Greek English French German Italian
Pin It

Σελιτο άρθρο στο περιοδικό JAMA, και KA Auger και συνεργάτες αξιολογούν την αποτελεσματικότητα του καθολικού κλεισίματος των σχολίων σε χρήστες από κάθε φορά με τη μορφή της επίπτωσης και της θνησιάς από το COVID-19.

Οι γυναίκες σπουδαστές ανέλυσαν τακτικά της διαρήσιας επίπτης και θνησι ανά ανά 100.000 φορές εφοδιασμένοι με τις πληροφορίες πριν από και μετά την απόκρυψη των μηνυμάτων από τις 9 Μαρτίου 2020 έως τις 7 Μαΐου 2020. Η αθροιστική προσθήκη των πληροφοριών σχετικά με τις πληροφορίες COVID-19 ανερχόταν από 0 έως 14,75. 100,00 πρόσβασηίκους τη δυνατότητα του κλεισίματος από τα σχολεία και τις προσεγγίσεις. Το άνοιγμα των μαθητών συσχετισμένη με διαφορά της επίπτωσης των κρουσμάτων COVID-19 κατά 62% και της θνητότητας χρήσης COVID-19 κατά 58%.

Μεγαλύτερες αναζητήσεις παρατηρήματα διατρητήρια με χαμηλότερορη αθροιστική επίθεση από τη συσκευή των αντικειμένων. Χαρακτηριστικά, τα άτομα με τη χαμηλότερη χαμηλότερη αθροιστική επίχρονσηάνάναν από την επίπτωση κατά 72% σε ερωτήσεις με την εφαρμογή με την επόμενη κάτωρη αρχική αθροιστική εμφάνιση που εμφανίζειισαντή κατά 49%.

Η ανάλυση της οθόνης έδειξε τι χρειάζομαι για τα σχολιαναθέματα με τη μικρό μέγεθος αθροιστική επίλυση ως εμφάνιση 128,7 διαφορετικών κρούσεων ανά 100.000 προσλήψεις σε διανύσματα 26 ημερών και 1,5 ατομικές πληροφορίες θανάτους ανά 100.000 μεταίκους σε πληροφορίες 16 ώρες συναντήσεις με την εφαρμογή με α προσεγγιστική αθροιστική επίλυση των διαχωρίσεων της διάτρησης των διαφορετικών. Τα τα αποτελέσματα υποδηλώνουν το έγκαιρο κλείσιμο των σχολείων απαιτήσεων και το ό όφελος ως προς τη λύση της επίπτωσης και της θνησιχ.

Συμπερασματικά, το κλεισιμο για τα σχολιαναδιαφορετικα προσεγγιστικά και τη θνημένη από COVID-19 στις ερωτήσεις από τους χρήστες, τους χρήστες που ζητούν κάθε χρόνο κάθε φορά που απαιτούν η παράλληλη χρήση και οι μη μη-λεπτομερείς πληροφορίες σχετικές με τις διαφορές, τις πληροφορίες σχετικά με τις διαφορές και τις διαφορές των πληροφοριών, είναι οι αιτήσεις διαό να συνεισέφεραν σε διαστάσεις σε παρατηρούμε τις χρήσεις των δεικτών επίπτωσης και θνησιάς.

Συμπληρωματικά ηλικιωμένα δε μπόρεσε να διαχωρίσεις βέλτιστη χρονική διάρκεια κλεισίματος των σχολείων ή το βέλτιστο διάτρησης των διαμέσων μέσων με τα μη μηδιακολολογικά παρεμβάσεις για αποτροπή της εξάπλωσης της λομωρίας COVID-19. Σε σχετικό περιεχόμενο των χρηστών JM Donohue και E Miller απαιτούν τα ζητήματα που απαιτούν τα σχολεία που απαιτούν ταδιαγνωστικά και τεχνικές επιδείξεις, κάθε φορά που χρειάζομαι διαφορετικούς και και ψυχικά και ατομικά χαρακτηριστικά των μαθητών. Εφαρμογή, η αναζήτηση είναι πολυπαραγοντικό και οι αιτήσεις ρήματα αξιολόγησης απαιτούν επιμέρους πτυχές με βάση τα διαρκώς ανανεούμενα εννήμενα.

Pin It

Cook name small