Διατροφή

Φαγητό Ηλικία: Μυστικά διατροφής για γυναίκες άνω των 50

Φαγητό Ηλικία: Μυστικά διατροφής για γυναίκες άνω των 50

Φαγητό Ηλικία: Είναι πολύ συχνό φαινόμενο οι γυναίκες 50+ να γίνονται ολοένα και πιο προσεκτικές με τη διατροφή τους. Αρκετές μάλιστα θεωρούν δεδομένο πως έχουν γνώσεις και εμπειρία γύρω από αυτό το θέμα. Την ίδια ώρα, πολλές δεν είναι καθόλου ευχαριστημένες με το βάρος τους, το σώμα τους και τη γενικότερη σχέση τους με το φαγητό.

Μπορεί να σκέφτεσαι πως αν αλλάξεις άμεσα τον τρόπο που τρως, σύντομα θα είσαι πολύ πιο υγιής και ευτυχισμένη. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η σχέση μας με τα τρόφιμα είναι βαθιά ριζωμένη μέσα μας από νεαρή κιόλας ηλικία. Εάν η μητέρα σου για παράδειγμα είχε μια διαταραγμένη σχέση με το φαγητό, είναι πολύ πιθανό να έχεις με τη σειρά σου κι εσύ. Σίγουρα δεν είσαι η μόνη, γι ‘ αυτό εμείς βρήκαμε και συγκεντρώσαμε μερικές από τις καλύτερες συμβουλές ειδικά για γυναίκες άνω των 50 ετών. Ήρθε λοιπόν η ώρα να διεκδικήσεις μια νέα, πιο ορθή διατροφική φιλοσοφία για το υπόλοιπο της ζωής σου.

1) Αναγνώρισε τις λανθασμένες σου συνήθειες

Εάν έχεις παρατηρήσει ότι αρκετές φορές τρως καταναγκαστικά, είναι σημάδι διαταραχής. Το αίσθημα ενοχής ή ντροπής για το φαγητό είναι επίσης ενδείξεις πως κάτι δεν πάει καλά. Τα σώματά μας έχουν έμφυτα φυσικά σήματα πείνας και κορεσμού που υποστηρίζουν το διαισθητικό φαγητό. Αυτά τα σήματα μπορούν να μπλοκαριστούν από τη χρόνια δίαιτα και τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα.

2) Υιοθέτησε μια λογική προσέγγιση

Προσπάθησε να ακούς περισσότερο το σώμα σου ώστε να τρως πιο διαισθητικά και αρμονικά. Επίλεξε τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά αν θες να ακτινοβολείς υγεία και ζωτικότητα. Δώσε έμφαση στην ποιότητα των τροφών σου και αν μια στο τόσο φας κάτι ανθυγιεινό, φρόντισε να το απολαύσεις στο έπακρο.

3) Μείνε μακριά από αυστηρές δίαιτες

Οι πολύ περιορισμένες σε θερμίδες δίαιτες καθώς και οι δίαιτες express το μόνο που θα κάνουν είναι να σου χαρίσουν σε βάθος χρόνου περιττά κιλά. Εάν εξακολουθείς να πιστεύεις ότι η απώλεια βάρους είναι μόνο συνάρτηση των θερμίδων, πρέπει σίγουρα να αναθεωρήσεις. Όταν βάζεις τον οργανισμό σε κατάσταση στέρησης, το σώμα θα κάνει ό,τι μπορεί για να διατηρήσει το βάρος του για να επιβιώσει από την πείνα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δυσκολεύεσαι να χάσεις κιλά και μένεις σταθερή.

4) Βγάλε οριστικά τη ζάχαρη από τη ζωή σου

Η κατανάλωση ζάχαρης σε τακτική βάση είναι τοξική αφού αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, διαβήτη, καρκίνου και Αλτσχάιμερ. Αν σου ακούγεται ανέφικτο να βγάλεις εντελώς τη ζάχαρη από τη ζωή σου, αυτό συμβαίνει επειδή είναι εξαιρετικά εθιστική ουσία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Ισορροπημένη διατροφή την περίοδο των διακοπών – Πώς;

Βοηθήστε τον μεταβολισμό σας να λειτουργεί με τον καλύτερο τρόπο

Πώς η μεσογειακή διατροφή ξεμπλοκάρει τον μεταβολισμό μας

Πρωτείνούχες τροφές που χορταίνουν και μειώνουν το βάρος

Τυπικά, οι τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να χωνευτούν. Επομένως, η αύξηση της κατανάλωσής τους αυξάνει τον κορεσμό και γι’ αυτό βοηθά στην απώλεια βάρους. Επίσης, καταναλώνοντας λιγότερους υδατάνθρακες, το σώμα μας μαθαίνει να καίει περισσότερο λίπος ως καύσιμο.

Αποξηραμένα Φρούτα: Λόγοι που πρέπει να τα επιλέγω

Τα αποξηραμένα φρούτα μπορούν να διατηρηθούν για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από τα φρέσκα φρούτα και είναι ιδανικά για μεγάλες εκδρομές και ταξίδια όπου δεν υπάρχει διαθέσιμο ψυγείο.

Έχω το αίσθημα μίας μόνιμης πείνας

Πεινάω συνέχεια: Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό; Όταν είμαστε πεινασμένοι είναι πολύ δύσκολο να ηρεμήσουμε αυτόν τον πόθο. Δεν έχει σημασία ότι έχετε τελειώσει το πρωινό, το μεσημεριανό ή ακόμα και το δείπνο. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, ένα κουμπί συναγερμού ανάβει και το στο στομάχι σας σάς μεταφέρει πίσω στο ψυγείο ή στη γωνία της […]

Ποια αποξηραμένα φρούτα αξίζει να προσθέσουμε στη διατροφή μας;

Αποξηραμένα φρούτα: Τα φρούτα έχουν πολλά θρεπτικά στοιχεία. Το ίδιο συμβαίνει και με όσα έχουν αποξηραθεί. Πολλά αποξηραμένα φρούτα υπάρχουν που μπορείτε να εισάγετε στη διατροφή σας. Δείτε ποια 6 αξίζει να τρώτε.

Χάστε 5 κιλά μέσα σε μια βδομάδα

Μήλα θερμίδες: Χάσε έως 5 κιλά τρώγοντας νόστιμα και υγιεινά μήλα. Δείτε το μενού με τα μήλα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα στα κιλά σας μέσα σε λίγες μέρες.

Τροφές που επιδεινώνουν τον ουρικό οξύ

Ο πόνος της ουρικής αρθρίτιδας εμφανίζεται ξαφνικά και υποχωρεί βασανιστικά αργά. Σε ορισμένες περιπτώσεις επιμένει για μέρες ή και βδομάδες και συνεπάγεται σημαντικούς περιορισμούς στην κίνηση.