ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός: Πώς η καρδιά μας ωφελείται από την τακτική άσκηση [vid]

Αθλητισμός: Πώς η καρδιά μας ωφελείται από την τακτική άσκηση [vid]

Αθλητισμός: Η τακτική σωματική δραστηριότητα επιτρέπει στην καρδιά να επιτυγχάνει βελτιωμένη ροή αίματος στα μικρά αγγεία γύρω από αυτήν, όπου μπορεί να δημιουργηθεί απόφραξη λιπαρών αποθέσεων με την πάροδο του χρόνου. Η καλύτερη κυκλοφορία σε αυτές τις περιοχές μπορεί να αποτρέψει καρδιακές προσβολές. Τα στοιχεία δείχνουν ακόμη ότι η άσκηση μπορεί να βοηθήσει το σώμα να δημιουργήσει περισσότερες συνδέσεις μεταξύ αυτών των μικρών αιμοφόρων αγγείων, πράγμα που σημαίνει ότι το αίμα έχει στη διάθεσή του περισσότερους τρόπους να ταξιδέψει εκεί που πρέπει.

Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, οι περισσότεροι ενήλικες προτείνεται να ασκούνται 150 λεπτά την εβδομάδα σε μέτριους ρυθμούς ή εάν κάνουν έντονες προπονήσεις, τα 75 λεπτά είναι ικανοποιητικά. Αυτά, πλην των δύο εβδομαδιαίων προπονήσεων δύναμης. Όλα αυτά για να ενισχύσετε το σώμα και τις ζωτικές του λειτουργίες και να μειώσετε τους κινδύνους πάθησης.

Αλλά ας δούμε ποιος είναι ο αντίκτυπος της τακτικής άσκησης στην καρδιά συγκεκριμένα; Και πώς αυτό μεταφράζεται στη συνολική μας υγεία;

Γνωρίζουμε ότι η τακτική άσκηση ενισχύει τους μύες, αλλά βοηθά επίσης την καρδιά να αντλεί καλύτερα αίμα και να μεταφέρει οξυγόνο σε όλο το σώμα. Ειδικότερα, η άσκηση βοηθά:

  • Χαμηλή πίεση αίματος

Μια υγιής καρδιά εκτοξεύει περισσότερο αίμα με κάθε ρυθμό. Αυτό μειώνει την πίεση στην καρδιά και τις γύρω αρτηρίες, μειώνοντας ενδεχομένως και την αρτηριακή πίεση. Εάν έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση, η καρδιαγγειακή άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να την έχετε υπό έλεγχο. Εάν δεν έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση, η άσκηση μπορεί να αποτρέψει την αύξηση της με το πέρας της ηλικίας, δρώντας προληπτικά.

  • Βελτιώστε τη ροή του αίματος

Η τακτική σωματική δραστηριότητα επιτρέπει στην καρδιά να επιτυγχάνει βελτιωμένη ροή αίματος στα μικρά αγγεία γύρω από αυτήν, όπου μπορεί να δημιουργηθεί απόφραξη λιπαρών αποθέσεων με την πάροδο του χρόνου. Η καλύτερη κυκλοφορία σε αυτές τις περιοχές μπορεί να αποτρέψει καρδιακές προσβολές. Τα στοιχεία δείχνουν ακόμη ότι η άσκηση μπορεί να βοηθήσει το σώμα να δημιουργήσει περισσότερες συνδέσεις μεταξύ αυτών των μικρών αιμοφόρων αγγείων, πράγμα που σημαίνει ότι το αίμα έχει στη διάθεσή του περισσότερους τρόπους να ταξιδέψει εκεί που πρέπει.

  • Βελτιώστε την αποτελεσματικότητα της προπόνησης

Καθώς ξεκινάτε μια νέα ρουτίνα προπόνησης που περιλαμβάνει καρδιακή δραστηριότητα, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να προσαρμοστεί το σώμα σας στον ταχύτερο ρυθμό. Όμως όσο περισσότερο ασκείστε, τόσο πιο γρήγορα το σώμα σας τραβάει το απαιτούμενο οξυγόνο από το αίμα σας κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Εξαιτίας αυτού, οι άνθρωποι που ασκούνται τακτικά έχουν καρδιές που αποδίδουν καλύτερα κάτω από το άγχος. Η τακτική καρδιαγγειακή άσκηση επιτρέπει επίσης στο σώμα σας να αναρρώσει πιο γρήγορα μετά την προπόνηση.

  • Χαμηλότερη χοληστερόλη

Πολλές μελέτες δείχνουν ότι η άσκηση συνδέεται με βελτιώσεις στα επίπεδα της χοληστερόλης, καθώς αυξάνει την ποσότητα της χοληστερόλης HDL και μειώνει τα επίπεδα στην “κακής” χοληστερόλης LDL έως και 10%.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ορός Προσώπου : Τα οφέλη του στην επιδερμίδα

Τυρί : Αυτοί είναι οι πιο υγιείς τύποι

Χαμηλή λίμπιντος Άνδρες : Αίτια που συμβαίνει

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα ποσοστά παχυσαρκίας και διαβήτη επιβραδύνουν την πρόοδο στις καρδιακές παθήσεις

Στεφανιαία νόσος: Οι αυξήσεις στα ποσοστά παχυσαρκίας και διαβήτη τύπου 2 θα μπορούσαν να ευθύνονται για την επιβράδυνση στη μείωση του επιπολασμού της σταφανιαίας νόσου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια.

Σε ποιες περιοχές αναβάλλονται την Τετάρτη οι υγειονομικές επιτροπές ΚΕ.Π.Α.

e-ΕΦΚΑ: Δεν θα συνεδριάσουν αύριο, Τετάρτη, οι υγειονομικές επιτροπές σε Αττική, Δωδεκάνησα, Κρήτη και Κυκλάδες. Την ίδια ώρα, θα αναβληθούν και οι επιτροπές σε περιοχές που δεν μπορεί να γίνει μετακίνηση του ιατρού μέλους της επιτροπής.

Τα οφέλη του σεξ για τις γυναίκες

Σεξ: Το σεξ μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθησή σας και να σας βοηθήσει να αγκαλιάσετε τη σεξουαλική σας πλευρά, ανακαλύπτοντας τι είναι καλό για εσάς. Επιπλέον, οι ορμόνες που παράγονται κατά το σεξ προάγουν μια καλύτερη συνολική διάθεση, ενισχύουν τη σεξουαλική σας ορμή και έχουν ως αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά σεξουαλικής ικανοποίησης γενικά.

Η κολύμβηση συμβάλλει στην καλή υγεία του εγκεφάλου και τη μείωση του στρες

Κολύμπι: Σύμφωνα με τους ειδικούς, η κολύμβηση είναι πράγματι πολύ ευεργετική για το μυαλό, ανεξάρτητα από το αν βρίσκεστε στην παραλία, σε μια ορεινή λίμνη ή κολυμπάτε στην πισίνα του ξενοδοχείου σας το καλοκαίρι. Ας δούμε, λοιπόν, πώς μας ωφελεί.