Greek English French German Italian
5
Pin It

Η καούρα ή γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση (ΓΟΠ) είναι εξαιρετικά επώδυνη και μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην ποιότητα της ζωής, αλλά υπάρχουν τρόποι για να την αποφύγετε.


Αποφύγετε τον ύπνο μετά από βαριά γεύματα


Μετά το φαγητό, το καλύτερο είναι να περιμένετε τουλάχιστον δύο με τρεις ώρες πριν πάτε για ύπνο. Αυτό θα δώσει στο στομάχι σας το χρόνο να χωνέψει το γεύμα μέσα από το πεπτικό σας σύστημα, αφήνοντας το άδειο με αποτέλεσμα λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσετε παλινδρόμηση όταν ξαπλώνετε.


Αν δεν σας αρέσει να περιμένετε αρκετή ώρα μέχρι να πάτε για ύπνο μετά το γεύμα σας, τουλάχιστον προσπαθήστε να καταναλώσετε κάτι ελαφρύ.


Κόψτε το κάπνισμα


Το κάπνισμα μπορεί να κάνει τα συμπτώματα της καούρας πιο επώδυνα


Καταναλώστε το φαγητό σας αργά


Η γρήγορη κατανάλωση του φαγητού σας δεν θα βοηθήσει τη διαδικασία της πέψης, καθώς οδηγεί σε υπερκατανάλωση τροφής που θα κάνει το στομάχι σας να γεμίζει υπερβολικά με αποτέλεσμα να προκληθεί αίσθημα καψίματος και καούρας.


Το βιαστικό γεύμα, ή το άγχος κατά τη διάρκεια του φαγητού, θα κάνει επίσης το στομάχι να παράγει περισσότερο οξύ. Επομένως, πάρτε το χρόνο σας και απολαύστε το φαγητό σας αργά και με ηρεμία.


Κρατείστε ημερολόγιο


Καλό είναι να έχετε ένα τετράδιο στο οποίο να σημειώνετε τις περιστάσεις κάτω από τις οποίες σας δημιουργήθηκε το αίσθημα καούρας ώστε να γνωρίζετε τι να αποφύγετε την επόμενη φορά. Το τετράδιο αυτό, μπορεί να φανεί ένα χρήσιμο εργαλείο στο γιατρό σας, αφού βάσει αυτού μπορεί να προσανατολισθεί καλύτερα στη θεραπεία σας εφόσον χρειαστεί.


Η σημασία της άσκησης


Κάνοντας συχνά κάποια μορφή άσκησης, μπορείτε να βοηθήσετε στον περιορισμό της καούρας. Λίγη προσοχή βέβαια, στους κοιλιακούς, εφόσον μπορούν να ενεργοποιήσουν το οξύ του στομάχου. Τέλος, καλό θα ήταν να επιλέγετε να ασκείστε τουλάχιστον 2 ώρες μετά το γεύμα σας.

Pin It

Cook name