Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Τουρισμός Τράπεζα: Προσφέρει δωρεάν 65.000 αεροπορικά εισιτήρια AEGEAN

Τουρισμός Τράπεζα: Προσφέρει δωρεάν 65.000 αεροπορικά εισιτήρια AEGEAN

Η τράπεζα από τον περασμένο Μάιο, έχει ανακοινώσει ευρύ πρόγραμμα διετούς διάρκειας (2020 – 2021) για τη στήριξη του τουρισμού συνολικού ύψους 750 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ συνεχίζει με ενέργειες που αφορούν και ιδιώτες πελάτες, διευρύνοντας το πρόγραμμα υποστήριξης με όσο το δυνατόν περισσότερους κλάδους, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορών.

Τουρισμός Τράπεζα: Ο τουρισμός άνοιξε και η Eurobank στηρίζει την προσπάθεια επανεκκίνησης των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων προσφέροντας δωρεάν στους πελάτες της περισσότερα από 65 χιλιάδες αεροπορικά εισιτήρια, σε συνεργασία με την AEGEAN, για ελληνικούς προορισμούς.Με τη συγκεκριμένη ενέργεια η Eurobank – η τράπεζα του τουρισμού – έρχεται να στηρίξει την αναπτυξιακή προσπάθεια της χώρας, βασικός βραχίονας της οποίας είναι η επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού.


Και παράλληλα συμβάλλει στην ανάγκη των πελατών της να επιστρέψουν στην κανονικότητα, μετά από την, αντικειμενικά, δύσκολη περίοδο της πανδημίας.

Η προσφορά της τράπεζας προβλέπει τη διάθεση 2 εισιτηρίων μετ’ επιστροφής, ανά πελάτη, που εμπίπτει σε συγκεκριμένες προϋποθέσεις, προκειμένου να ταξιδέψουν σε κάποιον ελληνικό προορισμό.

Συγκεκριμένα το πρόγραμμα αφορά επιλεγμένους πελάτες Personal Banking της Eurobank, οι οποίοι τα τελευταία, προ πανδημίας, χρόνια, έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον 1 συναλλαγή για να κλείσουν αεροπορικά εισιτήρια ή ξενοδοχείο, χρησιμοποιώντας χρεωστική ή πιστωτική κάρτα Eurobank, που συμμετέχει στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή.

Υπενθυμίζεται ότι η Eurobank με σειρά ενεργειών από την αρχή της πανδημικής κρίσης στηρίζει εμπράκτως τον ελληνικό τουρισμό και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη σημαντικότερη βιομηχανία της χώρας.

Η τράπεζα από τον περασμένο Μάιο, έχει ανακοινώσει ευρύ πρόγραμμα διετούς διάρκειας (2020 – 2021) για τη στήριξη του τουρισμού συνολικού ύψους 750 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ συνεχίζει με ενέργειες που αφορούν και ιδιώτες πελάτες, διευρύνοντας το πρόγραμμα υποστήριξης με όσο το δυνατόν περισσότερους κλάδους, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορών.

Αλλά και η AEGEAN συμμετέχει ενεργά στην στήριξη του ελληνικού τουρισμού. Μαζί με τον ΕΟΤ ένωσαν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό με την διαφημιστική καμπάνια «Sunshine Discount».

Συγκεκριμένα, η αεροπορική εταιρεία προσφέρει έκπτωση στα εισιτήρια που μπορεί να φτάσει και στο 40% και εξαρτάται από τη διαφορά θερμοκρασίας ανάμεσα στη χώρα προέλευσης του επισκέπτη και τη θερμοκρασία του ελληνικού προορισμού.

Η καμπάνια – με δεδομένο το εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας, αλλά και το πλήθος των εμπειριών που μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης που θα επισκεφθεί τη χώρα μας – έχει στόχο να στηρίξει την προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών όλον το χρόνο.

Και όπως έχει δηλώσει ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, η φετινή καμπάνια βασίζεται σε μία πρωτότυπη ιδέα και δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά.

Γι’ αυτό όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά θερμοκρασίας του τόπου αφετηρίας σε σχέση με την Ελλάδα, τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια της AEGEAN.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Κορωνοιός Πανδημία : Όσα πρέπει να ξέρετε πριν τις διακοπές σας

Έτοιμο προς χρήση το ψηφιακό πιστοποιητικό - Μητσοτάκης: Έτοιμοι να το ενεργοποιήσουμε πριν την 1η Ιουλίου

Έτοιμη να δεχτεί τουρίστες η Ελλάδα - Τα υγειονομικά πρωτόκολλα και οι κανόνες ασφαλείας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

H DEMO στους 10 πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025

Στους 10 πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025, διακρίθηκε η DEMO, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας, κατακτώντας την 9η θέση, σύμφωνα με την έρευνα Employer Brand της Randstad για το 2025.

Η MSD Ελλάδος κατέκτησε 3 διακρίσεις

Χρυσό, Αργυρό και Χάλκινο Βραβείο για την εσωτερική επικοινωνία, τη στρατηγική DEI και το πρόγραμμα επικοινωνίας εθελοντισμού της MSD.

O Δημήτρης Παπαγεωργίου ανέλαβε την Γενική Διεύθυνση της Takeda για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα

 O Δημήτρης Παπαγεωργίου αναλαμβάνει από τη Δευτέρα 2 Ιουνίου 2025 τη Γενική Διεύθυνση της βιοφαρμακευτικής εταιρείας Takeda για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, διαδεχόμενος την Cornelia Zanetti.

Boehringer Ingelheim Ελλάς.Δράσεις ουσίας για ένα πιο πράσινο μέλλον

 Με πυξίδα τη βιώσιμη ανάπτυξη και βασικό πυλώνα δράσης το MORE GREEN, η Boehringer Ingelheim Ελλάς επιβεβαιώνει έμπρακτα τη δέσμευσή της στην προστασία του περιβάλλοντος και στη μετάβαση σε ένα μοντέλο χαμηλών εκπομπών άνθρακα.

Close Icon