Επιχειρηματικά

SK Life Science καμπάνια επιληψία: Το φάρμακο Xcopri και η εικονική περιήγηση

SK Life Science καμπάνια επιληψία: Το φάρμακο Xcopri και η εικονική περιήγηση

Η SK Life Science έκανε πρόσφατα το ντεμπούτο του στο εικονικό περίπτερο "Step in Xcopri" για να δείξει στους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης τι βιώνουν οι ασθενείς με επιληψία.

SK Life Science καμπάνια επιληψία: Η SK Life Science καλεί τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης να βάλουν τον εαυτό τους στα παπούτσια των ασθενών με επιληπτικές κρίσεις – καλά, με εικονικό τρόπο. Η συναρπαστική εμπειρία της εταιρείας «Step in their Shoes», η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην ετήσια συνάντηση της Αμερικανικής Εταιρείας Επιληψίας (AES) νωρίτερα αυτό το μήνα, φέρνει τους χρήστες στη ζωή τεσσάρων διαφορετικών ασθενών και τις προσπάθειές τους να μειώσουν τις επιληπτικές κρίσεις με τη χρήση του νέου φαρμάκου της εταιρείας Xcopri.

Αν και ένα μικροσκόπιο, οι επισκέπτες μπορούν να κατεβάσουν πληροφορίες, να ελέγξουν παρουσιάσεις ομιλητών, να συμμετάσχουν σε μια ζωντανή συνομιλία με εκπροσώπους και να δουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια αυτών των ασθενών μέσω ενός συναρπαστικού βίντεο. Οι τέσσερις διαφορετικές ιστορίες περιλαμβάνουν έναν πραγματικό ασθενή και τρεις που είναι σύνθετα.

Ένας από αυτούς τους ανθρώπους είναι ο Matt, που εμφανίζεται στην εικονική ιστορία «A Fighter’s Journey». Ο Matt, ο οποίος είχε την πρώτη του κρίση σε ηλικία 13 ετών, μιλά για τις εμπειρίες του με έως και 24 επιληπτικές κρίσεις το χρόνο πριν ξεκινήσει στο Xcopri.

«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης, είτε πρόκειται για ιατρούς, βοηθούς γιατρού, επιληπτολόγους ή νευρολόγους, κερδίζουν πραγματικά μεγαλύτερη εκτίμηση για το πώς είναι να μπαίνεις στα παπούτσια ενός ενήλικου ασθενούς με μερική επιληπτική κρίση», δήλωσε ο Jeffrey Crowther , αντιπρόεδρος των πωλήσεων και μάρκετινγκ της SK Life Science.

Το πρώτο εγκεκριμένο φάρμακο της εταιρείας, Xcopri, κυκλοφόρησε τον Μάιο παρά την πανδημία.  Το φάρμακο ήταν πολύ σημαντικό για να καθυστερήσει, είπε ο Crowther, επειδή φτάνει σε μια «ανεκπλήρωτη ανάγκη» για άτομα με επιληπτικές κρίσεις μερικής έναρξης. Σε δοκιμές Xcopri, 1 στους 5 ασθενείς έφτασε στο σημείο αναφοράς μηδενικής κρίσης. Ένα φωτεινό σημείο για το συνέδριο της επιληψίας για την κοινωνία ως εικονική εκδήλωση είναι ότι η SK θα διατηρήσει το περίπτερο ανοιχτό με το AES για τους επόμενους μήνες, πιθανώς μέχρι τον Μάρτιο, και όχι μόνο για τη διάρκεια του ίδιου του συνεδρίου.

Η SK σχεδιάζει και άλλη προσέγγιση για την καμπάνια, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων banner και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρακολούθησης που θα προσκαλέσουν τους ανθρώπους να «Μπαίνουν στο Xcopri». Ενώ η τρέχουσα προσπάθεια απευθύνεται σε παρόχους υγειονομικής περίθαλψης, η SK ελπίζει επίσης να ωθήσει τις πληροφορίες προς υπεράσπιση ομάδων, ασθενείς και φροντιστές.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η SK Life Science, η έγκριση από τον FDA και η προώθηση του Xcopri

Εγκυμοσύνη: Αντιεπιληπτικά΄με αυξημένο κίνδυνο νευροαναπτυξιακών διαταραχών στο παιδί που θα γεννηθεί

Πως κωδικοποιεί τις πληροφορίες ο εγκέφαλος στην επιληψία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Tο πρόγραμμα ανάπτυξης της Bayer 

Τα προγράμματα κλινικών μελετών τελικού σταδίου, μαζί με το πλούσιο pipeline αρχικού σταδίου, ενισχύουν την παρουσία της εταιρείας σε βασικούς θεραπευτικούς τομείς.  Επένδυση άνω των 3,5 δισεκατομμυρίων ευρώ για τη δημιουργία τεχνολογικών πλατφορμών για την ανακάλυψη και ανάπτυξη κυτταρικών και γονιδιακών θεραπειών.Το νέο μοντέλο λειτουργίας Dynamic Shared Ownership (DSO), σημαντικός μοχλός για την αύξηση της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητας.

«Μαζί στη ζωή»… και το 2024: Συνεχίζεται η εκστρατεία ενημέρωσης για το Πολλαπλό Μυέλωμα από τη Sanofi Ελλάδας

Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για το Πολλαπλό Μυέλωμα με τίτλο «Μαζί στη ζωή» από την καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας.

ΣΦΕΕ: Η Ευρώπη καθιστά την Ευρωπαϊκή φαρμακοβιομηχανία λιγότερο ανταγωνιστική

Η μείωση των κινήτρων για την Έρευνα και Ανάπτυξη νέων καινοτόμων φαρμάκων στην Ευρώπη καθιστά την Ευρωπαϊκή φαρμακοβιομηχανία λιγότερο ανταγωνιστική, σε σχέση με άλλες περιοχές του κόσμου, παρά τις βελτιώσεις που έχουν γίνει σε σχέση με την πρόταση της της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, δηλώνου τα στελέχη του Συνδέσμου  Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος.

Servier 'Μια γεύση από ζωή' : Ενα μήνυμα ζωής από όσους βίωσαν τον καρκίνο

Μία ξεχωριστή πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Μια γεύση από ζωή» για την καίρια σημασία της πρόληψης, αλλά και ένα μήνυμα ζωής από όσους βίωσαν τον καρκίνο εγκαινίασε η Servier Hellas με την παρουσίαση του ομότιτλου βιβλίου και της ομότιτλης ταινίας*.

Συναυλία της Pfizer Hellas Band στo Κατάστημα Κράτησης Γυναικών στον Ελεώνα Θήβας 

Την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας γιόρτασε η Pfizer Hellas Band, η ερασιτεχνική εθελοντική ορχήστρα των εργαζόμενων της Pfizer Hellas, για μία ακόμα φορά στο Κατάστημα Κράτησης Γυναικών Ελεώνα στη Θήβα.