Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Διατροφή: Τι πραγματικά τρώνε οι αθλητές;

Διατροφή: Τι πραγματικά τρώνε οι αθλητές;

Διατροφή: Εδώ θα δείτε μερικές από τις συνήθειες των αθλητών και τι διατροφή ακολουθούν.

Τα αθλητικά ύψη στα οποία είναι ικανοί οι άνθρωποι είναι πραγματικά αξιοσημείωτα. Και αυτό που τροφοδοτεί αυτούς τους επίλεκτους αθλητές είναι ζωτικής σημασίας για να τους κρατήσει στην κορυφή του παιχνιδιού τους. Αυτές οι διατροφικές συνήθειες μπορούν να δώσουν στους υπόλοιπους από εμάς μερικές πολύτιμες ενδείξεις για το πώς να βελτιώσουμε τη δική μας φόρμα φυσικής κατάστασης.

Όταν προετοιμάζεστε για μια εκδήλωση γυμναστικής, μερικές απλές οδηγίες για μια υγιεινή διατροφή προπόνησης περιλαμβάνουν:

  • Τρώτε πολλά λαχανικά, όσπρια και φρούτα.
  • Τρώτε πολλά δημητριακά (συμπεριλαμβανομένων ψωμιών, ρυζιού, ζυμαρικών και ζυμαρικών), κατά προτίμηση ολικής αλέσεως.
  • Συμπεριλάβετε άπαχο κρέας, ψάρι, πουλερικά ή εναλλακτικές για χορτοφάγους, όπως τόφου ή όσπρια τόσο στο μεσημεριανό γεύμα όσο και στο δείπνο καθημερινά.
  • Συμπεριλάβετε γάλα, γιαούρτι και τυριά ή εναλλακτικές λύσεις όπως το γάλα σόγιας.
  • Πίνετε άφθονο νερό.
  • Περιορίστε τα τρόφιμα σε πακέτο, τα κέικ, τα αναψυκτικά και το αλκοόλ, καθώς συμβάλλουν ελάχιστα στη λήψη σημαντικών θρεπτικών συστατικών.

Μύθοι και γεγονότα για την αθλητική διατροφή

Φόρτωση υδατανθράκων

Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικοί για να διατηρείτε το σώμα σας γεμάτο ενέργεια, και αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν ασκείστε. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να υπερβάλλετε. Εκτός κι αν προπονείστε σε υψηλή ένταση για μία ώρα ή περισσότερο, δεν υπάρχει ανάγκη για υπερβολικές ποσότητες υδατανθράκων. Το σώμα σας θα έχει όλα τα καύσιμα που χρειάζεται μόνο από μια ποικίλη διατροφή.

Πρωτεΐνη

Το ίδιο ισχύει και για την πρωτεΐνη. Η πρωτεΐνη είναι ζωτικής σημασίας για την αποκατάσταση και την ενέργεια των μυών. Αλλά μόνο με εστίαση σε καλές πηγές πρωτεϊνικών τροφών στη διατροφή, όπως αυγά, φασόλια και όσπρια, γαλακτοκομικά, άπαχο κρέας και ψάρι, ακόμη και ένας αρσιβαρίστας μπορεί να καλύψει τις επιπλέον πρωτεϊνικές ανάγκες του από τον επιπλέον όγκο τροφής που καταναλώνεται από τις απαιτήσεις της προπόνησης.

Συμπληρώματα

Οι αθλητές μπορεί να χρησιμοποιούν ορισμένα συμπληρώματα, αλλά είναι προσεκτικοί στο να βεβαιωθούν ότι το σώμα τους παίρνει τη διατροφή που χρειάζεται πρώτα από ολόκληρα τρόφιμα. Εάν μαγειρεύετε από το μηδέν και τρώτε πολλά ολόκληρα, ελάχιστα επεξεργασμένα τρόφιμα, τότε μπορείτε να είστε σίγουροι ότι δίνετε στο σώμα σας πολλά από τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται.

Το να τρώτε σαν αθλητές σημαίνει ότι σκέφτεσαι ότι κάθε μπουκιά που παίρνετε δίνει στο σώμα σας κάτι καλό. Δεν χρειάζεται να περιπλέκετε υπερβολικά τα πράγματα. Βρείτε την ισορροπία που λειτουργεί για εσάς και αυτό θα κρατήσει το σώμα και το μυαλό σας τροφοδοτημένα για κορυφαία απόδοση σε ό,τι κάνετε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Συνταγές για Smoothie για πρωινo

Πόσο καλό μας κάνει η γυμναστική;

Δημιουργήστε μία πεντανόστιμη σαλάτα ζυμαρικών με τόνο!

Ποια λαχανικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μια δροσιστική και θρεπτική συνταγή με ακτινίδια

Smoothie ακτινιδίων: Ένα smoothie με ακτινίδιο δεν είναι μόνο νόστιμο αλλά και γεμάτο με βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά. Αυτό το δροσιστικό ρόφημα είναι τέλειο για πρωινό, σνακ μετά την προπόνηση ή μεσημεριανή παραλαβή.

Μια απλή και νόστιμη συνταγή για τυρόπιτα χωρίς φύλλο

Τυρόπιτα συνταγή: Η τυρόπιτα είναι ένα αγαπημένο πιάτο σε πολλές κουλτούρες, γνωστό για τη πλούσια, αλμυρή γεύση της και την κρεμώδη υφή της. Ενώ οι παραδοσιακές συνταγές χρησιμοποιούν φύλλο, αυτή η εκδοχή το παραλείπει, κάνοντάς την πιο εύκολη στην προετοιμασία και εξίσου νόστιμη

Ένα απολαυστικό επιδόρπιο για όσους αγαπούν τα βερίκοκα

Strudel Βερίκοκο: Το στρούντελ βερίκοκου είναι ένα πεντανόστιμο ζύμη που συνδυάζει την πικρή γεύση των βερίκοκων με τις γλυκές και λεπιές στρώσεις ζύμης στρούντελ. Αυτό το παραδοσιακό επιδόρπιο είναι δημοφιλές στην κουζίνα της Κεντρικής Ευρώπης

Συνταγή για νόστιμο poke bowl

Poke bowl: Το poke bowl είναι ένα νόστιμο και υγιεινό πιάτο της Χαβάης που περιλαμβάνει συνήθως φρέσκο, ωμό ψάρι, ρύζι και μια ποικιλία από πολύχρωμες επικαλύψεις

Latte "πούδρα πεταλούδας": Το πιο νόστιμο και ιντσταγκραμικό ρόφημα

Latte "πούδρα πεταλούδας": Η δημιουργία ενός απολαυστικού Butterfly Pea Flower Latte, γνωστό και ως Butterfly Powder Latte, είναι οπτικά εκπληκτική και νόστιμη. Ακολουθεί μια απλή συνταγή για να φτιάξετε αυτό το ζωντανό και δροσιστικό ποτό:

Sex on the Beach: Ένας απολαυστικός συνδυασμός γεύσεων για το καλοκαίρι

Sex on the Beach: Το κοκτέιλ Sex on the Beach είναι ένα κλασικό ποτό γνωστό για τη φρουτώδη και αναζωογονητική του γεύση, καθιστώντας το μια δημοφιλή επιλογή για καλοκαιρινές συγκεντρώσεις και χαλάρωση στην παραλία.

Close Icon