Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Στα δικαστήρια η J&J για την επιδημία οπιοειδών

Στα δικαστήρια η J&J για την επιδημία οπιοειδών

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Η J&J κατηγορήθηκε ότι ξεκίνησε μια “εκστρατεία πλύσης εγκεφάλου πολλών δισεκατομμυρίων” για να πουλήσει τα οπιοειδή φάρμακά της. Αλλά το αν πρέπει η J & J να θεωρηθεί υπεύθυνη για την κρίση των οπιοειδών πρέπει να αποφασίσει ένας δικαστής.

Οι εισαγγελείς και η εταιρεία είχαν τις καταληκτικές αγορεύσεις τους τη Δευτέρα στην πρώτη δίκη, κατά την οποία η φαρμακευτική εταιρία αντιμετώπισε άμεσες κατηγορίες για πρόκληση επιδημίας οπιοειδών. Η Οκλαχόμα έχει ήδη καταδικάσει τις Purdue Pharma και Teva για συνολικό ποσό 355 εκατομμυρίων δολαρίων, αλλά η ετυμηγορία της J & J θα μπορούσε να αυξήσει τις πιθανότητες για 1.600 ενοποιημένες αγωγές εναντίον κατασκευαστών οπιοειδών σε ομοσπονδιακό δικαστήριο στο Κλίβελαντ.

Ο δικηγόρος Μπραντ Μπέκγουορτ δήλωσε ότι η J & J τόνισε τα οφέλη για την υγεία των οπιοειδών προϊόντων της, παρά το γεγονός ότι γνώριζε τον κίνδυνο του εθισμού. Αυτή η ώθηση στο μάρκετινγκ συνέβαλε στην επιδημία των οπιούχων στην Οκλαχόμα τα τελευταία χρόνια, δήλωσε ο Beckworth.

“Δεν έφτασαν εδώ από καρτέλ του Μεξικού”, δήλωσε ο Beckworth για τα οπιοειδή. “Έφτασαν εδώ από το φαρμακευτικό καρτέλ, και ο βασικός πυρήνας όλων αυτών είναι η Johnson & Johnson.” Σε μια συνάντηση για τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου με επενδυτές την Τρίτη, ο οικονομικός διευθυντής της J & J Joe Wolk δήλωσε ότι τα γεγονότα της υπόθεσης «απλά δεν ευθυγραμμίζονται με το τι ισχυρίζεται το κράτος» και ότι τα προϊόντα της εταιρείας σχεδιάστηκαν για να αποτρέψουν την κατάχρηση παρά να την προκαλέσουν.

Ο Wolk δήλωσε ότι η J & J συμφώνησε ότι η Οκλαχόμα παρουσίασε επιδημία οπιοειδών, αλλά υποβάθμισε τον ρόλο της εταιρείας σε αυτήν, λέγοντας ότι λιγότερο από το 1% των οπιούχων φαρμάκων του Medicare προήλθε από προϊόντα της J & J.

Η κατηγορία ήταν ότι η J & J όχι μόνο προώθησε τα δικά της οπιοειδή φάρμακα στην αγορά της Οκλαχόμα αλλά δημιούργησε επίσης ένα στέλεχος “μεταλλαγμένης” παπαρούνας το 1994 που επέτρεψε στην εταιρεία να παράγει μεγάλες ποσότητες οπιοειδών . Η J & J επίσης συνεργάστηκε με την Purdue για για να καθορίσει τις ανάγκες εφοδιασμού της αγοράς.

Η Purdue και η ιδρυτική οικογένειά της, οι Sacklers, βρίσκονται στο επίκεντρο εκατοντάδων αγωγών για το ρόλο τους στην εθνική επιδημία οπιοειδών. Η Purdue στο παρελθόν επένδυσε στην Οκλαχόμα 270 εκατομμύρια δολάρια, με τα περισσότερα από αυτά να αφορούν σε ένα νέο ερευνητικό κέντρο φαρμάκων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Biogen: Ενίσχυση της κλινικής έρευνας για βελτίωση των εκβάσεων στη Νωτιαία Μυϊκή Ατροφία

Η Νέα Εποχή του ΥΓΕΙΑ-ΜΗΤΕΡΑ: Η μετεξέλιξη του μεγαλύτερου νοσηλευτικού συγκροτήματος της χώρας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Johnson & Johnson: Στηρίζοντας τη νεανική επιχειρηματικότητα και καινοτομία στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Gen-E

Το βραβείο «J&J Brilliant STEM Innovation» απένειμε ο Daniel Paksy,  Διευθύνων Σύμβουλος της Johnson & Johnson Innovative Medicine για την Ελλάδα και τη Ρουμανία, στο πλαίσιο του Gen-E 2025, του κορυφαίου Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού Νεανικής Επιχειρηματικότητας του JA Europe.

Genesis Pharma: Απέσπασε την ανώτατη διάκριση Diamond του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης-CR Index

Την ανώτατη διάκριση Diamond για τις επιδόσεις της στη βιώσιμη ανάπτυξη βάσει των διεθνών κριτηρίων ESG, απέσπασε για το 2024-2025 η Genesis Pharma στον Εθνικό Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης-CR Index του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης. Υπήρξε η πρώτη φαρμακευτική εταιρεία που συμμετείχε και διακρίθηκε στη συγκεκριμένη διαδικασία ήδη από το 2009, βελτιώνοντας διαρκώς τις επιδόσεις της έως […]

H DEMO στους 10 πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025

Στους 10 πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025, διακρίθηκε η DEMO, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας, κατακτώντας την 9η θέση, σύμφωνα με την έρευνα Employer Brand της Randstad για το 2025.

Η MSD Ελλάδος κατέκτησε 3 διακρίσεις

Χρυσό, Αργυρό και Χάλκινο Βραβείο για την εσωτερική επικοινωνία, τη στρατηγική DEI και το πρόγραμμα επικοινωνίας εθελοντισμού της MSD.

Close Icon