Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η Bayer Ελλάς στο πρώτο Ελληνογερμανικό Φόρουμ Καινοτομίας

Η Bayer Ελλάς στο πρώτο Ελληνογερμανικό Φόρουμ Καινοτομίας

Με μότο «Επιστήμη για μια καλύτερη ζωή» ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bayer Ελλάς κ. Andreas Pollner τόνισε πως η καινοτομία αποτελεί κοινό παρονομαστή και βασικό στοιχείο της στρατηγικής μαζί με την αριστεία στην έρευνα και την ανάπτυξη και την εφαρμογή πρωτοποριακών τεχνολογιών. 

Τα παραπάνω είπε ο κ. Andreas Pollner στο πρώτο ελληνογερμανικό φόρουμ ανάδειξης βέλτιστων πρακτικών βασισμένων στην καινοτομία από κορυφαίες εταιρίες.  

Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Pollner τόνισε πως ο Όμιλος στοχεύει να συμβάλει καθοριστικά στις προσπάθειες της ανθρωπότητας να αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις όπως αυτή της ιατρικής περίθαλψης και της ανάγκης διασφάλισης επάρκειας τροφίμων. Για να επιτύχει το στόχο αυτό ο Όμιλος:

  • Eπενδύει σημαντικά στην Έρευνα και στην Ανάπτυξη, αξιοποιώντας την συνέργεια της επιστήμης με την τεχνολογία, με γνώμονα τα δεδομένα
  • Aξιοποιεί τις πρωτοβουλίες Ανοικτής Καινοτομίας, συμβάλλοντας στα οικοσυστήματα καινοτομίας για συνεργασία και δημιουργία νέων λύσεων με παγκόσμιους εταίρους, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το πρόγραμμα Leaps by Bayer
  • Eπιβραβεύει τους εργαζόμενους που καινοτομούν, δίνοντας τους τη δυνατότητα  να προσδιορίσουν τις ανάγκες των πελατών και να μεταφράσουν τις γνώσεις τους σε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Μέχρι σήμερα τουλάχιστον 700 ιδέες έχουν προκύψει από τους εργαζόμενους στη Bayer.  
  • Yποστηρίζει την Κοινωνική Καινοτομία στηρίζοντας τις πρωτοβουλίες που μέσα από την καινοτομία, βελτιώνουν τη ζωή και την κοινωνία όπως το Fireathon που ξεκίνησε πρόσφατα στη χώρα μας, ένας μαραθώνιος καινοτομίας, σκοπός του οποίου είναι η ανάπτυξη τεχνολογικών λύσεων πυρασφάλειας ανίχνευσης, καταγραφής, πυρόσβεσης και προστασίας από τις πυρκαγιές

Στο πλαίσιο του φόρουμ η Bayer είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει στο συντονισμό παράλληλου workshop με θέμα: «A start-up journey in Health Sector» κατά τη διάρκεια του οποίου παρουσιάστηκαν καινοτόμες λύσεις στον ευρύτερο κλάδο της υγείας όπως οι Humane, Heathier και Prosvasis Διαδρομές αλλά και σημαντικές κατευθύνσεις για τις startup από το Uni.fund

Στόχος του Φόρουμ ήταν να αναδείξει τα συστατικά, που συνετέλεσαν στις ιστορίες επιτυχίας των δύο χωρών σε διάφορους τομείς στο πλαίσιο της καινοτομίας, να δοθεί το έναυσμα για διαδραστικές δραστηριότητες, να έρθουν σε επαφή εκπρόσωποι των συμμετεχουσών εταιριών με εκπροσώπους των νεοφυών επιχειρήσεων και ως εκ τούτου, να προκύψουν νέες ελληνογερμανικές συνεργασίες.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Biogen: Ενίσχυση της κλινικής έρευνας για βελτίωση των εκβάσεων στη Νωτιαία Μυϊκή Ατροφία

Η Νέα Εποχή του ΥΓΕΙΑ-ΜΗΤΕΡΑ: Η μετεξέλιξη του μεγαλύτερου νοσηλευτικού συγκροτήματος της χώρας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Johnson & Johnson: Στηρίζοντας τη νεανική επιχειρηματικότητα και καινοτομία στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Gen-E

Το βραβείο «J&J Brilliant STEM Innovation» απένειμε ο Daniel Paksy,  Διευθύνων Σύμβουλος της Johnson & Johnson Innovative Medicine για την Ελλάδα και τη Ρουμανία, στο πλαίσιο του Gen-E 2025, του κορυφαίου Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού Νεανικής Επιχειρηματικότητας του JA Europe.

Genesis Pharma: Απέσπασε την ανώτατη διάκριση Diamond του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης-CR Index

Την ανώτατη διάκριση Diamond για τις επιδόσεις της στη βιώσιμη ανάπτυξη βάσει των διεθνών κριτηρίων ESG, απέσπασε για το 2024-2025 η Genesis Pharma στον Εθνικό Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης-CR Index του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης. Υπήρξε η πρώτη φαρμακευτική εταιρεία που συμμετείχε και διακρίθηκε στη συγκεκριμένη διαδικασία ήδη από το 2009, βελτιώνοντας διαρκώς τις επιδόσεις της έως […]

H DEMO στους 10 πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025

Στους 10 πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025, διακρίθηκε η DEMO, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας, κατακτώντας την 9η θέση, σύμφωνα με την έρευνα Employer Brand της Randstad για το 2025.

Η MSD Ελλάδος κατέκτησε 3 διακρίσεις

Χρυσό, Αργυρό και Χάλκινο Βραβείο για την εσωτερική επικοινωνία, τη στρατηγική DEI και το πρόγραμμα επικοινωνίας εθελοντισμού της MSD.

Close Icon