Pin It

Ειδικά τώρα που το καλοκαίρι κάνουμε διάφορες μετακινήσεις, πολλά είναι τα ποσοστά των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν δυσκοιλιότητα. Και ξαφνικά, στις διακοπές βλέπετε την κοιλιά σας να πρήζεται και να αισθάνεστε μια δυσφορία.

Τι μπορείτε να κάνετε;

Οι φυτικές ίνες βοηθούν εξαιρετικά σε αυτήν την περίπτωση και μπορείτε να τις βρείτε σε δημητριακά, φρούτα, λαχανικά και ξηρά δαμάσκηνα. Πιο συγκεκριμένα, οι τροφές που κάνουν καλό κατά της δυσκοιλιότητας είναι τα φρούτα (ροδάκινα, βατόμουρα, πορτοκάλια, μανταρίνια, αχλάδια, καρπούζια, πεπόνια, μούρα) λαχανικά (κολοκύθια, μπρόκολο, λαχανάκια βρυξελλών, λάχανο, κουνουπίδι, σπανάκι), προϊόντα ολικής αλέσεως (ψωμί, δημητριακά), όσπρια (φασόλια, λουβί). Αντίστοιχα, καλό θα ήταν να περιοριστεί η κατανάλωση τροφίμων που έχουν λίγες ή καθόλου φυτικές ίνες (πίτσα, παγωτό, τυρί, κρέας), τα διάφορα επεξεργασμένα ή κατεψυγμένα φαγητά, καθώς και τροφές όπως είναι το άσπρο ψωμί, το αποφλοιωμένο ρύζι, η πατάτα, το καρότα, η μπανάνα και τα ζυμαρικά.

Το νερό είναι επίσης πολύ σημαντικός παράγοντας που βοηθάει στην καταπολέμηση της πάθησης, ενώ αντίστοιχα η υπερβολική πρόσληψη αλκοόλ και καφεΐνης μπορεί να δημιουργήσει επιπρόσθετα προβλήματα.

Pin It