Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Γυμναστική διατροφή: Σημαντικά θρεπτικά συστατικά για τη διατροφή σας πριν την προπόνηση

Γυμναστική διατροφή: Σημαντικά θρεπτικά συστατικά για τη διατροφή σας πριν την προπόνηση

Γυμναστική διατροφή: Το τι καταναλώνετε είναι εξίσου σημαντικό με την αυστηρή ρουτίνα προπόνησης που ακολουθείτε.

Το τι καταναλώνετε είναι εξίσου σημαντικό με την αυστηρή ρουτίνα προπόνησης που ακολουθείτε. Αυτό συμβαίνει επειδή τα τρόφιμα που καταναλώνετε αποτελούνται από θρεπτικά συστατικά που έχουν άμεσο αντίκτυπο στη γενική υγεία σας. Περιττό να πούμε ότι αυτά τα θρεπτικά συστατικά επηρεάζουν επίσης την ανάπτυξη των μυών, την απόδοση της προπόνησης και την αποκατάσταση. Εδώ, συζητάμε μερικά σημαντικά θρεπτικά συστατικά που πρέπει να αποτελούν τη δίαιτά σας πριν την προπόνηση.

Θρεπτικά συστατικά που πρέπει να συμπεριλάβετε στη δίαιτά σας πριν την προπόνηση

Εδώ είναι μερικά θρεπτικά συστατικά που πρέπει να συμπεριλάβετε στο γεύμα σας πριν την προπόνηση:

Πρωτεΐνη

Πρέπει να έχετε ακούσει συχνά για διατροφική βοήθεια με τη μορφή σκόνης πρωτεΐνης ορού γάλακτος στην Ινδία. Αλλά τι διαφορά έχει στην πραγματικότητα; Λοιπόν, η πρωτεΐνη είναι ένα μακροθρεπτικό συστατικό που λειτουργεί επίσης ως δομικό στοιχείο για τους μυς σας. Είναι επίσης σημαντικό για τη βέλτιστη συντήρηση καθώς και την αποκατάσταση των μυών στο σώμα σας.

Επιπλέον, η πρωτεΐνη είναι ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό που μπορεί να βοηθήσει να παρέχει στο σώμα σας την ενέργεια που χρειάζεται. Επομένως, η κατανάλωσή του ως σνακ πριν την προπόνηση θα σας βοηθήσει να τροφοδοτήσετε το σώμα σας και θα σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον χρόνο σας στο γυμναστήριο.

Κρεατίνη

Η κρεατίνη είναι μια χημική ουσία που βρίσκεται στους σκελετικούς μυς του σώματός σας. Είναι γνωστό για τα οφέλη του που περιλαμβάνουν τη βελτίωση της απόδοσης κατά τη διάρκεια της προπόνησης καθώς και την ανάπτυξη μυϊκής μάζας. Επιπλέον, παρέχει στους μύες σας την ενέργεια που χρειάζονται για να εκτελούν αποτελεσματικά τις προπονήσεις.

Μπορείτε να πάρετε αρκετή κρεατίνη από τα θαλασσινά και το κόκκινο κρέας. Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να λάβετε τις απαιτούμενες ποσότητες μόνο μέσω της διατροφής σας, μπορείτε να βασιστείτε στη λήψη συμπληρωμάτων. Υπάρχουν πολλές μάρκες που προσφέρουν συμπληρώματα κρεατίνης και πρωτεΐνης σε σκόνη. Το κλειδί είναι να επιλέξετε το σωστό ελέγχοντας για τις απαιτούμενες πηγές, συστατικά και θρεπτική αξία που αναφέρονται στην ετικέτα του προϊόντος.

Υγιή Λίπη

Αν και πρέπει να έχετε ακούσει συχνά για τη συμπερίληψη πρωτεϊνών και υδατανθράκων σε μια δίαιτα πριν από την προπόνηση, είναι επίσης σημαντική η εξισορρόπηση της ίδιας με τα υγιή λίπη. Μπορεί να σας βοηθήσει να χορτάσετε το έντερό σας και να τροφοδοτήσει το σώμα σας με ενέργεια για αποτελεσματική άσκηση.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε πηγές ακόρεστων λιπαρών στη διατροφή σας. Αυτές οι πηγές μπορεί να περιλαμβάνουν ξηρούς καρπούς και σπόρους, αβοκάντο, ελαιόλαδο κ.λπ. Μην συμπεριλαμβάνετε αυτά τα λίπη σε μεγάλες ποσότητες και φροντίστε να τα καταναλώνετε 2-3 ώρες πριν την προπόνησή σας.

Υδατάνθρακες

Η γλυκόζη από τους υδατάνθρακες χρησιμοποιείται από τους μύες του σώματός σας ως καύσιμο για την εκτέλεση καθημερινών δραστηριοτήτων, οι οποίες περιλαμβάνουν και τις προπονήσεις σας. Η κατανάλωση σύνθετων υδατανθράκων ως μέρος του γεύματος πριν την προπόνηση μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα βέλτιστα επίπεδα απόδοσης κατά τη διάρκεια της άσκησης που ασκείτε.

Συμβουλές για τη διατροφή πριν την προπόνηση

Μέχρι στιγμής, έχουμε συζητήσει τα σημαντικά θρεπτικά συστατικά για τα γεύματά σας πριν την προπόνηση. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που μπορείτε να ενσωματώσετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτά:

  • Καταναλώστε χαμηλές ποσότητες λιπών και φυτικών ινών πριν από την προπόνηση
  • Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε 30 γραμμάρια πρωτεΐνης στο γεύμα σας
  • Αναζητήστε υδατάνθρακες που το σώμα σας μπορεί να αφομοιώσει εύκολα
  • Συμβουλευτείτε έναν εκπαιδευτή ή διατροφολόγο για καλύτερη καθοδήγηση

Συμπέρασμα

Αυτά ήταν τα στοιχεία μας για το πώς θα πρέπει να είναι το ιδανικό σας γεύμα πριν την προπόνηση. Ωστόσο, θα πρέπει να σημειώσετε ότι αυτά είναι μόνο τα βασικά του ίδιου. Για να δημιουργήσετε ένα προ-προπονητικό γεύμα κατάλληλο για τις απαιτήσεις σας, μπορείτε να συμβουλευτείτε έναν πιστοποιημένο επαγγελματία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γιατί το φαγητό από το σπίτι είναι η καλύτερη επιλογή;

Προσθέστε την τσουκνίδα στη διατροφή σας και ζήστε περισσότερο

5 ώρες την εβδομάδα άσκηση για απώλεια βάρους αρκούν

Δημιουργήστε έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής κάνοντας απλά βήματα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Είναι καλό για την υγεία να καταναλώνουμε σπόρους από καρπούζι;

Σπόροι καρπουζιού: Οι σπόροι καρπουζιού είναι γεμάτοι οφέλη για την υγεία καθώς είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, μονοακόρεστων λιπαρών, μετάλλων, αντιοξειδωτικών και βιταμίνης C.

Είναι πραγματικά υγιεινή η βίγκαν διατροφή για το κατοικίδιό σας;

Vegan σκύλοι: Το πιο σημαντικό πράγμα για την υγεία του σκύλου είναι η δίαιτα να διαμορφώνεται σωστά, ώστε να καλύπτει όλες τις βασικές ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά, σύμφωνα με τεκμηριωμένες οδηγίες.

Γεμιστές μελιτζάνες: Μια γευστική μεσογειακή απόλαυση

Γεμιστές μελιτζάνες: Οι γεμιστές μελιτζάνες είναι ένας απολαυστικός συνδυασμός γεύσεων και υφών, προσφέροντας ένα υγιεινό και πλούσιο γεύμα που σίγουρα θα εντυπωσιάσει την οικογένεια και τους φίλους σας.

Αυγά: Σύμμαχος για την υγεία του θυρεοειδούς

Αυγά: Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε ιώδιο, σελήνιο, πρωτεΐνες και χολίνη, τα αυγά μπορούν να συμβάλουν στην καλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα και στη γενική υγεία σας.

Close Icon