Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Διατροφή υγεία: Έτσι θα αυξήσετε το προσδόκιμο ζωής σας

Διατροφή υγεία: Έτσι θα αυξήσετε το προσδόκιμο ζωής σας

Χορτοφαγική διατροφή: Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι οι χορτοφάγοι έχουν μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής και είναι και πολύ πιο υγιείς από όσους τρώνε κρέας και άλλα ζωικά παράγωγα.

Πολλοί ερευνητές αλλά και μελετητές έχουν στρέψει τις έρευνες τους στην χορτοφαγική διατροφής, επειδή κατανοεί ότι η κρεατοφαγία δημιουργεί πολλά προβλήματα στον ανθρώπινο οργανισμό. Γι αυτόν τον λόγο προσπαθούν να μελετήσουν και να αναδείξουν όλα τα οφέλη που η χορτοφαγική διατροφή χαρίζει στον οργανισμό. Παρακάτω ακολουθεί αναλυτικά τι προκαλεί η κρεατοφαγική διατροφή αλλά και τι η χορτοφαγική στον οργανισμό. Παρακάτω θα αναλυθούν όμως και οι ελλείψεις που δημιουργεί στον οργανισμό.

Με τι αρνητικές βλάβες σχετίζετε η κρεατοφαγική διατροφή

  • Όταν καταναλώνουμε κρέας αλόγιστα, αλλά και τα επεξεργασμένα παράγωγα του , καταφέρνουμε να αυξήσουμε τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου με αποτέλεσμα να μειώνει κατά πάρα πολύ το προσδόκιμο ζωής.

Θετικά χορτοφαγικής διατροφής

  • Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε μία χορτοφαγική διατροφή , τότε σίγουρα θα καταφέρετε να χάσετε και κιλά αλλά και θα καταφέρετε να διατηρήσετε το βάρος του σώματος σας στα επίπεδα που το θέλετε.

Αρνητικά χορτοφαγικής διατροφής

  • Πολλοί μπορεί να απέχουν από την κρεατοφαγία και να εντάξουν την χορτοφαγική διατροφή στην ζωή τους , αλλά επιλέγουν τροφές πλούσιες σε θερμίδες με αποτέλεσμα να ην καταφέρνουν να τρώνε υγιεινά.

Διατροφικές ελέιψεις που προκαλεί η χορτοφαγική διατροφή

  • Η χορτοφαγική διατροφή αν λείπει η κατάλληλη εκπαίδευση μπορεί να προκαλέσει σοβαρές ελλείψεις σε θρεπτικά συστατικά όπως είναι ο σίδηρος, η πρωτεΐνη , τα ω-3 λιπαρά και οι βιταμίνες β-12 και βιταμίνη D.

Τρόφιμα για να αποφύγεις τις παραπάνω διατροφικές ελλείψεις

  • Προτίμησε προϊόντα πλούσια σε πρωτεΐνες όπως τα είναι(δημητριακά, λαχανικά κινόα, τόφου, όσπρια κ.τ.λ.),τα Ω-3 λιπαρά, όπως είναι τα καρύδια, φύκια, άλγη και τα σχετικά, σίδηρο( που τον λαμβάνεις από τροφές όπως τα λαχανικά, σιτηρά, όσπρια και ξηρούς καρπούς), και από την βιταμίνη -D(Που την λαμβάνεις από δημητριακά, μπάρες, αυγά ψαριών και τέλος τροφές που περιέχουν ψευδάργυρο 9όπως είναι ( Τα φασόλια, οι ξηροί καρποί , η διατροφική μαγιά και το φύτρο σιταριού).

Ακολουθεί βίντεο με πληροφορίες για την χορτοφαγική διατροφή

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πέντε τροφές που αποτοξινώνουν το συκώτι

Τι είναι το ψυχικό τραύμα και πως να το ξεπεράσετε

ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ: Συνάντηση με ΕΟΠΥΥ για την αποζημίωση των συστημάτων παρακολούθησης γλυκόζης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να φτιάξετε λιθρίνι και να τους εντυπωσιάσετε όλους;

Λιθρίνι φαγητό: Το λιθρίνι είναι ένα ευέλικτο και νόστιμο ψάρι που μπορεί να παρασκευαστεί χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους μαγειρέματος, καθεμία από τις οποίες αναδεικνύει τις μοναδικές του γεύσεις και υφές.

Πώς να φτιάξετε τον τέλειο ξιφία;

Μαγειρεύοντας ξιφία: Το μαγείρεμα του τέλειου ξιφία απαιτεί προσοχή στη λεπτομέρεια και μερικές βασικές τεχνικές για να διασφαλιστεί ότι παραμένει υγρό και γευστικό.

Πώς να μαγειρέψετε την τέλεια αθερίνα;

Αθερίνα μαγειρική: Το μαγείρεμα της αθερίνας, ενός μικρού και γευστικού ψαριού, είναι σχετικά εύκολο και μπορεί να οδηγήσει σε ένα νόστιμο γεύμα με ελάχιστη προσπάθεια.

Πώς να φτιάξετε την τέλεια φασολάδα;

Φασολάδα συνταγή: Η παρασκευή της τέλειας φασολάδας είναι μια απολαυστική γαστρονομική προσπάθεια, που συνδυάζει γεύσεις και υφές σε ένα ανακουφιστικό και θρεπτικό πιάτο.

Νοστιμιά και απόλαυση στο μεξικάνικο ρύζι με πιλάφι 

Μεξικό ρύζι: Αυτό το μεξικάνικο πιλάφι με ρύζι είναι ένα ευέλικτο πιάτο που συνδυάζεται καλά με μια ποικιλία από πιάτα εμπνευσμένα από το Μεξικό. Μπορεί να σερβιριστεί με tacos, enchiladas, burritos ή ψητά κρέατα.

Λόγοι που σας εμποδίζουν να φάτε καρπούζι

Καρπούζι: Εάν έχετε αλλεργίες, πεπτικά προβλήματα, διαβήτη ή είστε ευαίσθητοι σε ορισμένες ενώσεις τροφίμων, καλό είναι να μιλήσετε με το γιατρό σας για να δείτε εάν το καρπούζι είναι κατάλληλο για εσάς.

Close Icon