Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

AstraZeneca digital Race for the Cure®: Στήριξε για 4η συνεχή χρονιά τις γυναίκες με καρκίνο μαστού

AstraZeneca digital Race for the Cure®: Στήριξε για 4η συνεχή χρονιά τις γυναίκες με καρκίνο μαστού

Η AstraZeneca συμμετείχε ως επίσημος χορηγός στο φετινό digital Race for the Cure®, στηρίζοντας για 4η συνεχή χρονιά τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με καρκίνο μαστού «Άλμα Ζωής».

Με χιλιάδες συμμετέχοντες σε όλη την Ευρώπη, η διοργάνωση της Ελλάδας φέτος, συγκέντρωσε τις περισσότερες συμμετοχές, αναδεικνύοντας την στη μεγαλύτερη digital διοργάνωση Race for the Cure®. Στον αγώνα συμμετείχαν πάνω από 12.000 άτομα και ενημερώθηκαν πάνω από 4.500 για τη σημασία του γονιδιακού ελέγχου στην πρόληψη και τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού και των ωοθηκών.

Επιπλέον, η εταιρεία θέλοντας να ενισχύσει περαιτέρω το έργο του  Συλλόγου «Άλμα Ζωής» και να τονίσει τη μεγάλη σημασία του γονιδιακού ελέγχου προσφέρει ένα ευρώ για κάθε view του ενημερωτικού βίντεο με τίτλο «Γονιδιακός έλεγχος: Η σημασία του για την πρόληψη και τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού και των ωοθηκών», στο οποίο έγκριτοι επιστήμονες συζητούν για την αξία του γονιδιακού ελέγχου. Μπορείτε να χαρίσετε κι εσείς ένα view, στέλνοντας ένα μήνυμα αισιοδοξίας κατά του καρκίνου!

Η κυρία Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου, Πρόεδρος του Συλλόγου «Άλμα Ζωής» δήλωσε «Φέτος, μπορεί να ήμασταν μακριά, όμως μαζί με τις υπόλοιπες 21 Ευρωπαϊκές χώρες γίναμε μια μεγάλη διαδικτυακή αλυσίδα ενάντια στον καρκίνο του μαστού. Κάθε Σεπτέμβρη εδώ και 12 χρόνια μιλάμε για τη σημασία της πρόληψης, γιορτάζουμε τη ζωή με τις γυναίκες με τα ροζ μπλουζάκια και τιμάμε όλες εκείνες τις γυναίκες που δεν είναι πια μαζί μας. Ο Αγώνας αυτός ανήκει σε όλους μας και, μέσα από αυτόν -όπου κι αν βρισκόμαστε- μπορούμε για ακόμη μια χρονιά και στέλνουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας ενάντια στον καρκίνο του μαστού! Σας ευχαριστούμε που και φέτος μας βοηθήσατε να μιλήσουμε ανοιχτά για τον καρκίνο του μαστού, να ενημερωθούν όλοι για την ασθένεια και να πολεμήσουμε τον φόβο. Σας ευχαριστούμε που μαζί κάνουμε αυτόν τον Αγώνα, τον Αγώνα μας, σήμα κατατεθέν ενάντια σε κάθε μορφή καρκίνου. Σας ευχαριστούμε για την αγάπη που δείχνετε στον σκοπό που τόσα χρόνια υπηρετούμε. Ο τελικός μας στόχος παραμένει ένας: ένας κόσμος χωρίς θανάτους από καρκίνο του μαστού».

Η κ. Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου

Ο κύριος Χρήστος Αντωνόπουλος MD, PhD, MBA, Διευθυντής του τμήματος Ογκολογίας της AstraZeneca Ελλάδος, τόνισε: «Η AstraZeneca δηλώνει το παρών για 4η συνεχή χρονιά στη μεγάλη αυτή ψηφιακή δράση που δημιούργησαν οι ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας και επισημαίνει για ακόμα μια φορά τη σημασία του γονιδιακού ελέγχου για τους ογκολογικούς ασθενείς. Ο γονιδιακός έλεγχος κατέχει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση αλλά και στην επιλογή της κατάλληλης θεραπείας για την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού και των ωοθηκών την εποχή της Ιατρικής Ακριβείας».

Ο κ. Χρήστος Αντωνόπουλος

Η κυρία Γιώτα Κοτσεκίδου, External Affairs Director της AstraZeneca Ελλάδας ανέφερε: «Στην AstraZeneca προτεραιότητα μας είναι οι ασθενείς και η βελτίωση της ποιότητας ζωής τους. Συνεχίζουμε να στηρίζουμε το πολύτιμο έργο του Συλλόγου «Άλμα Ζωής» και τη συλλογική προσπάθεια για την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού και των ωοθηκών. Στην προσπάθεια αυτή, η αξία των προβλεπτικών βιοδεικτών, όπως το ΒRCA 1 / 2, είναι σημαντική τόσο για τους ασθενείς όσο και για το εθνικό σύστημα υγείας. Η καθυστέρηση ολοκλήρωσης της διαδικασίας αποζημίωσης των βιοδεικτών αποκλείει πολλούς ασθενείς από την ισότιμη πρόσβαση και τα οφέλη των εξατομικευμένων θεραπειών».

Η κ. Γιώτα Κοτσεκίδου, External Affairs Director της AstraZeneca Ελλάδας.

 

Tο μήνυμα του #almazois για την πρόληψη και αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού για την χρονιά 2020.

Η στήριξη όλων σας στο #digitalRacefortheCure ήταν συγκινητική!

Tο μήνυμα του #almazois για την πρόληψη και αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού, ακούστηκε και φέτος δυνατά σε μία ιδιαίτερη – για όλους χρονιά – . Σε αυτήν την προσπάθειά μας είχαμε κοντά μας την topcutmodiano_ #digitalraraceforthecure2020

Gepostet von Alma Zois am Mittwoch, 7. Oktober 2020

 

Η σημασία του για την πρόληψη και τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού και των ωοθηκών», στο οποίο έγκριτοι επιστήμονες συζητούν για την αξία του γονιδιακού ελέγχου.Το ενημερωτικό βίντεο  του Συλλόγου «Άλμα Ζωής». 

«Γονιδιακός έλεγχος: Η σημασία του για την πρόληψη και τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού και των ωοθηκών»

H Astrazeneca, επίσημος χορηγός του #digitalRacefortheCure2020, ενισχύει επιπλέον το έργο του #almazois προσφέροντας ένα ευρώ για κάθε view του ενημερωτικού βίντεο «Γονιδιακός έλεγχος: Η σημασία του για την πρόληψη και τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού και των ωοθηκών», στο οποίο έγκριτοι επιστήμονες συζητούν για την αξία του γονιδιακού ελέγχου. Ενημερωθείτε και εσείς!

Gepostet von Alma Zois am Freitag, 9. Oktober 2020

 

Σχετικά με την AstraZeneca

Η AstraZeneca είναι μια διεθνής, βασισμένη στην επιστήμη, βιο-φαρμακευτική εταιρεία, η οποία εστιάζεται στην ανακάλυψη, ανάπτυξη και εμπορία συνταγογραφούμενων φαρμάκων, κυρίως για τη θεραπεία νόσων σε τρεις θεραπευτικές κατηγορίες – Ογκολογικές παθήσεις, Καρδιαγγειακές, Νεφρικές και Μεταβολικές παθήσεις και Αναπνευστικές παθήσεις. Η εταιρεία δραστηριοποιείται επίσης επιλεκτικά στους τομείς αυτοάνοσων νοσημάτων, των νευροεπιστημών και των λοιμωδών νοσημάτων. Η AstraZeneca ασκεί την επιχειρηματική της δραστηριότητα σε περισσότερες από 100 χώρες και τα καινοτόμα της φάρμακα χρησιμοποιούνται από εκατομμύρια ασθενείς παγκοσμίως. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.astrazeneca.gr

Σχετικά με το Greece Race for the Cure®

Το Greece Race for the Cure®  είναι αγώνας δρόμου και περίπατος ενάντια στον καρκίνο του μαστού, που πραγματοποιείται από το 2009 σε ετήσια βάση, την τελευταία Κυριακή του Σεπτεμβρίου στην Αθήνα από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».Η ελληνική διοργάνωση αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη διοργάνωση Race for the Cure® ανάμεσα σε 150 σε ολόκληρο τον κόσμο, με στόχο την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού.Το Greece Race for the Cure®  θα πραγματοποιηθεί και αυτή τη χρονιά, προσαρμοσμένο στις συνθήκες  που επιβάλλουν τα δεδομένα για την προστασία της δημόσιας υγείας, αποδεικνύοντας ότι καμία συνθήκη δεν μπορεί να μας εμποδίσει να βάλουμε και φέτος το δικό μας «λιθαράκι» στον αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού.

 

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

ΑstraZeneca: Διπλή διάκριση Silver για την εκστρατεία καρκίνου του Πνεύμονα

AstraZeneca: Η Δύναμη του μΑΖί στη μάχη κατά του SARS-CoV-2

Γιώργος Πισσάκας στο healthweb: Μπαίνει τέλος στις λίστες αναμονής για τους καρκινοπαθείς

Συνεχίζεται η πανελλαδική ενημέρωση για την ψωρίαση ''Ώρα να το ξεκαθαρίσουμε''

Η 29η Οκτωβρίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα Ψωρίασης που καθιερώθηκε από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Συλλόγων Ασθενών με Ψωρίαση (IFPA) και είναι αφιερωμένη στα άτομα που ζουν με ψωρίαση ή ψωριασική αρθρίτιδα. Υπολογίζεται ότι περισσότεροι από 125 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως ζουν με ψωρίαση και ψωριασική αρθρίτιδα.

Το Χρυσό Μετάλλιο Αξίας του Δήμου της Αθήνας απενεμήθει στον κ. Αναστασιάδη

Χρυσό Μετάλλιο Αξίας: Στον Πρόεδρο Κυπριακής Δημοκρατίας,Ν. Αναστασιάδη.  Το Χρυσό Μετάλλιο Αξίας του Δήμου της Αθήνας επέδωσε στον κύριο Αναστασιάδη ο Δήμαρχος Αθηναίων κύριος Κώστας Μπακογιάννης, παρουσία του Πρωθυπουργού κύριου Κυριάκου Μητσοτάκη. Στην τελετή βράβευσης της Α.Ε. του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας κου Νίκου Αναστασιάδη με το Χρυσό Μετάλλιο Αξίας του Δήμου της Αθήνας παραβρέθηκε […]

250.000 ασθενείς πάσχουν από ψωρίαση στην Ελλάδα

Την  διεθνή εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης «More than my skin» για την ψωριασική  νόσο παρουσιάζει στην Ελλάδα η Novartis Hellas. Με επίκεντρο τα εμφανή και αφανή συμπτώματα της νόσου, το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας είναι «Αναγνωρίζουμε αυτό που φαίνεται. Φροντίζουμε και για αυτό που δεν φαίνεται».

Μην αμελείς την θεραπεία σου για τον καρκίνο του προστάτη

'' Τηρούμε αποστάσεις…αλλά όχι από τον γιατρό μας '', είναι το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που υλοποιεί η Astellas Ελλάδος. Στόχος της εκστρατείας είναι η παρότρυνση των ασθενών με καρκίνο του προστάτη να επισκεφθούν τον εξειδικευμένο γιατρό τους και να συνεχίσουν με συνέπεια τη θεραπεία τους.

Φέτος φέρσου έξυπνα - Εμβολιάσου έγκαιρα

Για την ευαισθητοποίηση του κοινού και την κατανόηση  της αναγκαιότητας εμβολιασμού των ευπαθών ομάδων αλλά και την χρήση μάσκας, ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος ξεκινάει εκστρατεία ενημέρωσης .

«Γράμματα από ένα καλύτερο μέλλον» : Νέα εκστρατεία για την πανδημία από την Novartis

«Γράμματα από ένα καλύτερο μέλλον» είναι το moto της νέας κοινωνικής εκστρατείας της Novartis Hellas για το δεύτερο κύμα της πανδημίας Covid-19 που βρίσκεται σε εξέλιξη στην Ελλάδα .

AstraZeneca διάκριση: Έλαβε Bronze βραβείο για το πρόγραμμα «Προστατεύουμε το περιβάλλον… με πράξεις!»

Bronze βραβείο απέσπασε η AstraZeneca στα φετινά Environmental Awards για το πρόγραμμα περιβαλλοντικής προστασίας «Προστατεύουμε το περιβάλλον… με πράξεις!» λαμβάνοντας Bronze βραβείο στην ενότητα “Organization and Process Innovation” και την κατηγορία “Environmental CSR”.