Pin It

Ορισμένες μέρες, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν τόσο πολύ που η ζέστη παύει να κινείται σε ανεκτά όρια. Είναι τότε που νιώθεις ότι σιγά - σιγά θα αρχίσεις μάλλον να «λιώνεις» κι ότι ειδικά την ώρα που τρως αν και πεινάς σε ανυπολόγιστο βαθμό, το φαγητό αποτελεί ένα ακόμη βάσανο που πολλές φορές καταλήγει να αυξάνει ακόμα περισσότερο τη σωματική σου θερμοκρασία.

Επειδή, όμως, το να μη φας δεν αποτελεί ρεαλιστικό σενάριο, η επένδυση σε άκρως ενυδατικές τροφές θα σε βοηθήσει, όχι μόνο να αποφύγεις την αφυδάτωση, αλλά και να νιώσεις συνολικά μία μεγαλύτερη δροσιά.

Οι τροφές που θα σε βοηθήσουν να ενυδατωθείς και να δροσιστείς βρίσκονται αμέσως πιο κάτω.

Εμπνεύσου και για ένα ενυδατικό smoothie.

  1. Καρπούζι: Το καρπούζι αποτελείται από νερό σε ποσοστό που αγγίζει το 92%, ενώ έχει κάλιο, που συνδυαστικά σε κρατά ενυδατωμένη.
  2. Αγγούρι: Αν το καρπούζι θεωρείται ιδανική τροφή για ενυδάτωση, το αγγούρι σίγουρα έρχεται να προστεθεί σε αυτήν την παρέα, αφού το 96% της σύστασής του είναι νερό.
  3. Ανανάς: Πλούσιος σε νερό και γεμάτος με βιταμίνες, ο ανανάς είναι ένα φρούτο που θα σε ενυδατώσει και θα τονώσει το σύστημά σου.
  4. Φράουλα: Πάνω από 90% νερό και 5% της προτεινόμενης ημερήσιας πρόσληψης σε κάλιο, η φράουλα αποτελεί έναν καλό σύμμαχο για να ενυδατώσεις τον οργανισμό σου.
  5. Ντομάτα: Η ντομάτα είναι μία εξαιρετική πηγή ενυδάτωσης ενώ παράλληλα έχει λυκοπένιο, ένα αντιοξειδωτικό στοιχείο, που μπορεί μέχρι και να προστατεύσει τον οργανισμό από τον καρκίνο.
Pin It