ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Δείκτης μάζας σώματος : Η μέτρηση προλαμβάνει καρδιακά νοσήματα

Δείκτης μάζας σώματος : Η μέτρηση προλαμβάνει καρδιακά νοσήματα

Δείκτης μάζας σώματος ; Άτομα με πολύ λίπος γύρω από τα μεσαία τμήματα και τα ζωτικά τους όργανα διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις, ακόμη και αν ο δείκτης μάζας σώματος τους εμπίπτει σε αυτό που θεωρείται υγιές

Μελέτες που έχουν εξετάσει τη σχέση μεταξύ κοιλιακού λίπους και καρδιαγγειακών αποτελεσμάτων επιβεβαιώνουν ότι το σπλαχνικό λίπος είναι ένας σαφής κίνδυνος για την υγεία. Το εάν ένα άτομο έχει πάρα πολύ λίπος στην κοιλιά καθορίζεται συνήθως χρησιμοποιώντας την αναλογία της περιφέρειας της μέσης προς το ύψος (λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος του σώματος) ή την αναλογία μέσης-προς-ισχίου. Αυτή η μέτρηση έχει αποδειχθεί ότι προβλέπει καρδιαγγειακό θάνατο ανεξάρτητα από τον ΔΜΣ, ένα μέτρο της παχυσαρκίας που βασίζεται στο ύψος και το βάρος.

Οι ειδικοί προτείνουν να λαμβάνονται υπόψη  η μέτρηση της κοιλιάς  και ο ΔΜΣ , επειδή ακόμη και σε άτομα με υγιές βάρος, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει αυξημένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Η κοιλιακή παχυσαρκία συνδέεται επίσης με τη συσσώρευση λίπους γύρω από το ήπαρ. Αυτό συχνά οδηγεί σε μη αλκοολούχα λιπώδη ηπατική νόσο, η οποία αυξάνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.

Τι επηρεάζει η επιδημία παχυσαρκίας

  • Η «επιδημία παχυσαρκίας συμβάλλει σημαντικά» σε πολλές χρόνιες παθήσεις υγείας και περιπτώσεις καρδιαγγειακών παθήσεων σε όλο τον κόσμο, δήλωσε ο Πάουελ-Ουίλι. Συγκεκριμένα, η παχυσαρκία σχετίζεται με υψηλότερο κίνδυνο στεφανιαίας νόσου και θανάτου από καρδιαγγειακές παθήσεις. Συμβάλλει στην υψηλή χοληστερόλη, στον διαβήτη τύπου 2, στην υψηλή αρτηριακή πίεση και στις διαταραχές του ύπνου.
  •  Άτομα των οποίων ο ΔΜΣ τα χαρακτηρίζει παχύσαρκα, αλλά έχουν χαμηλά επίπεδα κοιλιακού λίπους, διατρέχουν χαμηλότερο κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, έδειξε η ανάλυση.

Τα οφέλη της άσκησης

  • Η τήρηση ομοσπονδιακών οδηγιών για 150 λεπτά σωματικής άσκησης ανά εβδομάδα μπορεί να είναι αρκετή για τη μείωση του κοιλιακού λίπους, σύμφωνα με την ανάλυση, χωρίς επιπλέον απώλεια από μεγαλύτερους χρόνους δραστηριότητας. Η άσκηση μόνη της ή σε συνδυασμό με αλλαγές στη διατροφή έχει αποδειχθεί σε ορισμένες περιπτώσεις για τη μείωση της κοιλιακής παχυσαρκίας ακόμη και χωρίς απώλεια βάρους.
  •  Η απώλεια βάρους από αλλαγές στον τρόπο ζωής βελτιώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, αρτηριακής πίεσης και τριγλυκεριδίων και χοληστερόλης – μια ομάδα παραγόντων που αναφέρονται ως μεταβολικό σύνδρομο. Μειώνει επίσης τη φλεγμονή, βελτιώνει τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων και βοηθά τις μη αλκοολικές λιπαρές ηπατικές παθήσεις.

Ακολουθεί βίντεο για την παχυσαρκία

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

ΟΑΕΔ Βρεφονηπιακοί : Οι κανόνες επαναλειτουργίας τους

Άγριες μέλισσες επεισόδιο 143 : Η Ελένη παίρνει καταλυτικές αποφάσεις

Ανεβάζει στροφές η εμβολιαστική εκστρατεία «Ελευθερία» - Από 21 Μαΐου διαθέσιμα για τους 40-44 όλα τα εμβόλια

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η κλιματική αλλαγή είναι πιθανό να μειώσει την ποσότητα του ύπνου ετησίως

Ποιότητα ύπνου: Στην τρέχουσα μελέτη, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι υπό κανονικές συνήθειες διαβίωσης, οι άνθρωποι φαίνονται πολύ καλύτεροι στο να προσαρμόζονται σε ψυχρότερες εξωτερικές θερμοκρασίες από ό,τι πιο ζεστές συνθήκες.

8 παράξενα αίτια που μπορούν να ανεβάσουν την αρτηριακή σας πίεση

Υπέρταση: Η υψηλή αρτηριακή πίεση είναι ένα από τα πιο ανησυχητικά ζητήματα υγείας σε όλο τον κόσμο και μπορεί να προκληθεί από διάφορους λόγους, όπως η παχυσαρκία, το στρες και ο διαβήτης μεταξύ άλλων.

Νέα θεραπεία για το σύνδρομο Allan Herndon Dudley

Σύνδρομο Allan Herndon Dudley: Οι γονιδιακές θεραπείες είναι ένας πολλά υποσχόμενος νέος τρόπος για τη θεραπεία αναπτυξιακών νευρολογικών διαταραχών, όπως το AHDS, παράγοντας την πρωτεΐνη MCT8.

Καιρός να εμπιστευτείτε τις αισθήσεις σας και να μαγειρέψετε!

Διαισθητική μαγειρική: Μην δεσμεύεστε από την αλληλουχία βημάτων μιας συνταγής, ούτε από την στείρα αναπαραγωγή υλικών. Προσαρμόστε κάθε πιάτο στα γούστα σας, έχοντας εμπιστοσύνη στις αισθήσεις σας!

Νόστιμο σάντουιτς για τη δουλειά

Σνακ: Φτιάξτε ένα νόστιμο, υγιεινό και vegan σνακ για την εργασία σας ή τη βόλτα σας. Γνωρίστε πώς να τρώτε υγιεινά, χωρίς να στερείστε τις λαχταριστές γεύσεις.

Νέα στοιχεία για την καταπολέμηση των θανατηφόρων βακτηρίων

Βακτηριακές λοιμώξεις: Η ομάδα ανακάλυψε ότι το Clostridium septicum μπορεί να σκοτώσει γρήγορα τα κύτταρα απελευθερώνοντας μια τοξίνη που δρα σαν σφυρί ανοίγοντας τρύπες στην επιφάνεια του κυττάρου.

6 Tips για να κάνετε σεξ μετά τον τοκετό

Σεξ και τοκετός: Οι περισσότερες γυναίκες φοβούνται να έρθουν σε επαφή με τον σύζυγό τους μετά τον τοκετό. Διαβάστε τα tips που σας δίνουμε και απολαύστε τη σεξουαλική σας δραστηριότητα.