Διατροφή

Άμυλο τροφές: Γιατί είναι σημαντική η κατανάλωση αμύλου στη διατροφή μας

Άμυλο τροφές: Γιατί είναι σημαντική η κατανάλωση αμύλου στη διατροφή μας

Άμυλο τροφές: Διαβάστε περισσότερα για να μάθετε γιατί τα αμυλούχα τρόφιμα αποτελούν σημαντικό μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής.

Τα αμυλούχα τρόφιμα αποτελούν ουσιαστικό μέρος μιας θρεπτικής διατροφής. Αποτελούν ζωτική πηγή ενέργειας και τη βάση για ένα χορταστικό, ισορροπημένο γεύμα. Το άμυλο είναι ένας τύπος υδατανθράκων που αποτελείται από μόρια γλυκόζης. Η γλυκόζη παρέχει στα κύτταρα πηγή ενέργειας και βοηθά τα νευρικά κύτταρα στον εγκέφαλο να λειτουργούν σωστά. Τα όσπρια, τα δημητριακά και οι ρίζες λαχανικών είναι μερικά παραδείγματα αμυλούχων τροφών. Διαβάστε περισσότερα για να μάθετε γιατί τα αμυλούχα τρόφιμα αποτελούν σημαντικό μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής.

Τι είναι τα αμυλούχα τρόφιμα;

Ενώ τα αμυλούχα τρόφιμα είναι φυσικά υψηλά σε άμυλο, δεν αποτελούνται εξ ολοκλήρου από αυτό. Επίσης περιέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνες, μέταλλα, φυσικά σάκχαρα και πολλά άλλα. Επειδή έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο, υδατάνθρακες, τα αμυλούχα τρόφιμα παρέχουν στο σώμα άμεσα ενέργεια. Οι υδατάνθρακες είναι η κύρια πηγή ενέργειας στη διατροφή ενός ατόμου.

Γιατί είναι σημαντικά τα αμυλούχα τρόφιμα;

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους τα αμυλούχα τρόφιμα είναι ζωτικής σημασίας ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής:

  • Είναι πηγή ενέργειας

Τα αμυλούχα τρόφιμα είναι μια κατάλληλη πηγή ενέργειας λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε υδατάνθρακες. Όταν το σώμα ενός ατόμου χωνεύει το άμυλο, αυτό διασπάται σε μόρια γλυκόζης. Αυτή η γλυκόζη εισέρχεται στην κυκλοφορία του αίματος και τροφοδοτεί σχεδόν κάθε κύτταρο στο σώμα, συμπεριλαμβανομένων των οργάνων, των μυών και του εγκεφάλου. Το σώμα μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτήν τη γλυκόζη αμέσως ή να την αποθηκεύσει στο ήπαρ για επακόλουθη χρήση. Επίσης, είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη λειτουργία του εγκεφάλου, που απαιτεί πολλή γλυκόζη.

  • Περιέχουν φυτικές ίνες

Πολλές αμυλούχες τροφές, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα φρούτα και τα φασόλια, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) δηλώνει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν περιλαμβάνουν αρκετές φυτικές ίνες στη διατροφή τους. Οι Διατροφικές Οδηγίες για τους Αμερικανούς προτείνουν ότι για κάθε 1.800 θερμίδες, 25,2 γραμμάρια (g) πρέπει να προέρχονται από φυτικές ίνες.

Συμπέρασμα: Μια θρεπτική διατροφή τροφοδοτεί το σώμα επαρκώς και παρέχει μια ισορροπία θρεπτικών συστατικών. Τα αμυλούχα τρόφιμα, τα οποία προσφέρουν ενέργεια, φυτικές ίνες και βιταμίνες, είναι ένα κρίσιμο μέρος της συνολικής διατροφής ενός ατόμου.

 

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ρυζόνερο μαλλιά: Μια αρχαία παράδοση που έγινε σύχρονη τάση-Πόσο βοηθά;

Πόσα αμυλούχα λαχανικά πρέπει να τρώμε καθημερινά

Γιατί ο οργανισμός χρειάζεται άμυλο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αμυλούχα τρόφιμα που καλό είναι να αποφεύγετε

Άμυλο διατροφή: Πολλά επεξεργασμένα αμυλούχα τρόφιμα έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, το οποίο μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για υψηλή αρτηριακή πίεση και καρδιακές παθήσεις όταν καταναλώνονται σε υπερβολική ποσότητα.

Μη αμυλούχα τρόφιμα για να διαχειριστείτε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα

Άμυλο διατροφή: Σε αντίθεση με τις φυτικές ίνες, οι οποίες μέσω της πέψης για να προωθούν την υγιή λειτουργία του εντέρου, το άμυλο διασπάται, αφομοιώνεται και απορροφάται στην κυκλοφορία του αίματος και δεν προάγει την υγιή πεπτική λειτουργία.

Μαλακό ζουμερό χοιρινό από λαιμό μαγειρεμένο στη κατσαρόλα σε σάλτσα μουστάρδας, σερβιρισμένο με βελούδινο πουρέ

Ανάλογα με τα υγρά της κατσαρόλας ίσως απαιτηθεί να ρίξετε περισσότερο κορν φλάουρ προκειμένου να πετύχετε το επιθυμητό “δέσιμο” της σάλτσας σας.

Το μοτίβο της ψυχογενούς βουλιμίας είναι ένας συνδυασμός κραιπάλης-κάθαρσης.

Ο ρόλος του θεραπευτή εδώ είναι να συνοδεύσει τον θεραπευόμενο σε αυτό το ταξίδι αυτοβελτίωσης, να τον αμφισβητήσει όταν χρειάζεται, να τον προβληματίσει, να τον συναισθανθεί και να τον αποδεχθεί, ώστε ο θεραπευόμενος να αισθανθεί ασφαλής ότι είναι εντάξει να είναι ο εαυτός του.

Τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο που είναι κατάλληλες για πριν τον ύπνο

Και τέλος, αν και δεν είναι ακριβώς τροφή, τα συμπληρώματα μαγνησίου μπορούν να λαμβάνονται σε συχνή βάση με νερό ως μέρος της ρουτίνας χαλάρωσής σας. Ένα καλό συμπλήρωμα προάγει τον βαθύ και ξεκούραστο ύπνο, βοηθώντας να χαλαρώσει ο νους.