Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Vodafone Βusiness : Ανέλαβε το Market Pass

Vodafone Βusiness : Ανέλαβε το Market Pass

To Vodafone Βusiness ανέλαβε τον σχεδιασμό , Υλοποίηση και λειτουργία του Market Pass.

To Vodafone Βusiness ως ανάδοχος του διαγωνισμού που διενεργήθηκε από την «Κοινωνία της Πληροφορίας» για το έργο: «Σχεδιασμός Υλοποίηση και Λειτουργία του Συστήματος για την χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης από τον κρατικό προϋπολογισμό με σκοπό την κάλυψη μέρους του αυξημένου κόστους των νοικοκυριών λόγω της σημαντικής αύξησης του δείκτη τιμών καταναλωτή (MARKET PASS)», ολοκλήρωσε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της εν λόγω εφαρμογής.


Στο πλαίσιο της σύμβασης, τo Vodafone Βusiness παρέδωσε μια διαλειτουργική και φιλική προς το χρήστη εφαρμογή με βάση τις προδιαγραφές που ορίστηκαν από την διαγωνιστική διαδικασία.

Ο Γιώργος Τζανετάκος, Γενικός Διευθυντής του Vodafone Business, δήλωσε σχετικά: «Το Vodafone Business εξακολουθεί να συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό του δημόσιου τομέα μέσα από την ανάληψη έργων τεχνολογίας με σημαντικά οφέλη τόσο για τους πολίτες όσο και για τους ίδιους τους οργανισμούς. Η ομάδα του Vodafone Business συνεχίζει τη δυναμική της πορεία υποστηρίζοντας τους Δημόσιους φορείς, ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πολιτών όντας περισσότερο αποδοτικοί, ευέλικτοι και ανθεκτικοί.»

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Εκδήλωση ενημέρωσης για τις εφαρμογές "Έξυπνες Πόλεις" του Vodafone Business & Δημόκριτος

Επάρκεια στις ψηφιακές δεξιότητές τους βλέπουν οι Έλληνες εκπαιδευτικοί

Freedom Pass: Άνοιξε η πλατφόρμα για τα 50 δωρεάν GB για τους 15-17

Vodafone: Πρόγραμμα τηλεϊατρικής εκμηδενίζει τις αποστάσεις

Πρόγραμμα τηλεϊατρικής: σε 100 απομακρυσμένες & ακριτικές περιοχές

Τα νέα τηλεφωνικά νούμερα του ΕΟΠΥΥ & οι χρεώσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η MSD Ελλάδος κατέκτησε 3 διακρίσεις

Χρυσό, Αργυρό και Χάλκινο Βραβείο για την εσωτερική επικοινωνία, τη στρατηγική DEI και το πρόγραμμα επικοινωνίας εθελοντισμού της MSD.

O Δημήτρης Παπαγεωργίου ανέλαβε την Γενική Διεύθυνση της Takeda για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα

 O Δημήτρης Παπαγεωργίου αναλαμβάνει από τη Δευτέρα 2 Ιουνίου 2025 τη Γενική Διεύθυνση της βιοφαρμακευτικής εταιρείας Takeda για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, διαδεχόμενος την Cornelia Zanetti.

Boehringer Ingelheim Ελλάς.Δράσεις ουσίας για ένα πιο πράσινο μέλλον

 Με πυξίδα τη βιώσιμη ανάπτυξη και βασικό πυλώνα δράσης το MORE GREEN, η Boehringer Ingelheim Ελλάς επιβεβαιώνει έμπρακτα τη δέσμευσή της στην προστασία του περιβάλλοντος και στη μετάβαση σε ένα μοντέλο χαμηλών εκπομπών άνθρακα.

ΣΦΕΕ: Συνεργασία και Καινοτομία για Ανάπτυξη Κλινικών Μελετών

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κλινικών Μελετών (20 Μαΐου), ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) τονίζει τον σπουδαίο ρόλο της Κλινικής Έρευνας για την προαγωγή της Δημόσιας Υγείας.

Close Icon