Ασφάλιση Υγείας

Ασύμφορη η αναγνώριση πλασματικών ετών Ασφάλισης

Ασύμφορη η αναγνώριση πλασματικών ετών Ασφάλισης

‘’ Η κυβέρνηση εκτός της διάλυσης της Κοινωνικής Ασφάλισης κάνει ασύμφορη την αναγνώριση πλασματικών ετών Ασφάλισης, οδηγώντας έτσι όλους να κάνουν χρήση του δικαιώματος σύνταξης.’’ τονίζει η Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν

Η εξαγορά σήμερα πλασματικών ετών ασφάλισης κατά μήνα είναι 6,67% επί του συντάξιμου μισθού (βασικός 31/10/2011 + 140,80 ευρώ).

Οι αιτήσεις εξαγοράς μέχρι τώρα εξετάζονται στο Γ.Λ.Κ. κατά την συνταξιοδότηση. Στο Σχέδιο Νόμου που κατατέθηκε στη Βουλή θεσμοθετείται αύξηση του ποσοστού των εξαγορών πλασματικών ετών στο 20% του Συντάξιμου μισθού. Συντάξιμος μισθός που θα είναι πια το σύνολο των αποδοχών.

Στο άρθρο 15 του Νομοσχεδίου προβλέπεται ότι: « όπου για την αναγνώριση των πλασματικών αυτών χρόνων ασφάλισης προβλέπεται καταβολή εισφοράς, η αναγνώριση γίνεται με την καταβολή από τον ασφαλισμένο για κάθε μήνα αναγνωριζόμενου χρόνου ασφάλισης της εισφοράς ασφαλισμένου και εργοδότη, στο ποσοστό που ισχύει κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης εξαγοράς. Η ως άνω εισφορά υπολογίζεται επί των συντάξιμων αποδοχών του ασφαλισμένου κατά το μήνα υποβολής της αίτησης εξαγοράς και, εφόσον έχει διακοπεί η απασχόληση, επί των αποδοχών του τελευταίου μήνα απασχόλησης αναπροσαρμοσμένων κατά την ετήσια μεταβολή μισθών, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Το συνολικό ποσό της κατά τα ανωτέρω εξαγοράς καταβάλλεται σε τόσες μηνιαίες δόσεις, όσοι είναι οι μήνες που αναγνωρίζονται. Το ποσό αυτό μπορεί να καταβληθεί εφάπαξ, οπότε παρέχεται έκπτωση 15%.

Με το άρθρο 5 του Νομοσχεδίου «Ενιαίοι κανόνες ασφάλισης – παροχών υπαλλήλων Δημοσίου» από 1/1/2017 το συνολικό ποσοστό εισφοράς κλάδου σύνταξης στον ΕΦΚΑ ασφαλισμένου και εργοδότη ορίζεται σε 20% επί των συντάξιμων μηνιαίων αποδοχών των προσώπων της παρ. 1α του άρθρου 4, όπως αυτές ισχύουν κάθε φορά και κατανέμεται κατά 6,67% σε βάρος του ασφαλισμένου και κατά 13,33% σε βάρος του Δημοσίου και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 περ. γ του παρόντος. ‘’ Θεσμοθετείται λοιπόν στο Δημόσιο εισφορά εργοδότη ύψος 13,33% που στις εξαγορές πλασματικών ετών επιβαρύνουν τον ασφαλισμένο.

Οι υπάλληλοι που κατέθεσαν άμεσα αιτήσεις εξαγοράς πλασματικών ετών (πριν την ψήφιση του Νομοσχεδίου) κινδυνεύουν να εξεταστούν σε σύντομο χρονικό διάστημα και όχι κατά την συνταξιοδότηση, μεθοδεύοντας έτσι η κυβέρνηση νέες μειώσεις των μισθών (έμμεσες). Είναι γνωστό ότι δεν παρέχεται η δυνατότητα επαναφοράς του αιτήματος εξαγοράς σε περίπτωση μη αποδοχής του πρώτου αιτήματος.’’ Σημειώνει η Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν.

Αναρωτιέται η Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν. ” Ποιος Δημόσιος Υπάλληλος μπορεί να διαθέτει σήμερα 300 ευρώ το μήνα για εξαγορά πλασματικών ετών ασφάλισης, από τον ήδη κουτσουρεμένο μισθό του;” Λόγος βέβαια για τους ιδιωτικούς υπάλληλους των οποίων  ο μισθός  έχει φτάσει 300 ευρώ και η ασφάλιση είναι ανύπαρκτη … δεν κάνει κανένας …. συνεχίζουμε να έχουμε πολίτες δύο, τριών μπορεί και τεσσάρων ταχυτήτων …..

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οι βρετανικές ασφαλιστικές εταιρείες πιέζονται για την αύξηση των ασφαλίστρων αυτοκινήτων

Άνοιξε η πλατφόρμα για το επίδομα μητρότητας σε μη μισθωτές

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ΑΑΔΕ: Ξεκίνησαν οι τροποποιητικές δηλώσεις Ε9

ΑΑΔΕ: Οι ιδιοκτήτες ακινήτων μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή για να διορθώσουν τυχόν ανακρίβειες στις φορολογικές τους δηλώσεις ΕΝΦΙΑ, με αποτέλεσμα η ΑΑΔΕ να εκδώσει ενημερωμένη εκκαθαριστική δήλωση.

Η ασφαλιστική αγορά της Φλόριντα συνεχίζει να ενισχύεται το 2024

Μετά τις νομοθετικές μεταρρυθμίσεις που είχαν σχεδιαστεί για την προώθηση της σταθερότητας της αγοράς, εγκρίθηκαν οκτώ ασφαλιστές ακινήτων και ατυχημάτων να εισέλθουν στην ασφαλιστική αγορά της Φλόριντα.

Ποιο είναι το μέλλον της ασφάλισης αυτοκινήτων;

Η τηλεματική, η ενοποίηση των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής, επιτρέπει στους ασφαλιστές να συλλέγουν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την οδηγική συμπεριφορά, τη χρήση του οχήματος και τις συνθήκες του δρόμου.