ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός: Τρέξιμο ή τζόκινγκ – Τα οφέλη τους στην υγεία [vid]

Αθλητισμός: Τρέξιμο ή τζόκινγκ – Τα οφέλη τους στην υγεία [vid]

Αθλητισμός: Η διαφορά μεταξύ τρεξίματος και τζόκινγκ είναι στην ένταση. Το τρέξιμο είναι πιο γρήγορο και απαιτεί περισσότερη προσπάθεια από την καρδιά, τους πνεύμονες και τους μύες από ό,τι το τζόκινγκ. Το τρέξιμο απαιτεί υψηλότερο επίπεδο συνολικής φυσικής κατάστασης από το τζόκινγκ.

Το τρέξιμο ή το jogging είναι μια δημοφιλής μορφή σωματικής δραστηριότητας. Το τρέξιμο είναι μια ελκυστική άσκηση γιατί δεν κοστίζει και μπορείτε να τρέξετε οποιαδήποτε ώρα της μέρας σας ταιριάζει.

Μερικοί δρομείς επιλέγουν να συμμετάσχουν σε αγώνες στίβου ή μαραθώνιους. Εάν ενδιαφέρεστε να ανταγωνιστείτε με άλλους δρομείς, επικοινωνήστε με τον τοπικό σας σύλλογο τρεξίματος.

Οφέλη για την υγεία από το τρέξιμο και το τζόκινγκ

Το τακτικό τρέξιμο ή το τζόκινγκ προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία. Ειδικότερα:

  • βοηθούν στην οικοδόμηση ισχυρών οστών, καθώς είναι μια άσκηση με βάρη
  • ενισχύουν τους μύες
  • βελτίωση της καρδιαγγειακής κατάστασης
  • καίνε θερμίδες
  • βοηθούν στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

Τρέξιμο έναντι τζόκινγκ

Η διαφορά μεταξύ τρεξίματος και τζόκινγκ είναι στην ένταση. Το τρέξιμο είναι πιο γρήγορο και απαιτεί περισσότερη προσπάθεια από την καρδιά, τους πνεύμονες και τους μύες από ό,τι το τζόκινγκ. Το τρέξιμο απαιτεί υψηλότερο επίπεδο συνολικής φυσικής κατάστασης από το τζόκινγκ.

Τόσο το τρέξιμο όσο και το τζόκινγκ είναι μορφές αερόβιας άσκησης. Αερόβια σημαίνει «με οξυγόνο» – ο όρος «αερόβια άσκηση» σημαίνει κάθε φυσική δραστηριότητα που παράγει ενέργεια συνδυάζοντας οξυγόνο με γλυκόζη αίματος ή σωματικό λίπος.

Σκεφτείτε τι θέλετε να πετύχετε από το τρέξιμο ή το τζόκινγκ. Θέματα που πρέπει να εξεταστούν μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Αν είστε αρχάριος, θα πρέπει να ξεκινήσετε με γρήγορο περπάτημα, να προχωρήσετε στο τζόκινγκ και να δουλέψετε μέχρι το τρέξιμο. Αυτό πρέπει να πάρει μερικούς μήνες.
  • Γενική φυσική κατάσταση – συνδυάστε το τρέξιμό σας με άλλες μορφές άσκησης (όπως κολύμπι ή ομαδικά αθλήματα) για να μεγιστοποιήσετε τη συνολική σας φυσική κατάσταση.
  • Απώλεια βάρους-προσαρμόστε τη διατροφή σας ώστε να περιλαμβάνει πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά, άπαχα κρέατα, δημητριακά ολικής αλέσεως και γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών.
  • Συντροφιά – θα μπορούσατε να τρέξετε με έναν φίλο ή να συμμετάσχετε σε ένα τοπικό κλαμπ τρεξίματος.

 

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Pilates για ενισχυμένο μυϊκό έλεγχο και δύναμη

Βάλτε στην προπόνησή σας μια μπάλα γυμναστικής για επιπλέον challenge και οφέλη

Τα οφέλη της γιόγκα σε σώμα και νου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μια σπάνια διαταραχή του πεπτικού συστήματος

Σύνδρομο άνω μεσεντέριου αρτηρίας SMAS: Μιά σπάνια πάθηση του πεπτικού συστήματος που μφανίζεται όταν μέρος του λεπτού εντέρου συμπιέζεται μεταξύ δύο αρτηριών, προκαλώντας μερική ή πλήρη απόφραξη.

Παράγοντες κινδύνου που αυξάνουν τις πιθανότητες μακράς covid σύμφωνα με μελέτη

Αυτές οι καταστάσεις μπορεί να παρουσιάζονται ως διαφορετικοί τύποι και συνδυασμοί προβλημάτων υγείας. Μερικοί άνθρωποι που είχαν σοβαρή ασθένεια με COVID-19 εμφανίζουν πολυοργανικές επιδράσεις ή αυτοάνοσες καταστάσεις και τα παιδιά μπορεί να εμφανίσουν πολυσυστημικό φλεγμονώδες σύνδρομο (MIS).

H επισήμανση της παραλλαγής ανησυχίας όμικρον ως ηπιότερης δεν σημαίνει ότι είναι ήπια, επισημαίνει η επικεφαλής των CDC Rochelle Walensky

Η Walensky κάλεσε τους ανθρώπους να παραμείνουν σε επαγρύπνηση απέναντι στον ιό και να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν προληπτικά μέτρα, όπως φορώντας μάσκες προσώπου, τηρώντας κοινωνική απόσταση και κάνοντας εμβολιασμό ή ενίσχυση.

Η σωματική δραστηριότητα ενισχύει την ευημερία μας

Αθλητισμός: Η σωματική άσκηση μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική στην ανακούφιση του στρες. Έρευνα σε εργαζόμενους ενήλικες έχει βρει ότι τα άτομα με υψηλή δραστηριότητα τείνουν να έχουν χαμηλότερα ποσοστά στρες σε σύγκριση με άτομα που είναι λιγότερο δραστήρια.

Από 30/1 οι αιτήσεις για 7.000 νέες θέσεις εργασίας

ΟΑΕΔ: Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος ανέρχεται στα 44.000.000 € και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, μέσω του Ε.Π. "Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020".