Greek English French German Italian
Pin It

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Το φαρμακευτικό μάρκετινγκ είναι μεγάλη επιχείρηση και συνεχίζει να αναπτύσσεται με ταχύ ρυθμό. Στην πραγματικότητα, οι δαπάνες μάρκετινγκ στον φαρμακευτικό τομέα έχουν αυξηθεί κατά σχεδόν 70% τα τελευταία 20 χρόνια και τώρα ανέρχονται σχεδόν σε 30 δισεκατομμύρια δολάρια.

Το ερώτημα είναι εάν η τρέχουσα προσέγγιση στο μάρκετινγκ φαρμακευτικών προϊόντων θα συνεχίσει να λειτουργεί στον εξελισσόμενο νέο κόσμο της υπεράσπισης των ασθενών, της προληπτικής φροντίδας και της ισχυρής απόδειξης των απαιτήσεων για τα αποτελέσματα; Το σίγουρο είναι ότι μέλλον του φαρμακευτικού μάρκετινγκ φαίνεται λαμπρό.

Αυτές οι επιχειρήσεις που αγκαλιάζουν τη δύναμη της ψηφιακής καινοτομίας και ένα επιχειρηματικό μοντέλο με προτεραιότητα στον πελάτη θα επιτύχουν στη δημιουργία πιο αποτελεσματικών αλληλεπιδράσεων, βαθύτερης πίστης και μόνιμης προτίμησης μάρκας. Παρά τη συμπίεση του ελέγχου κόστους, των κανονιστικών περιορισμών και του παγκόσμιου ανταγωνισμού, ο κόσμος του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών των προϊόντων θα προσαρμοστεί προς τα εμπρός για να επικεντρωθεί στον χρήστη, όχι στα φάρμακα.

Η προσέγγιση ενός μεγέθους για όλους δεν θα λειτουργήσει πια.

Οι παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ σε αυτόν τον κλάδο έχουν περιστραφεί γύρω από το έντονο μάρκετινγκ προϊόντων των συνταγογραφούμενων φαρμάκων που οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων πιστεύουν ότι θα βγάλουν λεφτά. Η εμπορική επιτυχία αποδίδεται σε επιθετικό ψηφιακό μάρκετινγκ και διαφημιστική δραστηριότητα - συνήθως στοχεύει στον ιατρό. Η ανταπόκριση στις ανάγκες και τις προσδοκίες των ασθενών, των παρόχων και των πληρωτών δεν ήταν συνήθως ο πρώτος στόχος, αλλά πρόκειται να αλλάξει.

Η τρέχουσα κατάσταση του φαρμακευτικού μάρκετινγκ είναι περίπλοκη και συνήθως ακολουθεί 1 από 2 διαδρομές: απευθείας προς καταναλωτή ή άμεσος προς πάροχο / πληρωτή. Οι φαρμακευτικές εταιρείες σήμερα συνήθως δεν κάνουν διάκριση μεταξύ αυτών των 2 καναλιών.

Τείνουν να υιοθετούν περισσότερη προσέγγιση ενός μεγέθους. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τον σημερινό τρόπο σκέψης, που αφορά την εξατομίκευση, την εμπειρία των πελατών και το στοχευμένο omni-channel marketing του σωστού προϊόντος, τη σωστή στιγμή, στον σωστό χρήστη και τη χρήση των σωστών μέσων.

Έφτασε η μετάβαση στην υγειονομική περίθαλψη με βάση την αξία

Η ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά απαιτεί μεγαλύτερη αξία από ποτέ από τους φαρμακευτικούς κατασκευαστές. Σε αυτήν την περίπτωση, η αξία σημαίνει περισσότερη αποδοτικότητα κόστους, αποδεδειγμένα αποτελέσματα των ασθενών και μεγαλύτερη συμβολή στη συνολική εμπειρία υγειονομικής περίθαλψης σε όλη την αλυσίδα αξίας.

Αυτές οι φαρμακευτικές εταιρείες που στρέφουν την προσοχή τους σε αυτό που ζητούν οι πάροχοι, οι πληρωτές και οι ασθενείς θα επωφεληθούν από την αναπτυσσόμενη παγκόσμια αγορά στην προληπτική περίθαλψη. Το κλειδί θα γίνει βασικός παράγοντας στο ολοκληρωμένο μοντέλο διαχείρισης της υγείας που συνδέει το παραδοσιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ με κινητές επικοινωνίες και άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες για διάγνωση και μάρκετινγκ.

Pin It

Cook name