρεοειδούς.

Φυτικές πηγές που μας δίνουν την απαραίτητη πρωτεΐνη

Σύμφωνα με την Αμερικανική Διαιτητική Εταιρία, ο μέσος ενήλικας χρειάζεται μόνο 0.8 g πρωτεΐνης ανά κιλό. Έτσι, ένα άτομο 59 κιλών για παράδειγμα χρειάζεται το πολύ 47g πρωτεΐνης την ημέρα – λιγότερη δηλαδή απ’ όση νομίζαμε.

Δύο πεντανόστιμα και υγιεινά πιάτα για όσους νηστεύουν

Αφού βράσουν, υπάρχουν δύο επιλογές. Είτε να τα αφήσεις κομματάκια είτε να τα πολτοποιήσεις σε πουρέ, με τη βοήθεια της κουζινομηχανής την οποία ρυθμίζεις σε υψηλή ταχύτητα. Αραιώνεις με λίγο νερό, αν έχει βγει πηχτή η σούπα, και προσθέτεις το κριθαράκι

Διατροφή υγεία: Τι πρέπει να καταναλώνεται για να αυξήσετε το προσδόκιμο ζωής σας

Διατροφή υγεία: Σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε τα φρούτα και λαχανικά που θα πρέπει να καταναλώνεις αν θέλει και εσύ να αυξήσεις το προσδόκιμο τη ζωής σου και να ζήσεις πολλά περισσότερα χρόνια.

Τα τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη βοηθούν στο αδυνάτισμα

Γλυκαιμικός Δείκτης: Πολλοί άνθρωποι αναζητούν τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη προκειμένου να περιορίσουν την πείνα τους, να αποφύγουν την υπερκατανάλωση φαγητού και κατ’ επέκταση να αδυνατίσουν. Πράγματι, ερευνητικές μελέτες δείχνουν ότι ένα πρόγραμμα διατροφής με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Η σημασία της βέλτιστης διατροφής για την αθλητική επιτυχία

Στη συµπλήρωση των κοµµατιών του παζλ για τη µεγιστοποίησης της αθλητικής απόδοσης, η σωστή διατροφή είναι ένα απαραίτητο κοµµάτι. Ένα κοµµάτι που σε συνδυασµό µε το κατάλληλο προπονητικό πρόγραµµα και την απαραίτητη αγωνιστική τακτική µπορεί να αποτελέσει το «κλειδί» της επιτυχίας.

Ανοιξιάτικα φρούτα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού όλης της οικογένειας

Άνοιξη Δίαιτα: Η ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία μικρών και μεγάλων. Από αυτήν φυσικά δεν πρέπει να λείπουν τα φρούτα, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και άλλα θρεπτικά συστατικά. Την άνοιξη οι επιλογές μας αυξάνονται καθώς κάποια φρούτα έχουν την τιμητική τους αυτήν την εποχή και αξίζουν να έχουν μία […]