Pin It

της Γεωργίας Σκιτζή 

Ενώ όλο και περισσότερα φαρμακευτικά προϊόντα χρησιμοποιούν πραγματικούς ασθενείς σε εκστρατείες μάρκετινγκ, η εύρεση αυτών των ασθενών αποδεικνύεται δύσκολη υπόθεση. Αυτές ήταν οι δυσκολίες της Gina Battiste, όταν επόπτευε τις μάρκες των Astellas, Baxter και Searle / Pfizer, καθώς και του Michael Rafayko, όταν ήταν παραγωγικός δημιουργός σε πρακτορεία όπως οι Leo Burnett, Downtown Partners και Digitas.

Οι δυο τους συναντήθηκαν πριν από μερικά χρόνια που εργάζονταν στο Myrbetriq, όταν η Battiste επέβλεπε την επωνυμία για την Astellas και την Rafayko για την παραγωγή εκπομπών και βίντεο. Συναγωνίστηκαν για τη δυσκολία να γεμίσουν τις διαφημίσεις με πραγματικούς ανθρώπους, η διαδικασία για την οποία είναι γενικά " αναποτελεσματική και δαπανηρή και αποδίδει αρκετά πενιχρά αποτελέσματα", ανέφερε ο Rafayko.

Και οι δύο έχουν μόλις εγκαινιάσει ένα νέο είδος παραγωγικής εταιρείας που ονομάζεται Studio 2253. Ονομάστηκε για το κυβερνητικό έντυπο που απαιτείται για υποβολή στο γραφείο συνταγογράφησης φαρμάκων της FDA για διαφημιστικό υλικό, το Studio 2253 στεγάζει ένα κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σύστημα ReelPatients για τον εντοπισμό και την πρόσληψη πραγματικών ασθενών για πελάτες φαρμακευτικής και υγειονομικής περίθαλψης.

"Στόχος μας είναι όχι μόνο να βρούμε πραγματικούς ασθενείς, αλλά και τους σωστούς ασθενείς που θα μπορούσαν να πουν τις ιστορίες τους. Κάθε ασθενής έχει μια ιστορία, φυσικά, αλλά δεν είναι ο καθένας ικανός να πει την ιστορία με έναν συναρπαστικό τρόπο », είπε ο Rafayko. "Θέλαμε επίσης να το περιτύλιξουμε σε μια κορυφαία εμπορική εταιρεία παραγωγής. Κανείς δεν το κάνει αυτό τώρα. "

Η διαδικασία τους μπορεί να βρει πραγματικούς ασθενείς και παρόχους υγειονομικής περίθαλψης "σε οποιαδήποτε ασθένεια και οπουδήποτε στον κόσμο", δήλωσε ο Rafayko, προσθέτοντας ότι κάθε ασθενής επιλέγει το παγκόσμιο δίκτυο συμβατό με HIPAA. Ενώ οι δύο διατηρούν μυστικές στρατηγικές, έδωσαν ένα παράδειγμα για ένα πρόσφατο έργο ναρκοληψίας. Το ReelPatients προσδιόρισε περισσότερα από 800 άτομα στις ΗΠΑ με ναρκοληψία μέσα σε 30 λεπτά.

Η διαδικασία δεν σταματά εκεί, φυσικά, είπε ο Battiste. Προσεγγίζουν προσωπικά τους αναγνωρισμένους ασθενείς για να βρουν τις πιο ενδιαφέρουσες ή συναρπαστικές ιστορίες που θα ανταποκρίνονται καλύτερα σε άλλους ασθενείς. Το στούντιο παραγωγής μπορεί στη συνέχεια να συλλάβει εκείνους τους ανθρώπους και ιστορίες για εκπομπή, διαδίκτυο, εκπαίδευση ασθενών ή βίντεο πωλήσεων, όλα με υψηλή παραγωγική αξία. Το νέο στούντιο εργάζεται ήδη σε πολλά έργα, συμπεριλαμβανομένου του έργου ναρκοληψίας και ένα άλλο με μια μεγάλη εταιρεία δημοσίων σχέσεων για τη δημιουργία βίντεο ασθενών.

Pin It