Διατροφή

Διατροφή : Σνακ για να χάσετε βάρος

Διατροφή : Σνακ για να χάσετε βάρος

Διατροφή : Τα υγιεινά σνακ δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκα. Μόνο ένα κομμάτι φρούτων μπορεί να είναι απίστευτα ικανοποιητικό.

ADMAN

Εάν επιλέξετε υγιεινές επιλογές πλήρους τροφής με πολλές πρωτεΐνες και θρεπτικά συστατικά, τα σνακ μπορεί να είναι αναπόσπαστα στην απώλεια βάρους. Μερικοί μπορούν να σας βοηθήσουν ακόμη και να σας κρατήσουν γεμάτους όλη την ημέρα και να περιορίσουν την επιθυμία σας για ανθυγιεινά τρόφιμα.

Εδώ είναι 5 υγιεινά, προς την απώλεια βάρους σνακ για να προσθέσετε στη διατροφή σας.

  • Το τυρί cottage, οι σπόροι λιναριού και η κανέλα έχουν εντυπωσιακά οφέλη για την υγεία. Μαζί, είναι απίστευτα υγιείς.
  • Το τυρί cottage έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και πολύ γεμάτο, και οι ποικιλίες με πλήρη λιπαρά διαθέτουν συζευγμένο λινελαϊκό οξύ (CLA), ένα λιπαρό οξύ που συνδέεται με τα οφέλη για την υγεία .
  • Οι σπόροι λιναριού είναι ευεργετικοί για την απώλεια βάρους και τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα. Μπορούν επίσης να μειώσουν τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού.

Πουτίγκα σπόρου λιναριού κανέλας

  • Για αυτήν τη συνταγή, ανακατέψτε τα ακόλουθα συστατικά σε ένα μικρό μπολ:
  • 1/2 φλιτζάνι (80 γραμμάρια) τυρί cottage
  • 1 κουταλιά της σούπας (15 γραμμάρια) αλεσμένων σπόρων λιναριού
  • 1/2 κουταλάκι του γλυκού (5 γραμμάρια) κανέλας

Μαύρη σοκολάτα με αμύγδαλα
  • Η μαύρη σοκολάτα και τα αμύγδαλα κάνουν ένα πλούσιο, ικανοποιητικό και φορητό σνακ.
  • Η μαύρη σοκολάτα είναι γεμάτη με φλαβανόλες που μπορεί να μειώσουν την αρτηριακή πίεση και να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, με την προϋπόθεση ότι η σοκολάτα περιέχει τουλάχιστον 70% στερεά κακάου.
  • Τα αμύγδαλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υγιή για την καρδιά μονοακόρεστα λιπαρά και έχουν ευεργετικά αποτελέσματα στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα. Μελέτες δείχνουν επίσης ότι μπορούν να μειώσουν την όρεξη και να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος.
  • Τόσο η μαύρη σοκολάτα όσο και τα αμύγδαλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο . Μία ουγγιά (30 γραμμάρια) η καθεμία παρέχει περίπου 300 θερμίδες συνολικά, ανάλογα με την περιεκτικότητα σε κακάο.

 Φέτες αγγουριού με χούμους

  • Τα αγγούρια περιέχουν cucurbitacin E, μια ένωση που μπορεί να έχει αντικαρκινικά αποτελέσματα.
  • Το Hummus παρασκευάζεται από ρεβίθια, ελαιόλαδο και σκόρδο , τα οποία μειώνουν τη φλεγμονή και μπορούν να βελτιώσουν την υγεία της καρδιάς .

Ακολουθεί βίντεο για υγιεινά σνάκ

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

ΟΑΕΔ : Αναβαθμίζει τις σχέσεις του για μεγαλύτερη πρόσληψη ανέργων

Κορωνοιός εμβόλια : Πρέπει να επαναληφθούν μετά από κάποιο διάστημα

Η συνέχεια της τηλεοπτικής σειράς "8 Λέξεις" στα επεισόδια 225&226 του β κύκλου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι τροφές που αυξάνουν τα επίπεδα κερατίνης

Διατροφή: Θέλετε υγιή, δυνατά, μεταξένια και λαμπερά μαλλιά; Στη συνέχεια, πρέπει να προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε τις καλύτερες τροφές πλούσιες σε κερατίνη στη διατροφή σας για να ενισχύσετε φυσικά τα επίπεδα κερατίνης στο σώμα.

5 τροφές που υποστηρίζουν την υγεία του θυρεοειδούς.

Θυρεοειδής διατροφή: Η κατανάλωση των τροφών δεν θα βελτιώσει μαγικά την υγεία του θυρεοειδούς σας από τη μια μέρα στην άλλη. Όμως το θρεπτικό τους προφίλ βοηθά τον θυρεοειδή σας να λειτουργεί σωστά.

Εντάξτε τα superfoods στην καθημερινή σας διατροφή

Superfoods: Οι υπερτροφές όχι μόνο αυξάνουν το συνολικό θρεπτικό περιεχόμενο των γευμάτων μας, αλλά έχουν επίσης αποδειχθεί ότι παρέχουν μακροπρόθεσμα οφέλη στον οργανισμό.

Εντάξτε το κρεμμύδι στην διατροφή σας και δείτε διαφορά στο σώμα σας

Διατροφή: Οι αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που περιέχουν τα κρεμμύδια κάνουν την κατανάλωση κρεμμυδιών εξαιρετική για την υγεία της καρδιάς σας. Και όχι μόνο αυτό, αλλά είναι και εξαιρετικά θρεπτικά και νόστιμα!

Η παράλειψη γευμάτων προκαλεί αρνητικά αποτελέσματα στην υγεία μας

Διατροφή: Η παράλειψη γευμάτων συνήθως σημαίνει την πρόσληψη μεγαλύτερου ενεργειακού φορτίου ταυτόχρονα, το οποίο μπορεί να επιδεινώσει το βάρος της ρύθμισης του μεταβολισμού της γλυκόζης και να οδηγήσει σε επακόλουθη μεταβολική επιδείνωση.