Διατροφή

Άμυλο διαίτα: Ο αποκλεισμός του αμύλου σε μία διαίτα μπορεί να έχει τα αντίθετα αποτέλεσματα

Άμυλο διαίτα: Ο αποκλεισμός του αμύλου σε μία διαίτα μπορεί να έχει τα αντίθετα αποτέλεσματα

Άμυλο διαίτα: Η αφαίρεση των φυσικών αμύλων από τη διατροφή σας με την ελπίδα να χάσετε βάρος μπορεί να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Τα φυσικά άμυλα είναι πολύτιμες πηγές φυτικών ινών και πρωτεϊνών, που είναι δύο βασικά θρεπτικά συστατικά για την απώλεια βάρους. Σύμφωνα με μια ερευνητική ανασκόπηση που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Nutrition», οι άνθρωποι που τρώνε τις περισσότερες διαιτητικές ίνες τείνουν να έχουν το χαμηλότερο σωματικό βάρος και ποσότητα σωματικού λίπους.

Οι αμυλούχες τροφές όπως το ψωμί, το ρύζι, τα δημητριακά και οι πατάτες σε ορισμένες περιπτώσεις θεωρείται ότι διακυβεύουν τις προσπάθειες απώλειας βάρους. Οι αμυλούχες διατροφικές πηγές μπορεί να είναι υψηλές σε θερμίδες – και αυτό σημαίνει ότι η μείωση τους στη διατροφή σας μπορεί να σας βοηθήσει να αδυνατίσετε. Ωστόσο, η απώλεια βάρους περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία παραγόντων και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι η αποφυγή ενός μεμονωμένου τύπου τροφής θα επιφέρει μεγάλες αλλαγές.

Βασικά για το άμυλο

Όλα τα άμυλα είναι ένας τύπος υδατανθράκων – συγκεκριμένα, σύνθετοι υδατάνθρακες που αποτελούνται από μακριές αλυσίδες μορίων ζάχαρης. Τα άμυλα μπορεί να είναι φυσικά ή εξευγενισμένα. Μερικά παραδείγματα φυσικών αμύλων περιλαμβάνουν: λαχανικά με ρίζα, βρώμη, σιτάρι ολικής αλέσεως, καστανό ρύζι, φασόλια και αρακάς. Πηγές πεξεργασμένου αμύλου περιλαμβάνουν: πατατάκια, τηγανιτές πατάτες, αρτοσκευάσματα με λευκό αλεύρι. Σύμφωνα με συστάσεις ειδικών, είναι σημαντική η κατανάλωη αμύλου σε καθημερινή βάση, επειδή παρέχουν μια σειρά από θρεπτικά συστατικά που δεν λαμβάνουμε από άλλα τρόφιμα. Τα είδη αμύλου που επιλέγετε να φάτε, ωστόσο, μπορούν να έχουν τεράστια επίδραση στα αποτελέσματα απώλειας βάρους σας.

Άμυλα προς Αποφυγή

Γενικά οι συστάσεις μιλούν για περιορισμό των επεξεργασμένων αμύλων στη διατροφή σας. Τα επεξεργασμένα άμυλα έχουν υποστεί επεξεργασία, που αφαιρεί από τα προϊόντα τα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τους, όπως τον φλοιό μιας πατάτας που περιέχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Η κατανάλωση πολλών επεξεργασμένων αμύλων μπορεί να κάνει πιο δύσκολη την απώλεια βάρους, επειδή το σώμα σας αφομοιώνει τα άμυλα γρήγορα και δεν είναι τόσο χορταστικά όσο τα φυσικά άμυλα.

Αμυλούχες πηγές για απώλεια βάρους

Η αφαίρεση των φυσικών αμύλων από τη διατροφή σας με την ελπίδα να χάσετε βάρος μπορεί να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Τα φυσικά άμυλα είναι πολύτιμες πηγές φυτικών ινών και πρωτεϊνών, που είναι δύο βασικά θρεπτικά συστατικά για την απώλεια βάρους. Σύμφωνα με μια ερευνητική ανασκόπηση που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Nutrition», οι άνθρωποι που τρώνε τις περισσότερες διαιτητικές ίνες τείνουν να έχουν το χαμηλότερο σωματικό βάρος και ποσότητα σωματικού λίπους. Οι φυτικές ίνες είναι επίσης ένα πολύ χορταστικό θρεπτικό συστατικό, επομένως μπορεί να σας βοηθήσουν να τρώτε λιγότερες συνολικά θερμίδες.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Άμυλο πατάτας: Οφέλη και χρήσεις για το δέρμα στην Αγιουρβέδα

Η δυναμική των αμυλούχων τροφίμων

Ιδέες γευμάτων για υγιεινή διατροφή χωρίς άμυλο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οφέλη της διαλείπουσας νηστείας στον κιρκάδιο ρυθμό

Διαλείπουσα νηστεία: Η διαλείπουσα νηστεία γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής όσον αφορά την απώλεια βάρους. Ωστόσο, έχει πολλά υποσχόμενα οφέλη για τη συνολική υγεία, καθώς μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων χρόνιων ασθενειών.

Εύκολα Pancakes σε λίγα μόλις λεπτά

Brunch: Θέλετε να φτιάξετε κάτι εύκολο, γρήγορο και νόστιμο για τα παιδιά σας; Εδώ θα βρείτε τη συνταγή για τα πιο εύκολα pancakes.

Vegan κέικ με πορτοκάλι και κακάο

Επιδόρπιο: Δημιουργήστε αυτό το πεντανόστιμο κέικ με πορτοκάλι και κακάο και τρελάνετε τους πάντες, vegan και μη!