Bayer          2016
Pin It

Αύξηση στις πωλήσεις αλλά και του μεριδίου αγοράς για τον τομέα Υγείας μέχρι το 2016, φιλοδοξεί ότι θα έχει η Bayer HealthCare κυρίως μέσω της ανάπτυξης των φαρμακευτικών προϊόντων που κυκλοφόρησαν πρόσφατα.


Ενώ , την ίδια περίοδο, ο Τομέας Γεωργίας της Bayer CropScience, σχεδιάζει επίσης περαιτέρω επιχειρηματική ανάπτυξη, διατηρώντας το μερίδιο αγοράς του και την ηγετική θέση που κατέχει. Σε ένα βελτιωμένο περιβάλλον αγοράς για τον Τομέα Υλικών Υψηλής Τεχνολογίας (Bayer MaterialScience) αναμένεται καλή απόδοση στις πωλήσεις και ανάπτυξη στα κέρδη του τομέα αυτού. Όλα τα παραπάνω αποκαλύφθηκαν στο Συνέδριο των Επενδυτών που έλαβε χώρα στο Λεβερκούζεν.


Ο όμιλος Bayer προσβλέπει σε ακόμα περισσότερες προοπτικές επιχειρηματικής ανάπτυξης μεσοπρόθεσμα. ‘’Είμαστε αισιόδοξοι για όλους τους τομείς δραστηριοποίησης μας και προβλέπουμε ότι υπάρχουν δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης πωλήσεων και κερδών μεσοπρόθεσμα", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Bayer, Δρ Marijn Dekkers, κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου των Επενδυτών που έλαβε χώρα στο Λεβερκούζεν, τον Μάρτιο του 2014.


"Πιστεύω ιδιαίτερα στην ανάπτυξη του Τομέα Υγείας, χάρη στην ενθαρρυντική ανάπτυξη των πέντε φαρμακευτικών προϊόντων που έχουν κυκλοφορήσει πρόσφατα ", δήλωσε ο Δρ Dekkers. Στα τέλη του Φεβρουαρίου, η Bayer αύξησε το όριο αναμενόμενων πωλήσεων για τα προϊόντα αυτά σε τουλάχιστον 7,5 δισ. ευρώ (προηγουμένως: πάνω από 5,5 δισ. ευρώ). Τα νέα προϊόντα έρχονται για να καλύψουν ανεκπλήρωτες ανάγκες σε διάφορες ιατρικές καταστάσεις, όπως η θρόμβωση, διάφορες διαταραχές της όρασης, ο καρκίνος και η πνευμονική υπέρταση. Οι συνολικές πωλήσεις των εν λόγω προϊόντων προβλέπεται να ανέλθουν στα 2,8 δισ. ευρώ ήδη το τρέχον έτος. Η Bayer έχει ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων του Τμήματος Φαρμάκων κατά μέσο όρο 8% ετησίως μέχρι το 2016, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και απόσβεσης του τμήματος αναμένεται να φθάσουν το 33% (2013: 31,2%).


ΜΥΣΥΦΑ


Οι πωλήσεις της εταιρείας στην αγορά των μη συνταγογραφούμενων προϊόντων και καλλυντικών μέχρι το 2016 αναμένεται να αυξηθούν κατά μέσο όρο 3% ετησίως, με προβλεπόμενα κέρδη προ φόρων, τόκων και απόσβεσης περίπου στο 24% (2013: 23,8%). Η απόδοση αυτή θα προέλθει κυρίως από τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα (OTC) και τα προϊόντα για την υγεία των ζώων. «Στόχος μας παραμένει να γίνει η Bayer παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο OTC", δήλωσε ο Δρ Dekkers, επισημαίνοντας ότι η Bayer κατέχει σήμερα τη 2η θέση στην παγκόσμια κατάταξη της εν λόγω αγοράς.


Συνολικά, για τον Τομέα Υγείας (Bayer HealthCare) προβλέπεται αύξηση των συνολικών πωλήσεων κατά μέσο όρο 6% ετησίως και βελτίωση των κερδών προ φόρων, τόκων και απόσβεσης σε ποσοστό περί του 30% (2013: 28,2%), μέχρι το 2016.


"Και για τον Τομέα Γεωργίας, οι προσδοκίες ανάπτυξης βασίζονται στα νέα, καινοτόμα προϊόντα," συνέχισε ο Δρ Dekkers. Για το Τμήμα Φυτοπροστασίας, τα προϊόντα που κυκλοφόρησαν από το 2006 και έπειτα, προβλέπεται να επιτύχουν πωλήσεις περίπου 2,6 δισ. ευρώ το 2016 (2013: 1,5 δισ. ευρώ). Ο Τομέας αυτός σχεδιάζει να αναπτυχθεί ταχύτερα από την αγορά μέχρι το 2016 και να επιφέρει αύξηση πωλήσεων κατά μέσο όρο 6% ετησίως. Επίσης τα κέρδη προ φόρων, τόκων και απόσβεσης, αναμένεται να διατηρηθούν σε ηγετικό επίπεδο για τη συγκεκριμένη βιομηχανία, με ποσοστά που θα κυμαίνονται μεταξύ του 24% έως 25% (2013: 25,5%).


"Στο Τομέα Υλικών Υψηλής Τεχνολογίας (Bayer MaterialScience), είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι για το μέλλον, παρά το δύσκολο περιβάλλον της αγοράς που αντιμετωπίσαμε το προηγούμενο έτος ", δήλωσε ο κος Dekkers. Η ανάπτυξη αναμένεται τα επόμενα χρόνια και η επακόλουθη υψηλότερη εκμετάλλευση της παραγωγικής δυνατότητας θα πρέπει να εκτονώσει την ασκούμενη πίεση στις τιμές για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα πολυμερή υλικά υψηλής τεχνολογίας. Έχουν σχεδιαστεί μέτρα απόδοσης για να επιτευχθεί βελτίωση της κερδοφορίας και ο Τομέαςσκοπεύει να επιτύχει το κόστος του κεφαλαίου και πάλι από το 2016 το αργότερο.


"Είμαι αισιόδοξος για την μεσοπρόθεσμη ανάπτυξη της Bayer συνολικά», κατέληξε ο κος Dekkers. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του η Bayer σκοπεύει να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της ως μία καινοτόμος εταιρεία παγκόσμιας κλάσης που μέσω των καινοτόμων προϊόντων και λύσεων που προσφέρει βελτιώνει τη ζωή πολλών ανθρώπων. Τόνισε δε ότι αυτή άλλωστε είναι και η αποστολή της εταιρείας "Bayer: Επιστήμη Για Μια Καλύτερη Ζωή".

Pin It