Pin It

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή 

Οι διαφημιστικές δαπάνες αυξάνονται σε όλο τον κόσμο και αυτό περιλαμβάνει το χώρο του φαρμάκου. Οι δαπάνες για την υγειονομική περίθαλψη και το φαρμακείο θα αυξηθούν κατά 3,7% σε παγκόσμιο επίπεδο σε 35,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, σύμφωνα με την ετήσια πρόβλεψη της Υπηρεσίας Πληροφοριών Μάρκετινγκ του WARC. Η πιο αξιοσημείωτη αλλαγή στον τομέα; Η κίνηση προς την ψηφιακή διαφήμιση. Ενώ οι τηλεοπτικές δαπάνες θα εξακολουθήσουν να κατέχουν το μερίδιο του λέοντος από τα συνολικά δολάρια που δαπανώνται στο 55%, θα αυξηθεί μόλις 0,8%. Η ψηφιακή διαφήμιση, αντίθετα, θα κάνει άλμα 14,1%.

"Η τηλεόραση υπήρξε ανέκαθεν βασικό μέσο στη βιομηχανία των φαρμακευτικών προϊόντων για τη δημιουργία μαζικής εμβέλειας και ευαισθητοποίησης για νέα προϊόντα. Όμως, ο τομέας επιχειρεί τώρα online να στοχεύσει τους πιθανούς καταναλωτές με πιο εξατομικευμένο τρόπο, ενδεχομένως μειώνοντας τη σπατάλη στα σχέδια των μέσων μαζικής επικοινωνίας », δήλωσε ο James McDonald, διευθυντής και συγγραφέας της έρευνας. «Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις για τα φάρμακα δεν είναι πάντοτε στοχευμένες για όλο το κοινό». Πρόσθεσε ότι οι εταιρείες φαρμακοβιομηχανίας μπορεί επίσης να στραφούν περισσότερο στο ψηφιακό τρόπο για να παρακάμψουν την ώθηση στις Η.Π.Α. - μακράν τη μεγαλύτερη αγορά διαφημίσεών της - για να αναγκάσουν τους φαρμακοποιούς να συμπεριλάβουν τις τιμές των καταλόγων σε τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Η αύξηση των παγκόσμιων δαπανών της φαρμακευτικής και της υγειονομικής περίθαλψης θα οδηγήσει σε αύξηση κατά 6,3% στα 12 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ, σύμφωνα με προβλέψεις του WARC. Εν τω μεταξύ, η συνολική δαπάνη διαφημίσεων στις 19 κατηγορίες προϊόντων WARC θα φθάσει τα $ 656 δισ. Παγκοσμίως το επόμενο έτος, αυξημένη από την ανάπτυξη στις ΗΠΑ, η οποία αντιπροσωπεύει πάνω από το ένα τρίτο όλων των δαπανών. Η Pharma είναι πολύ μακριά από τη μόνη διαφορά της διαφήμισης, καθώς όλο και περισσότερα δολάρια κινούνται online, ειδικά στα κοινωνικά μέσα και το βίντεο. Οι έμποροι θα δαπανήσουν 336 δισεκατομμύρια δολάρια για ψηφιακές συσκευές το 2020, για πρώτη φορά στη μελέτη του WARC ότι το ψηφιακό θα αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ήμισυ του συνόλου.

Pin It