ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αιμοδοσία κορωνοϊός: Τι δείχνει η συλλογή αίματος για την πανδημία

Αιμοδοσία κορωνοϊός: Τι δείχνει η συλλογή αίματος για την πανδημία

Η διοίκηση του ΕΚΕΑ, το διάστημα μεταξύ Απριλίου 2020-Απριλίου 2021 έχουν ελεγχθεί συνολικά 447.639 μονάδες αίματος για την ανίχνευση του κορωνοιού, εκ των οποίων τα 25.799 ήταν θετικά

Αιμοδοσία κορωνοϊός: Θετικός είναι ο απολογισμός του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ) για την ανταπόκριση των εθελοντών αιμοδοτών και τη συλλογή μονάδων αίματος στη χώρα κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών που μαίνεται η επιδημία. Πιο συγκεκριμένα, και όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του ΕΚΕΑ, το διάστημα μεταξύ Απριλίου 2020-Απριλίου 2021 έχουν ελεγχθεί συνολικά 447.639 μονάδες αίματος για την ανίχνευση του κορωνοϊού, εκ των οποίων τα 25.799 ήταν θετικά. Ο μεγαλύτερος μηνιαίος αριθμός συλλογής μονάδων αίματος -και συνεπώς μοριακών ελέγχων- εντοπίστηκε τον περασμένο Ιούνιο (56.480) με τον περασμένο Μάρτιο να ακολουθεί με 56.441 τεστ.

Τα περισσότερα θετικά δείγματα COVID-19 εντοπίζονται τον περασμένο μήνα (6.539) αντικατοπτρίζοντας την σφοδρότητα του τρίτου κύματος της πανδημίας που περνάει η χώρα μας. Τα πιο πρόσφατα στοιχεία για τον Απρίλιο του 2021 δείχνουν ότι μέχρι στιγμής έχουν εξεταστεί 28.331 δείγματα, με τα θετικά να ανέρχονται σε 3.248.

«Οι προαναφερθέντες (ενδεικτικοί) αριθμοί, καταδεικνύουν τη μεγάλη συνεισφορά του ΕΚΕΑ στην τιτάνια προσπάθεια για την αντιμετώπιση της πανδημίας, μια προσπάθεια που θα συνεχιστεί και μετά την επιστροφή της υγειονομικής κανονικότητας, με τον καθοριστικό ρόλο του φορέα να έχει εμπεδωθεί πλήρως από την ελληνική κοινωνία. Σήμερα περισσότερο από ποτέ, είναι σημαντικό για όλους μας να νιώσουμε ότι μαζί είμαστε δυνατότεροι» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας.

Σημειώνεται πως το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας συνεχίζει να αναβαθμίζει τον εξοπλισμό του (όλες οι διαδικασίες είναι πλήρως αυτοματοποιημένες) και το έμψυχο δυναμικό του (με πρόσληψη εξειδικευμένου επικουρικού προσωπικού). Τα εργαστήρια μοριακού ελέγχου του φορέα που διαθέτουν εξοπλισμό και τεχνολογία αιχμής μεγάλης δυναμικότητας για τον συγκεντρωτικό μοριακό έλεγχο του αίματος, αξιοποιήθηκαν πολύ νωρίς και για τον μοριακό έλεγχο του SARS-CoV-2, λιγότερο από ένα μήνα μετά την εξάπλωση της πανδημίας στην χώρα μας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πόσο ασφαλές είναι να γίνεις δώσεις αίμα κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Διαφωνίες των επιστημόνων για την παραγωγή αντισωμάτων μετά το COVID-19

Δώσε αίμα, σώσε ζωές

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ύαινες κατασπάραξαν Νεάντερταλ κοντά στη Ρώμη

Νεάντερταλ: Η περιοχή της σημερινής ιταλικής πρωτεύουσας ήταν κάποτε επικίνδυνη όσο η αφρικανική σαβάνα: οστά εννέα ανθρώπων του Νεάντερταλ που βρέθηκαν σε σπηλιά κοντά στη Ρώμη φέρουν χαρακιές που πιθανότατα προέρχονται από δόντια ύαινας, όπως ανακοίνωσαν οι αρχαιολόγοι που υπογράφουν τη σημαντική ανακάλυψη.

Μια αγκαλιά την ημέρα μπορεί να κρατήσει τις ρυτίδες μακριά

Σεξ Δέρμα: Το σεξ και η φυσική οικειότητα μπορούν πραγματικά να σας δώσουν πολύ περισσότερα από μια στιγμιαία κατάσταση ευδαιμονίας. Για την μακροχρόνια υγεία & ευεξία του δέρματός σας, το σεξ είναι εξίσου σημαντικό όσο η ισορροπημένη διατροφή και μια καλή ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας.

Το mindfulness αυξάνει την ικανότητα εστίασης της προσοχής

Mindfulness Οφέλη Εγκέφαλος: Πολλά έχουν γραφτεί για τα οφέλη της πρακτικής του mindfulness. Έρευνες δεικνύουν ότι η συνειδητότητα μπορεί να αντισταθμίσει το άγχος, να ανακουφίσει τον χρόνιο πόνο, ακόμη και να βελτιώσει πτυχές της διάθεσης, της σκέψης και της μνήμης. Αλλά πώς λειτουργεί η συνειδητότητα; Προάγει το mindfulness πραγματικά ανιχνεύσιμες αλλαγές στον εγκέφαλο;

Sea moss: Μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

Θάλασσα Βρύα: Τα βρύα της θάλασσας μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους λόγω της περιεκτικότητάς τους σε καρραγενάνες, οι οποίες μπορούν να αυξήσουν το αίσθημα του κορεσμού, να μειώσουν το σωματικό λίπος και να βελτιώσουν την υγεία του εντερικού σας συστήματος.

Οι σημαντικότεροι λόγοι για να εντάξετε το περπάτημα στην ρουτίνα άσκησής σας

Αθλητισμός Οφέλη Περπάτημα: Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να εντάξετε το περπάτημα στην ρουτίνα άσκησής σας. Η λίστα των ωφελών που φέρνει το περπάτημα στη ζωή σας είναι μακρά. Στο κείμενο που ακολουθεί μπορείτε να πάρετε μια ιδέα.

Διατροφή : Έτσι θα αποφύγετε την κατανάλωση θερμίδων

Διατροφή : Δεδομένου ότι τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες είναι παντού, είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να προγραμματίσετε μπροστά για να βεβαιωθείτε ότι έχετε υγιεινές επιλογές.

Παράνοια : Αυταπάτη η εκδήλωση μίας αλήθειας

Παράνοια : Μια νέα ανασκόπηση υποδηλώνει ότι η παράνοια μπορεί να αποτελεί μέρος μιας κανονικά λειτουργούσας ψυχολογίας που έχει ως στόχο τον εντοπισμό και την αποφυγή κοινωνικών απειλών