Επιχειρηματικά

AbbVie: Αναδεικνύοντας την αληθινή εικόνα της Ψωρίασης

AbbVie: Αναδεικνύοντας την αληθινή εικόνα της Ψωρίασης

Σε μια πρωτοποριακή ενέργεια, στόχος της οποίας ήταν να ευαισθητοποιηθεί το κοινό σχετικά με την ψωρίαση, ένα μη μεταδοτικό νόσημα από το οποίο πάσχουν περίπου 220.000 συνάνθρωποί μας στην Ελλάδα, συμμετείχε η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie, στο πλαίσιο του 16oυ Athens Xclusive Designers Week.

Μήνυμα της ενέργειας ήταν το «Μήπως βλέπεις τη λάθος εικόνα;». Η συγκεκριμένη ενέργεια αποτελεί μια προσπάθεια προς την κατεύθυνσης της κατανόησης, από πλευράς του κοινού, της πραγματικότητας την οποία βιώνουν οι χρόνιοι ασθενείς με ψωρίαση. Απώτερος στόχος είναι να αναθεωρήσει το κοινό τυχόν προκαταλήψεις που έχει για τη νόσο αυτή.

Πιο συγκεκριμένα το περασμένο Σάββατο ο ανερχόμενος σχεδιαστής ρούχων Stylianos πραγματοποίησε, με τη συμμετοχή των μοντέλων του, ένα ιδιαίτερο δρώμενο το οποίο έτυχε θερμής υποδοχής και θετικής κριτικής από το κοινό που το παρακολούθησε. Θέμα το δρώμενου ήταν η μη μεταδοτικότητα της ψωρίασης.  

Οι επισκέπτες του 16oυ Athens Xclusive Designers Week είχαν παράλληλα την ευκαιρία να  ενημερωθούν τόσο για τη νόσο όσο και για τις επιπτώσεις της στην ποιότητα ζωής των ασθενών, μέσω ειδικού πληροφοριακού υλικού του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών με Ψωρίαση και Ψωριασική Αρθρίτιδα «ΕΠΙΔΕΡΜΙΑ».

Στο πλαίσιο της δράσης η  πρόεδρος του Συλλόγου «ΕΠΙΔΕΡΜΙΑ» Τίνα Κουκοπούλου, τόνισε μεταξύ άλλων ότι ανέφερε ότι «Από τη μεριά μας, θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας με στόχο αφενός την αποστιγματοποίηση της νόσου και αφετέρου τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων των ασθενών με ψωρίαση και ψωριασική αρθρίτιδα».

Επίσης ο δερματολόγος, Επιμελητής Α’ στην Κρατική Κλινική του Νοσοκομείου «Ανδρέας Συγγρός», Παντελής Παναγάκης, υπογράμμισε ότι «Η ψωρίαση είναι ένα συχνό, μη μεταδοτικό δερματικό νόσημα, που τις περισσότερες φορές προκαλεί, πέραν όλων των άλλων συμπτωμάτων, και αισθητικά προβλήματα στους ασθενείς. Το γεγονός αυτό  μπορεί να έχει σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική και κοινωνική ευεξία των ατόμων και κατά συνέπεια στην ποιότητα ζωής τους».

Τέλος από την πλευρά της AbbVie, η Market Access & External Relations Director της εταιρείας Άντζελα Βερναδάκη, επεσήμανε ότι «Η συμμετοχή μας στην πρωτότυπη αυτή πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της AbbVie και αποτελεί μια προσπάθεια να βρεθούν οι ασθενείς με ψωρίαση στο προσκήνιο του κοινωνικού ενδιαφέροντος. Εμείς από την μεριά μας, ως AbbVie, δεσμευόμαστε να είμαστε στο πλευρό τους».

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Tο πρόγραμμα ανάπτυξης της Bayer 

«Μαζί στη ζωή»… και το 2024: Συνεχίζεται η εκστρατεία ενημέρωσης για το Πολλαπλό Μυέλωμα από τη Sanofi Ελλάδας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ΣΦΕΕ: Η Ευρώπη καθιστά την Ευρωπαϊκή φαρμακοβιομηχανία λιγότερο ανταγωνιστική

Η μείωση των κινήτρων για την Έρευνα και Ανάπτυξη νέων καινοτόμων φαρμάκων στην Ευρώπη καθιστά την Ευρωπαϊκή φαρμακοβιομηχανία λιγότερο ανταγωνιστική, σε σχέση με άλλες περιοχές του κόσμου, παρά τις βελτιώσεις που έχουν γίνει σε σχέση με την πρόταση της της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, δηλώνου τα στελέχη του Συνδέσμου  Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος.

Servier 'Μια γεύση από ζωή' : Ενα μήνυμα ζωής από όσους βίωσαν τον καρκίνο

Μία ξεχωριστή πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Μια γεύση από ζωή» για την καίρια σημασία της πρόληψης, αλλά και ένα μήνυμα ζωής από όσους βίωσαν τον καρκίνο εγκαινίασε η Servier Hellas με την παρουσίαση του ομότιτλου βιβλίου και της ομότιτλης ταινίας*.

Συναυλία της Pfizer Hellas Band στo Κατάστημα Κράτησης Γυναικών στον Ελεώνα Θήβας 

Την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας γιόρτασε η Pfizer Hellas Band, η ερασιτεχνική εθελοντική ορχήστρα των εργαζόμενων της Pfizer Hellas, για μία ακόμα φορά στο Κατάστημα Κράτησης Γυναικών Ελεώνα στη Θήβα.