Διατροφή

Διατροφή – επιδερμίδα: Τα 3 superfoods που θα κάνουν το δέρμα σου να λάμπει

Διατροφή – επιδερμίδα: Τα 3 superfoods που θα κάνουν το δέρμα σου να λάμπει

Διατροφή - επιδερμίδα: Γι’ αυτό προσπάθησε να εμπλουτίσεις τις σαλάτες σου με μερικές από τις παρακάτω τροφές, οι οποίες είναι ό,τι πρέπει για τον κρύο καιρό, αφού περιέχουν τα απαραίτητα συστατικά για ενυδάτωση και λάμψη από μέσα προς τα έξω.

Ο χειμώνας είναι η εποχή που ίσως να χρειαζόμαστε λίγο περισσότερη προσοχή συνολικά, καθώς μαζί με τις χαμηλές θερμοκρασίες, πέφτει και το ανοσοποιητικό μας συνήθως, ενώ αυτές οι πιο σκληρές συνθήκες τις περισσότερες φορές ταλαιπωρούν και το δέρμα μας που συχνά μπορεί να παρουσιάσει ξηρότητα, κοκκινίλες, ή να δείχνει θαμπό.

Το μυστικό, εκτός φυσικά από την καλή ενυδάτωση και τη σωστή και συνεπή περιποίηση που ακολουθείς στη skincare ρουτίνα σου, βρίσκεται και στο πιάτο σου, καθώς εάν ενσωματώσεις κάποια superfoods στη διατροφή σου, τότε τα πράγματα για το δέρμα σου θα πάνε σίγουρα καλύτερα και η επιδερμίδα σου θα λάμψει. Γι’ αυτό προσπάθησε να εμπλουτίσεις τις σαλάτες σου με μερικές από τις παρακάτω τροφές, οι οποίες είναι ό,τι πρέπει για τον κρύο καιρό, αφού περιέχουν τα απαραίτητα συστατικά για ενυδάτωση και λάμψη από μέσα προς τα έξω.

Οι τρεις μαγικές τροφές για την επιδερμίδα σου, που θα σε κάνουν να δείχνεις πιο λαμπερή και όμορφη μέσα στο χειμώνα είναι:

Το αβοκάντο: Περιέχει πολύτιμα λιπαρά που θα σου χαρίσουν ενυδάτωση

Είναι πλούσιο σε καλά λιπαρά και βιταμίνη Ε, παρέχοντας προστασία στα κύτταρα του δέρματος και μειώνοντας κοκκινίλες και φλεγμονή. Επιπλέον σύμφωνα με έρευνες, αυξάνει την απορρόφηση βιταμίνης Α, που δίνει λάμψη στο θαμπό δέρμα.

Το παντζάρι: Είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά

Σύμφωνα με τη μυθολογία, η θεά Αφροδίτη χρωστούσε την απαράμιλλη ομορφιά της στην κατανάλωση ρίζας παντζαριού. Το παντζάρι  είναι πλούσιο σε γλουταθειόνη, τριπεπτιδίου που αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα αντιοξειδωτικά, δρώντας ενάντια στις ελεύθερες ρίζες και βελτιώνοντας την ποιότητα του δέρματος.

Το γκρέιπφρουτ: Ο απόλυτος σύμμαχος σου για να αυξήσεις την παραγωγή του κολλαγόνου

Το γκρέιπφρουτ, όπως και όλα τα εσπεριδοειδή είναι πλούσια σε βιταμίνη C, που ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου και δρα σαν φυσικό αντιοξειδωτικό. Επιπλέον, περιέχει φλαβονοειδή που υποστηρίζουν την εύρυθμη  λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων και τη ροή του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής, το δέρμα και τα νύχια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τρεις συμβουλές για να δεις την κυτταρίτιδά σου να φεύγει

Τέσσερα ροφήματα για γερή καρδιά

Γιατί οι φυτικές ίνες είναι καλές για την υγεία; Η τραγανή αλήθεια

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα ευεργετικά οφέλη της βρώμης στην υγεία

Διατροφή: Η βρώμη είναι από τους πιο υγιείς σπόρους της γης. Η βρώμη ολικής αλέσεως δεν περιέχει γλουτένη και είναι μια εξαιρετική πηγή σημαντικών βιταμινών, μετάλλων, φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών. Μελέτες δείχνουν ότι η βρώμη και το πλιγούρι βρώμης έχουν πολλά οφέλη για την υγεία. Σε αυτά περιλαμβάνονται η απώλεια βάρους, τα χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και ο μειωμένος κίνδυνος καρδιακών παθήσεων.

Πώς η υγιεινή διατροφή βοηθά τον πλανήτη

Υγιεινή διατροφή περιβάλλον: Σχεδόν όλες οι τροφές που σχετίζονται με καλύτερη υγεία έχουν τις μικρότερες συνέπειες για το περιβάλλον, την κλιματική αλλαγή και τους φυσικούς πόρους όπως το νερό.

Τρία απλά βήματα που θα σε βοηθήσουν να μειώσεις το βάρος σου

Απώλεια βάρους: Στη ζωή του κάθε ανθρώπου υπάρχουν περίοδοι, που δημιουργείται η ανάγκη άμεσης απώλειας βάρος. Είτε για αισθητικούς, είτε για ιατρικούς σκοπούς, όταν ξεκινά μια πιο επιθετική προσπάθεια μείωσης βάρους είναι απαραίτητο να έχει ορισμένο χρόνο εφαρμογής, χωρίς να παρατείνεται.

Λόγοι για την ένταξη της πρωτεΐνης στο καθημερινό διατροφικό σας πρόγραμμα

Μια από τις συνέπειες του χρόνου είναι ότι οι μύες μας σταδιακά ατροφούν και αυτό είναι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους μειώνεται η ποιότητα της ζωής του ατόμου καθώς έτσι τραυματίζεται πιο εύκολα.

Εύκολη συνταγή για σπιτική μαγιονέζα χωρίς γλουτένη

Διατροφή: Παραδοσιακά, η μαγιονέζα μπορεί να παρασκευαστεί από φυσικά συστατικά που δεν περιέχουν γλουτένη, συχνά, ωστόσο, προστιθέμενα μπαχαρικά ή υλικά θα μπορούσαν να κάνουν την κοινή μαγιονέζα της αγοράς ακατάλληλη για εκείνους που έχουν δυσανεξία στη γλουτένη. Εάν, λοιπόν, θέλετε να αποφύγετε τους εξονυχιστικούς ελέγχους στους διαδρόμους των σούπερ μάρκετ, μπορείτε να παρασκευάσετε εύκολα στο σπίτι τη δική σας μαγιονέζα και να διασφαλίσετε ότι δεν θα περιέχει γλουτένη.