Διατροφή

Διατροφή χάστε βάρος: Δίαιτα για ζευγάρια που θέλουν να αυξήσουν το προσδόκιμο ζωής

Διατροφή χάστε βάρος: Δίαιτα για ζευγάρια που θέλουν να αυξήσουν το προσδόκιμο ζωής

Διατροφή χάστε βάρος: Σας βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε τρόπους για να χάσετε τα περιττά κιλά που έχετε και να την κάνετε μαζί με το ζευγάρι σας, ώστε να μην ζηλεύει ο ένας τι θα τρώει ο άλλος.

Αν και εσείς κρίνετε ότι έχετε βάλει κιλά, τόσο εσείς, όσο και το ταίρι σας, τότε σου προτείνουμε μία δίαιτα που μπορείτε να την κάνετε από κοινού και να χάσετε βάρος αλλά και να αυξήσετε την αυτοπεποίθηση αλλά και το προσδόκιμο της ζωής σας, καταφέρνοντας να ζήσετε παραπάνω αλλά και να απαλλαχτείτε από περιττό βάρος.

Μελέτες, διαφόρων πανεπιστημίων, φέρνουν στο φως, ότι τα παντρεμένα κυρίως ζευγάρια έχουν την τάση να παχαίνουν και αυτό οφείλετε κυρίως στον έγγαμο βίο και στο ότι πλέον αφήνονται πιο ελεύθερα και δεν τα πολύ ενδιαφέρει η εμφάνιση τους, αλλά ούτε και τι θα καταναλώσουν με αποτέλεσμα  πέρα από τα κιλά να μειώνουν και το προσδόκιμο ζωής τους.

Λόγοι επιτυχίας με κοινή προσπάθεια

  • Αν αποφασίσετε να κάνετε διατροφή με το ταίρι σας, αυτομάτως έχετε επιτυχία επειδή η κοινή προσπάθεια πάντα έχει πολύ μεγαλύτερα αποτελέσματα.
  • Όταν ακολουθείτε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής από κοινού τότε επίσης ο στόχος επιτυγχάνετε πιο εύκολα, επειδή τρώτε τα ίδια και ο ένας δεν ζηλεύει από τον άλλον.
  • Το να μάθετε να τρώτε σωστά και υγιεινά εξασφαλίζει και στους δύο ότι θα καταφέρετε και να επεκτείνετε το προσδόκιμο της ζωής σας κερδίζοντας ακόμα περισσότερα χρόνια με το ταίρι σας.

Διαφορές κοινής προσπάθειας

  • Σίγουρα με το ταίρι σου θα ακολουθείτε την ίδια κοινή και άκρως υγιεινή διατροφή, αλλά θα διαφέρουν  οι ποσότητες, αφού πάντα οι ποσότητες καθορίζονται από διάφορες συνθήκες όπως είναι το λίπος αλλά και τα κιλά που θέλει να χάσει ο καθένας.
  • Επίσης διαφοροποιούνται κατά πολύ και τα σνακ τα οποία είναι τα ενδιάμεσα γεύματα αφού και πάλι διαφέρουν με βάση σε ποιον απευθύνονται αλλά και τις ανάγκες του.
  • Για να επιτύχεις αύξηση του προσδόκιμου ζωής, πρέπει ακόμα να καταλάβεις ότι ναι μεν τα ίδια λαχανικά θα σας βοηθήσουν να ζήσετε παραπάνω, αλλά και πάλι όχι στις ίδιες ποσότητες.

Ακολουθεί βίντεο για σωστή διατροφή

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ομορφιά trends: 6+1 Τάσεις που θα λατρέψεις

Οι τεχνολογικές εξελίξεις στη νευροχειρουργική

Πάσχα στην πόλη και φέτος -Γιατί η κυβέρνηση απορρίπτει άνοιγμα μετακινήσεων από νομό σε νομό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη και απαραίτητα αμινοξέα

Τροφές με πρωτεΐνη: Η πρωτεΐνη βρίσκεται σε ένα ευρύ φάσμα τροφίμων και είναι σημαντικό να λαμβάνετε αρκετή πρωτεΐνη στη διατροφή σας κάθε μέρα. To πόση πρωτεΐνη χρειάζεστε από τη διατροφή σας ποικίλλει ανάλογα με το βάρος, το φύλο, την ηλικία και την υγεία σας.

Υγιεινές διατροφικές επιλογές πλούσιες σε σίδηρο

Σίδηρος τροφές: Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να προκαλέσει αναιμία και να οδηγήσει σε συμπτώματα όπως κόπωση. Κατά τη διάρκεια της εμμηνόρροιας, εάν δεν καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε σίδηρο διατρέχετε υψηλότερο κίνδυνο ανεπάρκειας. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές καλές επιλογές τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να καλύψετε τις καθημερινές σας ανάγκες σιδήρου.

Διατροφή γεμάτη βιταμίνες κατά την εγκυμοσύνη

Βιταμίνες εγκυμοσύνη: Τι πρέπει να προσέχει μια γυναίκα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της; Υγιεινές τροφές, ποικιλία επιλογών και αποφυγή επεξεργασμένων τροφών εξασφαλίζει την απόλυτη διατροφική ισορροπία.