Επιστημονικά Νέα

ΕΡΕΥΝΑ: Το φιλί κάνει καλό στην υγεία

Μια νέα μελέτη αποκάλυψε ότι το φιλί είναι καλό για την υγεία σας αφού, σας εκθέτει σε υγιή βακτήρια που είναι απαραίτητα για την πέψη και την πρόληψη των ασθενειών.

Επιστήμονες στο Micropia – το πρώτο μουσείο των μικροβίων στον κόσμο – στο Άμστερνταμ έχουν ανακαλύψει ότι η ποσότητα των βακτηρίων μεταφέρεται κατά ένα γαλλικό φιλί είναι οκτώ φορές υψηλότερη από ό, τι εθεωρείτο μέχρι σήμερα, αναφέρει Chicago Tribune. Αυτό είναι καλή είδηση, ιδίως για όσους επιδίδονται σε μακρά φιλιά με τους εταίρους τους.

«Αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι όταν μπορείτε να αποκτήσετε τα βακτήρια από το περιβάλλον σας ή το σύντροφό σας, τα οποία οδηγούν σε αυξημένη ποικιλομορφία, άρα περισσότερα είδη, ενώ υπάρχουν κάποιες ενδείξεις ότι αυτό είναι πραγματικά καλό για την υγεία σας, γιατί θα είστε σε θέση να αναπτύξετε περισσότερα αντισώματα κατά των εισβολών των παθογόνων μικροοργανισμών », δήλωσε ο μικροβιολόγος Remco Kort.

Για τη μελέτη αυτή, αναλύθηκαν τα φιλιά ως συνήθεια 21 ζευγαριών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι μεταφέρθηκαν ογδόντα εκατομμύρια μικρόβια κατά τη διάρκεια δέκα δευτερολέπτων γαλλικού φιλιού. Και αν –το φιλί- το έκαναν εννέα φορές την ημέρα, σύντομα μοιράζονται παρόμοιες κοινότητες των βακτηρίων του στόματος, γράφει Chicago Tribune.

Οι μικροοργανισμοί στο σώμα μας είναι απαραίτητοι για την πέψη των τροφίμων και την πρόληψη των ασθενειών που σημαίνει ότι τα φιλιά μας είναι εκτεθειμένα σε υγιή βακτήρια.

Αυτά τα Χριστούγεννα, κάντε μια χάρη στην υγεία σας και μοιραστείτε μερικά υγιή βακτήρια μέσω του φιλιού, με τον σύντροφό σας, κάτω από το γκι.

Το τεστ ομιλίας ενός λεπτού θα μπορούσε να βοηθήσει στην αξιολόγηση του κινδύνου άνοιας

Τι είναι η αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα και πώς αντιμετωπίζεται;

Aγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα: Η αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα (AS) είναι μια χρόνια φλεγμονώδης νόσος που επηρεάζει κυρίως τη σπονδυλική στήλη, προκαλώντας πόνο, δυσκαμψία και τελικά σύντηξη των σπονδύλων.

Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα: Αιτίες, συμπτώματα και αντιμετώπιση

Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα: Η κατανόηση και η αντιμετώπιση των πρώιμων σημείων του Συνδρόμου Καρπιαίου Σωλήνα μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα ζωής αποτρέποντας μακροχρόνιες βλάβες.