Διατροφή

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου δίαιτα: Η μεγάλη αλλαγή στο σώμα της

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου δίαιτα: Η μεγάλη αλλαγή στο σώμα της

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου δίαιτα: Δείτε πώς τα κατάφερε η γνωστή παρουσιάστρια να χάσει 11 ολόκληρα κιλά που την ταλαιπωρούσαν και να βρει τη φόρμα που επιθυμούσε αυτό το καλοκαίρι!

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου είναι μια πληθωρική περσόνα, η οποία πάντοτε εντυπωσιάζει με τις εμφανίσεις της. Είτε ως παίκτρια του Survivor, είτε ως καλεσμένη σε talk shows, είτε τέλος ως οικοδέσποινα στο “Κάτι Ξαναψήνεται”, η Κωνσταντίνα έχει κλέψει τις καρδιές μικρών και μεγάλων από τη μικρή οθόνη. Το κατάξανθο μαλλί της υπήρξε από την αρχή το σημείο κατατεθέν της, ενώ κάτι που άλλαζε ήταν το βάρος της. Ποτέ φυσικά δεν αντιμετώπισε τα κιλά της με απογοήτευση, ούτε ντρεπόταν να αναδείξει τις καμπύλες της (και γιατί να το κάνει, άλλωστε;) Αντιθέτως, κάθε φορά εμφανιζόταν απαστράπτουσα και έκανε όλο τον κόσμο τριγύρω της να παραμιλά. Ωστόσο, εάν κάτι δεν σου αρέσει, πρέπει να το αλλάζεις. Και έτσι η Σπυροπούλου με πείσμα και προσπάθεια κατάφερε και μπήκε σε πρόγραμμα διατροφής, χάνοντας 11 κιλά από πάνω της.

Διατροφή, άσκηση και συμβουλές από τους ειδικούς

Φυσικά και όλοι λίγο έως πολύ γνωρίζουμε τι χρειάζεται για να … μπούμε σε πρόγραμμα! Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου τα κατάφερε, αφού έθεσε τους στόχους της και βάλθηκε να τους επιτύχει με τρόπο 100% υγιεινό. Ανέκαθεν γυμναζόταν και πλέον είναι ακόμη πιο μεθοδική, προσθέτοντας τις pilates αλλά και διασκεδάζοντας έξω. Είναι πολύ πιο ευχάριστο να γυμνάζεσαι κολυμπώντας ή απολαμβάνοντας μια όμορφη βόλτα στην εξοχή, σωστά; Ταυτόχρονα όμως άλλαξε κάποια σημαντικά πράγματα στη διατροφή της. Μείωσε στο ελάχιστο τις επεξεργασμένες τροφές και το takeaway, ενώ πια προτιμά φυσικές τροφές. Φρούτα, λαχανικά, άπαχο κρέας και ψάρι, σύνθετοι υδατάνθρακες, πολύ νερό και ελάχιστες παρασπονδίες συμπληρώνουν την συνταγή της επιτυχίας.

Ενδεικτικά η Κωνσταντίνα προτίμησε να καταναλώνει υγιεινά γεύματα και σνακ, όσο πιο απλά μπορούσε.

  • Πρωινά: Άπαχο γάλα με δημητριακά ολικής άλεσης / Smoothie με φυτικό γάλα και φρούτα / Ένα τοστ με μαύρο ψωμί, βραστή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών
  • Μεσημεριανά: Ψάρι ψητό με σαλάτα και καστανό ρύζι / Μπριζόλα με βραστά λαχανικά / Όσπρια με πράσινα φυλλώδη λαχανικά
  • Βραδινά: Ντάκος με φέτα χαμηλών λιπαρών ή cottage / Καλαμάκια κοτόπουλο με 1 αλάδωτη πίτα / Γιαούρτι 2% με μήλο τριμμένο και κανέλα
  • Σνακ: Φρούτο με λίγους ξηρούς καρπούς / Μπάρα δημητριακών / Σούπα λαχανικών

 

Με αυτό τον τρόπο και ακολουθώντας πιστά το πρόγραμμα που της έβγαλαν οι ειδικοί, η Κωνσταντίνα κατάφερε να χάσει λίπος και όχι μυικό ιστό. Γι’ αυτό και η απώλεια βάρους της φαίνεται εξαιρετικά εντυπωσιακή. Το κομμάτι της συντήρησης είναι για όλους ακόμη δυσκολότερο. Όμως κάτι μας λέει πως κι εκεί πρόκειται να διαπρέψει η συμπαθέστατη Κωνσταντίνα!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Νέα έρευνα με το "κλειδί της επιτυχίας" για την απώλεια κιλών

Σε ποιες βιταμίνες & συμπληρώματα διατροφής στραφήκαμε το 2021 για το ανοσοποιητικό;

Η υγιεινή διατροφή μπορεί να αποτρέψει την COVID-19

Πώς μπορώ να τονώσω το κολλαγόνο στον οργανισμό μου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποια είναι τα οφέλη των αμυλούχων λαχανικών;

Άμυλο διατροφή: Τα αμυλούχα λαχανικά παρέχουν επίσης πολύτιμες ποσότητες μετάλλων που χρειάζεται το σώμα σας. Ως πλούσιες πηγές καλίου και μαγνησίου, μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης και καρδιακών παθήσεων, να ανακουφίσουν τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου και να διασφαλίσουν την υγεία των οστών.

Ταξινόμηση τροφίμων από άποψη υγείας

Η μέση βαθμολογία των τροφίμων-ποτών της «Πυξίδας» υπολογίστηκε στο 43,2, κάτι που δείχνει πόσα περιθώρια υπάρχουν για να βελτιωθεί η διατροφή του μέσου ανθρώπου από άποψη ποιότητας και υγείας.