Διατροφή

Διαβήτης : Συμβουλές για υγιεινές κρεατοφαγικές επιλογές

Διαβήτης : Συμβουλές για υγιεινές κρεατοφαγικές επιλογές

Διαβήτης : Το άπαχο κρέας και οι εναλλακτικές λύσεις κρέατος είναι οι καλύτερες επιλογές για άτομα με διαβήτη, τα οποία πρέπει να αποφεύγουν τα κορεσμένα και τρανς λιπαρά.

Αυτά τα ανθυγιεινά λίπη μπορούν να αυξήσουν τη χοληστερόλη και να αυξήσουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Σε αυτό το άρθρο, συζητάμε για υγιεινές επιλογές κρέατος και κρέατα προς αποφυγή. Μιλάμε επίσης για τα οφέλη μιας φυτικής διατροφής για τον διαβήτη και συμπεριλαμβάνουμε ιδέες για εναλλακτικές λύσεις κρέατος.

Υγιεινές κρεατοφαγικές επιλογές
  • Τα άπαχα κρέατα, συμπεριλαμβανομένων μερικών κομματιών βοείου κρέατος, χοιρινού κρέατος και κοτόπουλου, μπορούν να είναι κατάλληλες επιλογές για άτομα με διαβήτη.
  • Τα άτομα με διαβήτη πρέπει να επιλέγουν άπαχα κρέατα για να περιορίσουν την πρόσληψη ανθυγιεινών λιπών.

 Άπαχο κρέας

  • Το πολύ άπαχο κρέας έχει 1 g λίπους και 35 θερμίδες ανά μερίδα. οΕθνικά Ινστιτούτα Υγείας  απαριθμήστε μόνο το στήθος γαλοπούλας ή κοτόπουλου χωρίς το δέρμα να είναι πολύ άπαχο.

Απαχο κρέας

  • μερικά κομμάτια βοείου κρέατος, όπως κόντρα φιλέτο, μπριζόλα, φιλέτο και μοσχαρίσιο κομμάτι
  • άπαχο χοιρινό, όπως φρέσκο, κονσερβοποιημένο, ωριμασμένο ή βραστό ζαμπόν, καναδικό μπέικον και φιλέτο
  • μοσχάρι, εκτός από κοτολέτες μοσχάρι
  • πουλερικά, συμπεριλαμβανομένων κοτόπουλου, γαλοπούλας και κότας Cornish (χωρίς δέρμα)
  • άγρια ​​θηράματα, όπως κρέας ελαφιού και κουνέλι, καθώς και φασιανός, πάπια και χήνα χωρίς δέρμα
  • Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ορισμένα κρέατα, όπως το καναδικό μπέικον και το τεμαχισμένο βόειο κρέας, έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε νάτριο 400 χιλιοστόγραμμα ή περισσότερο ανά μερίδα.

  • Τα άτομα με διαβήτη πρέπει να αποφεύγουν τα λιπαρά και τα επεξεργασμένα κρέατα. Τα κρέατα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά περιέχουν 8 g λίπους και 100 θερμίδες ανά μερίδα 1 oz. Τα κρέατα που πρέπει να αποφεύγονται περιλαμβάνουν:
  • πρωταρχικά κομμάτια βοείου κρέατος, όπως πλευρές
  • προϊόντα χοιρινού κρέατος, όπως σπέρματα, αλεσμένο χοιρινό και λουκάνικα
  • Μπιφτέκια αρνιού από αλεσμένο αρνί
  • επεξεργασμένα κρέατα, (όπως λουκάνικα, σαλάμι, φρανκφούρτη, χοτ ντογκ, κρέας με φασόλια και κρέας μεσημεριανού γεύματος).

Ακολουθεί βίντεο για τροφές που πρέπει να καταναλώνουν άτομα με διαβήτη

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Σεξουαλική υγεία : Η αποχή βλάπτει τον οργανισμό

Θυλακίτιδα : Τρόποι για να την αντιμετωπίσετε

Μάθετε τα πάντα για το Αγγούρι

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σημάδια που δείχνουν ότι πρέπει να πίνετε νερό

Νερό: Αναγνωρίζοντας τα σημάδια της αφυδάτωσης και κάνοντας μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το σώμα σας παίρνει το νερό που χρειάζεται για να αποδώσει τα μέγιστα.

Τα οφέλη του τσαγιού μέντας με άδειο στομάχι

Μέντα: Η κατανάλωση μέντας με άδειο στομάχι είναι ένας απλός και φυσικός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας με μια νότα ευεξίας. Από τη βελτίωση της πέψης μέχρι τη διατήρηση της αναπνοής σας φρέσκια.

Πώς να φτιάξετε τους τέλειους πατζαροκεφτέδες εύκολα και γρήγορα;

Πατζαροκεφτέδες: Η παρασκευή των τέλειων πατζαροκεφτέδες είναι μια απολαυστική γαστρονομική περιπέτεια, συνδυάζοντας τη γήινη γλυκύτητα των παντζαριών με αλμυρά βότανα και μπαχαρικά για να δημιουργήσετε ένα γευστικό και χορταστικό πιάτο.