Επιχειρηματικά

Φαρμακευτικές Καταναλωτής: Όταν οι διαφημίσεις φαρμακευτικών σκευασμάτων κρύβουν μια παγίδα

Φαρμακευτικές Καταναλωτής: Όταν οι διαφημίσεις φαρμακευτικών σκευασμάτων κρύβουν μια παγίδα

Η διαφήμιση θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως εργαλείο για τη βελτίωση της ευαισθητοποίησης των ασθενών προτού πάνε στον γιατρό

Φαρμακευτικές Καταναλωτής: Ενώ έμεναν στο σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι είδαν περισσότερες φαρμακευτικές διαφημίσεις από ποτέ. Όχι μόνο σε τηλεοράσεις, αλλά σε υπολογιστές και κινητές συσκευές. Το αποτέλεσμα; Να είναι περισσότερο ενημερωμένοι οι καταναλωτές όταν απευθύνονται στους γιατρούς. Αυτό είναι μια νίκη για τις φαρμακευτικές και θα μπορούσαν να ανακοινώσουν καλύτερα αποτελέσματα για τους ασθενείς. Αλλά υπάρχει μια παγίδα. Οι καταναλωτές που παρακολουθούν διαφημίσεις και αναζητούν πληροφορίες για την υγεία στο διαδίκτυο τώρα σχεδόν εξίσου ζυγίζουν τις γνώσεις τους με τις προτάσεις των γιατρών.

Ενώ περισσότεροι από τους μισούς (53%) θεωρούν την προτεινόμενη θεραπεία του γιατρού τους ως κορυφαία , το 45% πιστεύει ότι το διαδίκτυο είναι επίσης σημαντική πηγή, σύμφωνα με έρευνα της ψηφιακής πλατφόρμας μάρκετινγκ DeepIntent. «Οι πληροφορίες που είναι διαδικτυακές και διαθέσιμες στους ασθενείς έχουν σχεδόν ίσο βάρος με τις πληροφορίες που παρέχει ο πάροχος υγειονομικής περίθαλψης», δήλωσε ο Chris Paquette, Διευθύνων Σύμβουλος της πλατφόρμας DeepIntent, προσθέτοντας ότι «δεν είναι τόσο απλό πια όσο όταν ο πάροχος ή ο συνταγογράφος συνιστούσε το φάρμακο». Πρέπει πραγματικά να περιβάλλουμε τον ασθενή με ενισχυτικά μηνύματα λειτουργίας του φαρμάκου. “Η DeepIntent παρουσίασε τη μελέτη για να καθορίσει την επίδραση της διαφήμισης DTC στην ευαισθητοποίηση, την εκπαίδευση και την αλληλεπίδραση με γιατρούς.

Σε γενικές γραμμές, οι καταναλωτές είναι ανοιχτοί σε φαρμακευτικές διαφημίσεις, σύμφωνα με την εταιρεία. Περίπου το 50% των ανθρώπων δήλωσαν ότι είναι χρήσιμο να βλέπουν διαφημίσεις για ιατρική πάθηση που έχουν βιώσει. Ένα άλλο εύρημα επισήμανε την ενίοτε προσεκτική προσέγγιση της φαρμακευτικής διαφήμισης. Οι μισοί Αμερικανοί λένε ότι η διαφήμιση που βλέπουν για φάρμακα δεν έχει καμία σχέση με αυτούς. Ωστόσο, πολλοί περισσότεροι εκτιμούν την αξία των διαφημίσεων στο να κάνουν τους ασθενείς πιο ενημερωμένους – το 75% είπε ότι η καλύτερη εκπαίδευση για τους ασθενείς θα οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα.

“Υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για τις φαρμακευτικές να βελτιώσουν τον τρόπο που κάνουν τη στόχευση, δήλωσε ο Paquette.

Μία από τις ευκαιρίες είναι η συντονισμένη ανταλλαγή μηνυμάτων με επαγγελματικό μάρκετινγκ σε γιατρούς και με καταναλωτική εμπορία σε ασθενείς. Εκτός από την τρέχουσα μελέτη, η έρευνα μελέτης περιπτώσεων DeepIntent δείχνει ότι οι συγχρονισμένες καμπάνιες – που προσεγγίζουν ασθενείς και γιατρούς περίπου την ίδια ώρα πριν από τις επισκέψεις – έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση των συνταγών έως και 35%. «Η εστίαση σε αυτήν τη σχέση γιατρού – ασθενούς, η ενίσχυση αυτής της σχέσης, πρέπει να είναι ο στόχος. Η διαφήμιση θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως εργαλείο για τη βελτίωση της ευαισθητοποίησης των ασθενών προτού πάνε στον γιατρό», δήλωσε ο Paquette.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Οι ψηφιακές διαφημίσεις ‘συνταγή’ επιτυχίας των φαρμακοβιομηχανιών

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Πώς διαμορφώνεται το φαρμακευτικό μάρκετινγκ την εποχή του COVID-19

Αυξάνονται οι διαφημιστικές δαπάνες των φαρμακευτικών λόγω αμερικανικών εκλογών

Οι τάσεις του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιριών για το 2020

H Novo προωθεί το Rybelsus, το πρώτο φάρμακο για το διαβήτη σε μορφή χαπιού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Στρατηγική συνεργασία : Viatris με GENESIS Pharma

Η VIATRIS Inc. και η GENESIS Pharma ανακοινώνουν τη νέα στρατηγική τους συνεργασία στην Ελλάδα στον τομέα της ογκολογίας-αιματολογίας, με την κυκλοφορία και εμπορική διάθεση νέου βιοομοειδούς σκευάσματος.

Πλήρη «χάρτη» του γονιδιώματος του κορωνοϊού δημιούργησαν ερευνητές του ΜΙΤ

Ομάδα ερευνητών του Πανεπιστημίου ΜΙΤ των ΗΠΑ, με επικεφαλής τον ελληνικής καταγωγής καθηγητή Μανώλη Κέλλη, παρουσίασαν τον πιο πλήρη μέχρι σήμερα «χάρτη» του γονιδιώματος του κορωνοϊού SARS-CoV-2 που προκαλεί τη νόσο Covid-19.

Δημιουργία μιας κοινωνία χωρίς καπνό στην Ιαπωνία εντός 10 ετών από την Philip Morris

Τα τσιγάρα κοστίζουν μόνο περίπου 450 ($ 4) έως 570 γιεν το πακέτο και φέρουν μέτριες ετικέτες προειδοποίησης για την υγεία. Παρόλα αυτά, η χρήση καπνού στην Ιαπωνία μειώθηκε, σύμφωνα με μια ευρύτερη παγκόσμια τάση.

Η Lilly και η Incyte ανακοινώνουν τα αποτελέσματα της κλινικής δοκιμής Φάσης 3 COV-BARRIER

Lilly - Incyte: H δοκιμή COV-BARRIER είχε σχεδιαστεί για να συμπληρώσει την Adaptive COVID-19 Treatment Trial (ACTT-2) που χρηματοδοτήθηκε από το National Institute of Allergy and Infectious Disease. Τα αποτελέσματα της ACTT-2 που δημοσιεύτηκαν τον Μάιο του 2020, είχαν δείξει ότι οι ασθενείς που έλαβαν baricitinib σε συνδυασμό με remdesivir είχαν μικρότερο διάμεσο χρόνο μέχρι την ανάρρωση σε σύγκριση με τους ασθενείς που έλαβαν remdesivir μόνο. Στην ίδια μελέτη, σημειώθηκε σημαντική μείωση στο ποσοστό ασθενών που επιδεινώθηκαν ώστε να χρειάζεται να λάβουν μη επεμβατικό αερισμό, επεμβατικό μηχανικό αερισμό ή να καταλήξουν, για το βραχίονα συγχορήγησης baricitinib με remdesivir σε σύγκριση με τους ασθενείς υπό remdesivir.

Όλες οι θέσεις πληροφορικής διπλασιάζονται ως θέσεις ασφάλειας στον κυβερνοχώρο

Αυτό που μπορούν να κάνουν όλες οι επιχειρήσεις είναι η αξιολόγηση κινδύνου. Το να γνωρίζουμε ποιοι είναι οι κίνδυνοι και ο κίνδυνος που ενέχουν είναι το μισό της μάχης. Από αυτό, μπορούν να γίνουν προσπάθειες για την τοποθέτηση μιας βάσης ελέγχων για την προσπάθεια και τον μετριασμό των εντοπισμένων κινδύνων.

Η ELPEN στηρίζει την κλινική έρευνα για το ισραηλινό φάρμακο κατά της COVID-19

Η ELPEN χρηματοδοτεί κλινική μελέτη, φάσης ΙΙ, που βρίσκεται σε στάδιο αξιολόγησης από τις ρυθμιστικές αρχές και έχει στόχο τη διερεύνηση της αποτελεσματικότητας και της ασφάλειας φαρμάκου που αναπτύχθηκε στο Ισραήλ για την θεραπεία έναντι του κορωνοϊού..