Διατροφή

Διατροφή : Δύο τρόφιμα που δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι σας

Διατροφή : Δύο τρόφιμα που δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι σας

Διατροφή : Σε αυτό το άρθρο σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε δύο τροφές που πρέπει να καταναλώνεις πολλές μέρες μέσα στην εβδομάδα σου για να έχεις έναν υγιή οργανισμό.

ADMAN

Ανεξάρτητα από το πώς φαίνεται η διατροφή σας αυτήν τη στιγμή, η απλή ενσωμάτωση των δύο αυτών τροφίμων τις περισσότερες ημέρες θα μπορούσε να έχει δραματικά θετική επίδραση στην υγεία σας όσον αφορά τη μείωση της φλεγμονής (η οποία φαίνεται να βρίσκεται στην καρδιά κάθε μείζονος ασθένειας που σχετίζεται με τη διατροφή), καταπολέμηση του καρκίνου, διατήρηση ενός υγιούς βάρους, μείωση της αρτηριακής πίεσης, επιβράδυνση των επιπτώσεων της γήρανσης, ενίσχυση της διάθεσης, ενίσχυση της αθλητικής απόδοσης και πολλά άλλα.

Μανιτάρια

  • Τα μανιτάρια έχουν τόνους φυτοθρεπτικών συστατικών και αντιοξειδωτικά και κάθε ποικιλία φαίνεται να έχει τη δική της υπερδύναμη. Πολλές ποικιλίες ενισχύουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, καταπολεμούν τον καρκίνο, χαμηλότερη χοληστερόλη, το reishi φαίνεται ότι έχει ιδιότητες κατά του άγχους, η χαίτη του λιονταριού έχει αποδειχθεί ότι ενισχύει τη λειτουργία του εγκεφάλου και προστατεύει από νευροεκφυλιστικές ασθένειες και πολλά άλλα. Ακόμα και τα απλά λευκά κουμπιά μανιταριών εξαλείφουν τα καρκινικά κύτταρα που μπορεί να είναι ο λόγος για τον οποίο οι ιαπωνικές γυναίκες έχουν χαμηλότερα ποσοστά καρκίνου του μαστού ( πηγή ).
  • Συνολικά, θα συνιστούσα να τρώτε μια ποικιλία μανιταριών όλη την εβδομάδα για τους λόγους που αναφέρονται παραπάνω. Οι ποικιλίες μυκήτων μπορεί να διαφέρουν τόσο μεταξύ τους όσο τα μήλα και το σπανάκι, οπότε όσο περισσότερη ποικιλία καταναλώνετε, τόσο καλύτερη. Μια προειδοποίηση εδώ είναι ότι το άσπρο κουμπί, το portobello και το crimini είναι όλα τα ίδια ακριβώς μανιτάρια που μόλις καλλιεργήθηκαν διαφορετικά. Στοχεύστε επίσης να συμπεριλάβετε shiitake, στρείδι, όρνιθες, reishi ή άλλες ενδιαφέρουσες ποικιλίες.

Πράσινο τσάι

  • Η αυξημένη κατανάλωση τσαγιού σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο CHD, καρδιακού θανάτου, εγκεφαλικού επεισοδίου, εγκεφαλικού εμφράγματος και ενδοεγκεφαλικής αιμορραγίας, καθώς και ολικής θνησιμότητας» – όλα τα πράγματα που θα ήθελα να αποφύγω… ( πηγή )
  • Όσον αφορά τον καρκίνο, το πράσινο τσάι έχει τόσο ισχυρά αποτελέσματα που είναι δύσκολο να αγνοηθεί. Όπως κατέληξε σε μια μελέτη, «Η κατανάλωση 10 φλιτζανιών πράσινου τσαγιού ιαπωνικού μεγέθους την ημέρα καθυστέρησε την εμφάνιση καρκίνου των ανθρώπων 7 χρόνια για τις γυναίκες» και ότι το πράσινο τσάι είναι «σημαντικός παράγοντας στην πρόληψη του πρωτογενούς καρκίνου για τον γενικό πληθυσμό». ( πηγή )

Πως να πιείτε περισσότερο πράσινο τσάι

  •  Μπορείτε απλά να ετοιμάσετε και να πιείτε το τσάι. Αν σας αρέσει η γεύση του τσαγιού όσο και εγώ, αυτό θα είναι ένα εύκολο καθημερινό τελετουργικό.

Ακολουθεί βίντεο για υγιεινή διατροφή

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γήρανση σεξουαλική υγειά : ;Έτσι θα διατηρήσετε το πάθος ζωντανό

Αυτοφροντιδα : Φάρμακα και τεχνικές που βοηθούν στην διαχείριση του πόνου

Νευρική ανορεξία : Τα συμπτώματα για να την αναγνωρίσετεΝευρική ανορεξία : Τα συμπτώματα για να την αναγνωρίσετε

Ρούχα : Τι έγινε τάση τον χειμώνα του 2021

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι οφέλη παρέχουν τα μούρα στον εγκέφαλο;

Μούρα: Η κατανάλωση περισσότερων μούρων και η κατανάλωση τσαγιού μπορεί να βοηθήσει στην επιβράδυνση της διανοητικής πτώσης καθώς γερνάτε, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Πώς η νηστεία αλλάζει τις γυναικείες ορμόνες αναπαραγωγής;

Διατροφή: Υπήρξε έρευνα σχετικά με το πώς η κατανάλωση φαγητού μόνο για λίγες ώρες της ημέρας και στη συνέχεια μόνο η κατανάλωση νερού μπορεί να επηρεάσει τις γυναικείες αναπαραγωγικές ορμόνες.

Οι τροφές που αυξάνουν τα επίπεδα κερατίνης

Διατροφή: Θέλετε υγιή, δυνατά, μεταξένια και λαμπερά μαλλιά; Στη συνέχεια, πρέπει να προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε τις καλύτερες τροφές πλούσιες σε κερατίνη στη διατροφή σας για να ενισχύσετε φυσικά τα επίπεδα κερατίνης στο σώμα.

5 τροφές που υποστηρίζουν την υγεία του θυρεοειδούς.

Θυρεοειδής διατροφή: Η κατανάλωση των τροφών δεν θα βελτιώσει μαγικά την υγεία του θυρεοειδούς σας από τη μια μέρα στην άλλη. Όμως το θρεπτικό τους προφίλ βοηθά τον θυρεοειδή σας να λειτουργεί σωστά.

Εντάξτε τα superfoods στην καθημερινή σας διατροφή

Superfoods: Οι υπερτροφές όχι μόνο αυξάνουν το συνολικό θρεπτικό περιεχόμενο των γευμάτων μας, αλλά έχουν επίσης αποδειχθεί ότι παρέχουν μακροπρόθεσμα οφέλη στον οργανισμό.